PHD dołącza do IAB Polska

01/30/2025
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza PHD - agencja mediowa, napędzana silnikiem holdingu Omnicom Media Group, która łączy ludzi, dane i sztuczną inteligencję pod wizjonerską filozofią: Intelligence. Connected.

Dzięki podejściu OutThink, OutPace, OutGrow PHD pomaga markom wyprzedzać konkurencję, napędzać innowacyjny rozwój i osiągać dynamiczny wzrost biznesu. Integrując kreatywność, zaawansowaną technologię i talent, zdobyła prestiżowy tytuł Agency Network of the Year 2024. PHD redefiniuje przyszłość mediów, dostarczając strategiczne i nowatorskie rozwiązania.

Jako agencja mediowa, która nieustannie dąży do innowacji, cieszymy się, że możemy uczestniczyć w kształtowaniu przyszłości branży cyfrowej. Nasza filozofia Intelligence. Connected. pozwala nam integrować dane, technologię i kreatywność, a tym samym przyczyniać się do tworzenia nowych standardów w ekosystemie mediów. Jesteśmy gotowi na dalszy rozwój, wymianę wiedzy i wspólne działania na rzecz postępu w branży” – mówi Maria Kiełczyńska, Managing Director PHD.

W strukturach IAB Polska jest obecnie zrzeszonych blisko 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB: wyniki XXI badania SARE

Patronat IAB: wyniki XXI badania SARE

Choć 66% konsumentów narzeka na nadmiar reklam, dobrze przygotowane newslettery wciąż sprzedają. Z XXI raportu SARE „Komunikacja marketingowa w epoce cyfrowego przeciążenia” wynika, że 60,3% badanych zrobiło w ostatnim miesiącu przynajmniej jeden zakup online po otrzymaniu komunikatu marketingowego. Badanie zostało objęte patronatem honorowym IAB Polska.