Patronat IAB: X edycja konferencji Multiscreen Day

02/13/2025
Redakcja magazynu Media Marketing Polska zaprasza na wyjątkowe wydarzenie dla branży mediowej i reklamowej– X edycję konferencji Multiscreen Day! IAB Polska został patronem honorowym wydarzenia.

To jedno z najważniejszych spotkań ekspertów zajmujących się wieloekranową komunikacją, nowoczesnymi strategiami reklamowymi oraz przyszłością mediów cyfrowych.

W programie m.in.:

  • Connected TV: rewolucja, czy ewolucja? Poznaj, jak wpływa na tradycyjne modele reklamowe i jakie trendy dominują w reklamie wideo – od interaktywności po personalizację i data-driven targeting.
  • Retail Media: dowiedz się, jak retailerzy wykorzystują dane o konsumentach do tworzenia skutecznych kampanii oraz jak integrować te działania ze strategią marketingową.
  • Multiscreening: poznaj najlepsze praktyki tworzenia spójnych kampanii na różnych ekranach i sprawdzone formaty reklamowe, które przyciągają uwagę.
  • Platformy streamingowe: zobacz, jakie strategie reklamowe wybierają największe platformy i jak marki optymalizują swoje kampanie w tym dynamicznym środowisku.
  • Pokolenia w reklamie: Od Gen Z do Silver Generation – poznaj różnice w preferencjach różnych grup wiekowych i dowiedz się, jak tworzyć kampanie skrojone na miarę odbiorcy.
  • Content & AI: czy content wciąż króluje? Przekonaj się, jak wartościowy content łączy się z najnowszymi narzędziami AI, aby optymalizować kampanie i dostarczać prawdziwe dane.

Multiscreen Day to przestrzeń, w której łączą się wiedza, doświadczenie i inspiracja, aby wspierać rozwój branży mediowej i reklamowej.

Termin: 23 kwietnia 2025 r.
Miejsce: Kinoteka (PKiN, pl. Defilad 1, Warszawa)

Więcej informacji oraz bilety dostępne na stronie: www.multiscreenday.pl

Organizatorem wydarzenia jest redakcja magazynu Media Marketing Polska.


Ta konferencja została objęta patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość merytoryczną. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Czytaj także

IAB Tech Lab wprowadza Trusted Server – otwarte oprogramowanie dla wydawców

IAB Tech Lab wprowadza Trusted Server – otwarte oprogramowanie dla wydawców

IAB Tech Lab, globalna organizacja opracowująca standardy technologiczne dla reklamy cyfrowej, wprowadziła Trusted Server – otwarty framework do zarządzania reklamami po stronie serwera. Rozwiązanie to pozwala wydawcom na odzyskanie pełnej kontroli nad monetyzacją reklamową w obliczu coraz bardziej restrykcyjnych ograniczeń wprowadzanych przez przeglądarki internetowe.

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

IAA Polska wraz uczestnikami programu liderskiego Marketing Masterminds organizuje konkurs DOBROSTARS, w którym wyróżnione zostaną najlepsze praktyki wspierające zdrowie psychiczne, fizyczne i dobre samopoczucie pracowników. Inicjatywę wspierają największe organizacje branżowe: IAB Polska oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które objęły patronat nad konkursem.

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

Już po raz 5. WhitePress organizuje SEO Vibes Summit – jedną z najważniejszych konferencji branży SEO i content marketingu w Europie. Tym razem konferencja odbędzie się w Zakopanem w dniach 27-31 maja. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.