Patronat: Spicy Mobile prezentuje raport „Retail 2023/2024”

10/20/2023
Agencja Spicy Mobile opublikowała właśnie raport „Retail 2023/2024”. To już 7. edycja najbardziej kompleksowej i wyczekiwanej przez rynek publikacji prezentującej najnowsze trendy i wyzwania dla biznesu w środowisku mobile. W tym roku – rozumiejąc problemy handlu – raport w całości poświęcono możliwościom i narzędziom, które pozwalają markom i sieciom handlowym lepiej sprzedawać. IAB Polska objął publikację patronatem honorowym.

170 stron, ponad 30 ekspertów oraz aż 3 autorskie badania preferencji konsumenckich – raport „Retail 2023/2024” to unikatowa wiedza rynkowa, którą musisz znać! Swoim doświadczeniem podzielili się m.in. przedstawiciele sieci handlowych, sklepów, aplikacji sprzedażowych, a także ważni gracze rynku mediowego.

– W raporcie mówimy o reklamie mobilnej, planowaniu mediów, komunikacji, aplikacjach mobilnych czy podejściu omnichannel. Punktem wyjścia dla tych rozważań jest głos konsumentów. Dzięki naszym partnerom sprawdziliśmy, jak zmieniły się zachowania konsumentów i jak marki odnajdują się w nowej rzeczywistości – podkreśla Tomasz Kąkol z agencji Spicy Mobile.

Perspektywę konsumentów – dzięki badaniom Gazetkowo, Listonic i Moja Gazetka – zestawiono w raporcie z praktyką marketingową i najlepszymi case-studies. W gronie ekspertów – obok wspomnianych wyżej aplikacji – wystąpili przedstawiciele takich firm jak: AdFusion, Audience Network, Grupa RMF, K2 Precise, AFA Media, Spark Foundry, goodie.pl, Email Network, INIS, One Horizon, Social Elite, MaxROY.agency, Havas, Retail Media Network, EssenceMediacom, Spicy Mobile, Agata SA, OBI Polska, PepsiCo, Wavemaker oraz Kaufland Polska.

Honorowym patronem publikacji jest IAB Polska, a głównym partnerem medialnym Grupa RMF. Od strony medialnej raport wspierają także „Online Marketing” oraz „Business Magazine”.

Raport „Retail 2023/3034” można pobrać bezpłatnie pod linkiem: https://spicymobile.pl/raport

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Mobile Trends Conference 2025

Patronat IAB Polska: Mobile Trends Conference 2025

Już 27-28 marca 2025 roku Kraków oraz przestrzeń online ponownie staną się miejscem, w którym technologie, biznes i innowacje łączą się w jedno. Mobile Trends Conference, od lat uważana za jedno z najważniejszych wydarzeń branży technologicznej, powraca z jeszcze większą mocą i inspiracjami. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.

Call for papers na Forum IAB 2025 czas start

Call for papers na Forum IAB 2025 czas start

Otwieramy call for papers do kolejnej edycji najważniejszej konferencji branży internetowej w Polsce.
W tym roku Forum IAB przebiegnie pod hasłem “Zintegrowana przyszłość” i odbędzie się 4 – 5 czerwca 2025 r. w Warszawie. Zostań częścią tego wydarzenia. Na propozycję Twojej prezentacji czekamy do 31 stycznia br.

Patronat IAB Polska: Trendbook 2025 od Focus Nation

Patronat IAB Polska: Trendbook 2025 od Focus Nation

AI czy człowiek, lokalność czy kosmopolityzm, online czy offline? Ile osób, tyle opinii, a ile trendów, to jeszcze więcej komentarzy. Tegoroczny Trendbook 2025 od Focus Nation to prawdziwa “Wojna światów”, dostrzegamy bowiem dualizm zjawisk marketingowych, silną polaryzację zachowań konsumentów i szereg nowych wyzwań dla marketerów. Publikacja została objęta patronatem honorowym IAB Polska.