170 stron, ponad 30 ekspertów oraz aż 3 autorskie badania preferencji konsumenckich – raport „Retail 2023/2024” to unikatowa wiedza rynkowa, którą musisz znać! Swoim doświadczeniem podzielili się m.in. przedstawiciele sieci handlowych, sklepów, aplikacji sprzedażowych, a także ważni gracze rynku mediowego.
– W raporcie mówimy o reklamie mobilnej, planowaniu mediów, komunikacji, aplikacjach mobilnych czy podejściu omnichannel. Punktem wyjścia dla tych rozważań jest głos konsumentów. Dzięki naszym partnerom sprawdziliśmy, jak zmieniły się zachowania konsumentów i jak marki odnajdują się w nowej rzeczywistości – podkreśla Tomasz Kąkol z agencji Spicy Mobile.
Perspektywę konsumentów – dzięki badaniom Gazetkowo, Listonic i Moja Gazetka – zestawiono w raporcie z praktyką marketingową i najlepszymi case-studies. W gronie ekspertów – obok wspomnianych wyżej aplikacji – wystąpili przedstawiciele takich firm jak: AdFusion, Audience Network, Grupa RMF, K2 Precise, AFA Media, Spark Foundry, goodie.pl, Email Network, INIS, One Horizon, Social Elite, MaxROY.agency, Havas, Retail Media Network, EssenceMediacom, Spicy Mobile, Agata SA, OBI Polska, PepsiCo, Wavemaker oraz Kaufland Polska.
Honorowym patronem publikacji jest IAB Polska, a głównym partnerem medialnym Grupa RMF. Od strony medialnej raport wspierają także „Online Marketing” oraz „Business Magazine”.
Raport „Retail 2023/3034” można pobrać bezpłatnie pod linkiem: https://spicymobile.pl/raport