Patronat IAB: Wirtualne Targi Rozrywki online

05/05/2020
Wirtualne Targi Rozrywki (19-21 czerwca 2020) to wydarzenie dla wszystkich bezpośrednio związanych z branżą rozrywki, eventową, MICE, eBiznes oraz marketingową w Polsce. Wydarzenie objęliśmy patronatem IAB Polska.

Głównym celem Targów jest umożliwienie rozwoju przedsiębiorcom, a także stworzenie przyjaznego środowiska do skutecznego networkingu dla całej branży eventowej oraz marketingowej, artystów, a także dostawców narzędzi internetowych.

To pierwsze tego typu wydarzenie w historii. W pełni funkcjonalna forma targów branżowych jeszcze nigdy nie pojawiła się w wersji wirtualnej. Platforma została wyposażona w innowacyjne narzędzia umożliwiające komunikację na żywo. Wydarzenie dostosowane jest do obecnej sytuacji panującej na rynku i stanowi niewątpliwą możliwość dla przedsiębiorców związanych z branżą, a także artystów, którzy pragną kontynuować swoją działalność.

Uczestnictwo w Targach jako odwiedzający udostępnione zostało bezpłatnie, dzięki temu wystawcy branżowi będą mogli dotrzeć do nieograniczonej liczby odbiorców.

Dodatkowo, platforma Wirtualnych Targów Rozrywki wyposażona jest w strefę przeznaczoną specjalnie dla ofert pracy. Pozwoli to znaleźć pracę osobom które ją straciły, a także umożliwi znalezienie profesjonalnych pracowników firmom, które są w trakcie intensywnego rozwoju.

Podczas Targów udostępniona zostanie strefa szkoleniowa oraz panele dyskusyjne. Elementy te pozwolą na dostęp do rozwoju, komunikacji, dyskusji, a także wiedzy eksperckiej przedstawionej przez prelegentów.

Więcej informacji: www.TargiRozrywki.pl

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.