Patronat IAB: Weź udział w badaniu Media Reactions przygotowanym przez KANTAR

07/08/2020
Zapraszamy do udziału w tegorocznym badaniu “Media Reactions” przygotowanym przez Kantar. Pomóż rozpoznać wyzwania i szanse, z którymi mierzą się obecnie marketerzy na całym świecie. Wypełnij ankietę!

W badaniu biorą udział setki osób zajmujących się marketingiem i pracujących dla poszczególnych marek, w agencjach kreatywnych czy mediowych. Udział w badaniu zajmuje około 10 minut i jest anonimowy. Wszystkie udzielone przez Was informacje będą traktowane poufnie. Osoby uczestniczące w badaniu uzyskają bezpłatny wyłączny dostęp to dodatkowych danych i insightów, które nie będą przedstawione w raporcie końcowym, który zostanie opublikowany w drugiej połowie bieżącego roku.

Ankieta przygotowana jest w języku angielskim. Prosimy o jej wypełnienie do piątku, 10 lipca.

Dziękujemy z góry za poświęcony czas i zaangażowanie. Czekamy na Wasze odpowiedzi w badaniu!

Firma Kantar od sześciu lat bada kondycję branży, aby zrozumieć wyzwania związane z tworzeniem spójnych zintegrowanych treści marketingowych, które przemawiają do konsumentów i mają wpływ na wzrost wskaźników. W roku 2020 zmodyfikowaliśmy nasze globalne badanie “Getting Media Right”. Obecnie funkcjonuje ono pod nazwą “Media Reactions”. Badanie to dotyczy również najnowszych gorących tematów, między innymi wpływu pandemii koronawirusa oraz zaufania do mediów, nierówności w reklamie jak też rozwoju sztucznej inteligencji. Dane z tego badania zostaną połączone z danymi z podobnego badania prowadzonego wśród konsumentów, w celu uzyskania pełnego obrazu branży oraz sformułowania praktycznych wskazówek i rekomendacji dla marketerów.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.