Patronat IAB: TEDxUniversityofGdansk WAVE

05/19/2021
Mamy dobrą wiadomość dla fanów TEDx — znanej na całym świecie marki konferencji popularnonaukowych. 11 czerwca 2021 r. czeka nas pierwsza odsłona lokalnej edycji wydarzenia. TEDxUniversityofGdansk, jak sama nazwa wskazuje, odbędzie się na największej pomorskiej uczelni — Uniwersytecie Gdańskim. Wydarzenie objęte jest patronatem IAB Polska.  

Konferencji pod szyldem TEDx nie mogło zabraknąć w kręgu społeczności 20 tysięcy studentów i studentek, niemal 2 tysięcy badaczek, naukowców i edukatorek oraz ponad 140 tysięcy absolwentek i absolwentów. Już 11 czerwca budynek Neofilologii przy ulicy Wita Stwosza 51 w Gdańsku ugości 12 Prelegentów i Prelegentek, których idee warte rozpowszechniania wybrzmią w transmisji online wprost ze sceny Sali Teatralnej.

Dwanaście wyjątkowych osobowości o niebanalnym podejściu do nauki, biznesu, kultury i działań społecznych pokaże nam jak płynąć pod prąd lub dać początek fali zmian. Kogo zobaczymy w tym gronie? Przedsiębiorców, badaczki, naukowców i aktywistki związane ze środowiskiem akademickim lub jego bezpośrednim otoczeniem. Obok znanych nazwisk pojawią się też świeże głosy.

O tym, kto wystąpi na scenie TEDxUniversityofGdansk opowiemy szczegółowo w ostatnim tygodniu kwietnia, ale datę 11.06 warto zaznaczyć w kalendarzu już dziś!

Nieposkromiony przypływ wiedzy, kreatywnej energii i inspiracji – tak organizatorzy uzasadniają wybór WAVE / FALI na motyw przewodni wydarzenia. “WAVE / FALA to nie tylko symbol cyklicznych transformacji, ale również metafora dynamicznych zmian społecznych i kulturowych” – mówi Justyna Burzyńska, współorganizatorka wydarzenia, stojąca na czele zespołu ds. Komunikacji i Wizerunku. “Trudno się żyje w pandemii. Tym bardziej powinniśmy zrobić dla społeczności Uniwersytetu – i dla całego regionu – coś miłego, mądrego i ważnego. Zrobimy to razem?” – zaprasza Dr Miłosz Wojtyna z Wydziału Filologicznego, pomysłodawca konferencji.

Na uwagę zasługuje fakt, że przedsięwzięcie angażuje młode umysły już od pierwszych chwil powstawania. Wydarzenie ma charakter non-profit i powstaje dzięki grupie wolontariuszy i Partnerów. Więcej informacji i treści na falach TED już niebawem na oficjalnym portalu www.tedxuniversityofgdansk.com

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.