Patronat IAB: Polskie wydanie książki “How Brands Grow” Grupy Blix

11/06/2020
IAB Polska objęło patronatem honorowym pierwsze polskie tłumaczenie książki "How Brands Grow". Pozycja ta od lat jest w Polsce powszechnie rozpoznawalna pośród osób zajmujących się marketingiem - dotąd jednak jedynie w angielskim oryginale.

Polskie tłumaczenie przygotowane zostało przez Grupę Blix z zachowaniem najwyższej staranności. Przekład obszernie konsultowany był z Profesor Magdą Nenycz-Thiel z Ehrenberg-Bass Institute for Marketing Science, której Dyrektorem jest Profesor Byron Sharp, autor “How Brands Grow”.

Dla jakości tłumaczenia równie ważny był udział eksperta merytorycznego – Michała Wawrzyniaka (Mars, ex-L’Oreal), praktyka o ogromnym doświadczeniu w marketingu. Książka spotkała się z pozytywnymi opiniami ekspertów z branży, a recenzje do niej napisali: Jacek Jabłoński (Unilever), Maria Kuc-Jędrzejewska(Johnson & Johnson) oraz Elżbieta Kulawik (LOTTE Wedel).

Jesteśmy przekonani, że objęta przez nas patronatem książka przyczyni się do wzrostu kompetencji i wiedzy pośród środowiska polskich marketerów.

Książkę można zamówić za pośrednictwem strony: www.howbrandsgrow.pl

 

Czytaj także

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania Przewodnika po sztucznej inteligencji 2024 przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej AI IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące wdrożenia AI w firmie pod kątem  działań marketingowych. Publikacja dostępna jest w dwóch wersjach – jako interaktywny dokument online oraz klasyczny pdf.

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.