PHD dołącza do IAB Polska

01/30/2025
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza PHD - agencja mediowa, napędzana silnikiem holdingu Omnicom Media Group, która łączy ludzi, dane i sztuczną inteligencję pod wizjonerską filozofią: Intelligence. Connected.

Dzięki podejściu OutThink, OutPace, OutGrow PHD pomaga markom wyprzedzać konkurencję, napędzać innowacyjny rozwój i osiągać dynamiczny wzrost biznesu. Integrując kreatywność, zaawansowaną technologię i talent, zdobyła prestiżowy tytuł Agency Network of the Year 2024. PHD redefiniuje przyszłość mediów, dostarczając strategiczne i nowatorskie rozwiązania.

Jako agencja mediowa, która nieustannie dąży do innowacji, cieszymy się, że możemy uczestniczyć w kształtowaniu przyszłości branży cyfrowej. Nasza filozofia Intelligence. Connected. pozwala nam integrować dane, technologię i kreatywność, a tym samym przyczyniać się do tworzenia nowych standardów w ekosystemie mediów. Jesteśmy gotowi na dalszy rozwój, wymianę wiedzy i wspólne działania na rzecz postępu w branży” – mówi Maria Kiełczyńska, Managing Director PHD.

W strukturach IAB Polska jest obecnie zrzeszonych blisko 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.