Patronat IAB: Polskie wydanie książki “How Brands Grow” Grupy Blix

11/06/2020
IAB Polska objęło patronatem honorowym pierwsze polskie tłumaczenie książki "How Brands Grow". Pozycja ta od lat jest w Polsce powszechnie rozpoznawalna pośród osób zajmujących się marketingiem - dotąd jednak jedynie w angielskim oryginale.

Polskie tłumaczenie przygotowane zostało przez Grupę Blix z zachowaniem najwyższej staranności. Przekład obszernie konsultowany był z Profesor Magdą Nenycz-Thiel z Ehrenberg-Bass Institute for Marketing Science, której Dyrektorem jest Profesor Byron Sharp, autor “How Brands Grow”.

Dla jakości tłumaczenia równie ważny był udział eksperta merytorycznego – Michała Wawrzyniaka (Mars, ex-L’Oreal), praktyka o ogromnym doświadczeniu w marketingu. Książka spotkała się z pozytywnymi opiniami ekspertów z branży, a recenzje do niej napisali: Jacek Jabłoński (Unilever), Maria Kuc-Jędrzejewska(Johnson & Johnson) oraz Elżbieta Kulawik (LOTTE Wedel).

Jesteśmy przekonani, że objęta przez nas patronatem książka przyczyni się do wzrostu kompetencji i wiedzy pośród środowiska polskich marketerów.

Książkę można zamówić za pośrednictwem strony: www.howbrandsgrow.pl

 

Czytaj także

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.