Patronat IAB: Zakupy modowe w dobie COVID-19. Raport od Sales Intelligence

07/13/2020
W raporcie opracowanym przez ekspertów Sales Intelligence przedstawione zostały dane dotyczące zachowań e-klientów w robieniu zakupów modowych. Publikacja została objęta patronatem IAB Polska.

Z naszej strony, jako firmy specjalizującej się we wspieraniu e-commerce, rekomendujemy śledzenie zachowania klientów. Mamy dziś do czynienia z sytuacją występowania wielu anomalii, a właściwy monitoring oraz szybkie reagowanie z pewnością uchroni wiele biznesów przed ich zamknięciem. – Wiktor Mazur, Wiceprezes Zarządu Sales Intelligence sp. z o.o.

Celem powstania publikacji jest inspiracja biznesów, do podjęcia intensywnych działań marketingowo-sprzedażowych, które obecną sytuację związaną z pandemią mogą przekuć w korzyść, ponieważ Polacy zdecydowanie polubili zakupy przez internet. Zmiana nawyków konsumencki jest podtrzymana. Grono osób kupujących online powiększyło się. Dla wielu jest to bezpieczna i wygodna forma zamawiania produktów.

Przypuszczamy, że w najbliższych miesiącach udział e-commerce w obrotach retail będzie nadal wzrastał, zarówno w Polsce i na świecie. Sprzedawcy będą brali pod uwagę fakt, że kryzys, który obecnie przeżywamy może się powtórzyć (wiele słyszy się o drugiej fali epidemii jesienią), dlatego już teraz przygotowują się na tę okoliczność, przeprowadzając digitalizację swoich biznesów.  – Dariusz Zaremba, Prezes Zarządu Sales Intelligence sp. z o.o.

Obserwując zmiany w preferencjach zakupowych związanych z modą, raport podzielono na kilka kategorii. Przeanalizowane zostały topowe artykuły modowe, aby przedstawić obecną sytuację branży fashion w Polsce. Cały raport jest wzbogacony o listę wskazówek dla e-commerce oraz o dane dotyczące konkretnego produktu na rynku europejskim.

Publikację można pobrać tutaj.

Źródła danych wykorzystanych w raporcie są połączeniem wyników pobranych z Google Trends oraz własnej analityki Sales Intelligence, opartej na big data.

 

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska już dostępny

Przez ostatni rok polska branża komunikacji marketingowej skonfrontowała się z wyzwaniami postpandemicznej rzeczywistości oraz niepewnością geopolityczną i ekonomiczną. Mimo to rynek reklamowy odnotował dwucyfrowy wzrost. Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2023 prezentujemy w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2022/2023. 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych Tarasach i tradycyjnie zgromadziła ponad 1000 osób.