Patronat IAB: Tegoroczny Polzak Marketing 2020 w digitalowym studio na żywo

06/16/2020
Marketing w dobie pandemii – to temat tegorocznej konferencji Polzak Marketing 2020, który w połączeniu z nietypowymi okolicznościami, zobowiązał organizatorów do realizacji wydarzenia w innowacyjnej formie, wykorzystującej wirtualny świat do spotkania z uczestnikami. Event objęliśmy patronatem IAB Polska.

SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej, PSML – Polskie Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki
i Zakupów oraz THINK MICE, dzięki współpracy z partnerami TSE Studio & Global EXPO oraz Emlab zdecydowali się podjąć wyzwanie i stworzyć wirtualne, innowacyjne wydarzenie. Za jego produkcję i stronę technologiczną odpowiadają TSE Studio, Global EXPO i Emlab. Reżyserem jest Maciej Amanowicz. Organizatorom zależy, by konferencja, jak zawsze była ciekawa merytorycznie, a jednocześnie atrakcyjna pod kątem formy, spełniając warunki przyswajania treści online. Pandemia stała się okazją do testowania rozwiązań technologicznych dla wirtualnych spotkań, czego dowodem będzie właśnie Polzak Marketing 2020.

Program rozpocznie prelekcja „Mózg w czasach zmiany”, którą poprowadzi dr hab. Maciej Błaszak, kognitywista, biolog. Ekspert odpowie między innymi na pytania dlaczego zmiana nam służy i co dobrego może przynieść COVID-19.

Następnie debatę strategiczną „Marketing w dobie pandemii” poprowadzi na żywo Grzegorz Markowski – strateg, partner CPC Brand Consultants i dziennikarz (TVN24, Szkło kontaktowe). Paneliści będą rozmawiać o szansach i zagrożeniach dla branży wynikających z pandemii – jaki świat czeka markę, biznes i konsumentów po COVID-19. Gośćmi Grzegorza Markowskiego będą:

  • Katarzyna Malczewska-Błaszczuk, Head of Marketing, Grupa Żywiec,
  • Paweł Czajka, Dyrektor Departamentu Zarządzania Kontraktami i Zakupami, Santander Bank Polska,
  • Michał Szaniecki, Managing Director SEAT & Cupra, Volkswagen Group.

Rejestracja na wydarzenie TUTAJ>

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.