Patronat IAB: Traffic Day 2019

10/25/2019
7 listopada w Warszawie odbędzie się konferencja dla branży e-commerce - Traffic Day 2019 #KONIECTEORII. Wydarzenie zostało objęte patronatem IAB Polska potwierdzającym jego wysoką wartość merytoryczną.

7 listopada w Warszawie odbędzie się konferencja dla branży e-commerce – Traffic Day 2019 #KONIECTEORII. Wydarzenie zostało objęte patronatem IAB Polska potwierdzającym jego wysoką wartość merytoryczną.

Kolejna edycja autorskiej konferencji organizowanej przez agencję marketingu internetowego Traffic Trends przebiegać będzie pod hasłem #KONIECTEORII. Organizatorzy całkowicie odchodzą od akademickiej formy prowadzenia tego typu wydarzeń. Wystąpienia aż 23 prelegentów opierać będą się w całości na case study! Każdy blok tematyczny będzie prowadzony jak opowieść o sukcesie konkretnego sklepu. A historie te przytoczą nie tylko eksperci z dziedziny e-commerce, ale przede wszystkim właściciele sklepów internetowych!

Zobacz >> kanał You Tube, prowadzony przez organizatorów, w którym znajdują się wywiady z założycielami sklepów internetowych!

Harmonogram i rejestracja na wydarzenie:  www.trafficday.pl.
Jeśli nie możesz osobiście wziąć udziału w konferencji stnieje możliwość skorzystania ze streamingu, a same materiały z konferencji będą później do pobrania.

Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ. Za uczestnictwo posiadacze certyfikatu otrzymują 10 pkt.

Czytaj także

Aż 8 europejskich nagród IAB MIXX Awards i Reasearch Awards dla polskich firm

Aż 8 europejskich nagród IAB MIXX Awards i Reasearch Awards dla polskich firm

23 maja 2023 podczas flagowej konferencji IAB Europe – Interact zostały rozdane europejskie nagrody za najlepsze digitalowe kampanie i projekty badawcze. Polskie firmy otrzymały aż 5 statuetek European MIXX Awards 2023! Gratulujemy: Sanofi, PHD Poland, Publicis Groupe, Unilever, Mindshare Poland, GONG & ING Bank Śląski. Gatulujemy równiez agencjom badawczym Nielsen i Kantar, które łącznie otrzymały 3 statuetki w IAB European Reasaerch Awards. 

CMC MEDIA dołącza do firm członkowskich IAB Polska

CMC MEDIA dołącza do firm członkowskich IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystępuje CMC MEDIA specjalizuąca się w dostarczaniu kompleksowego wsparcia technicznego i biznesowego dla lokalnych wydawców prasy, radia i serwisów internetowych.