PHD dołącza do IAB Polska

01/30/2025
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza PHD - agencja mediowa, napędzana silnikiem holdingu Omnicom Media Group, która łączy ludzi, dane i sztuczną inteligencję pod wizjonerską filozofią: Intelligence. Connected.

Dzięki podejściu OutThink, OutPace, OutGrow PHD pomaga markom wyprzedzać konkurencję, napędzać innowacyjny rozwój i osiągać dynamiczny wzrost biznesu. Integrując kreatywność, zaawansowaną technologię i talent, zdobyła prestiżowy tytuł Agency Network of the Year 2024. PHD redefiniuje przyszłość mediów, dostarczając strategiczne i nowatorskie rozwiązania.

Jako agencja mediowa, która nieustannie dąży do innowacji, cieszymy się, że możemy uczestniczyć w kształtowaniu przyszłości branży cyfrowej. Nasza filozofia Intelligence. Connected. pozwala nam integrować dane, technologię i kreatywność, a tym samym przyczyniać się do tworzenia nowych standardów w ekosystemie mediów. Jesteśmy gotowi na dalszy rozwój, wymianę wiedzy i wspólne działania na rzecz postępu w branży” – mówi Maria Kiełczyńska, Managing Director PHD.

W strukturach IAB Polska jest obecnie zrzeszonych blisko 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.