Patronat IAB: semKrk #15

08/25/2020
15. edycja semKRK wyjątkowo odbędzie się on-line. Spotykamy się 25 września (piątek) o godzinie 12:00 na Evenea Live. Na ekranie zobaczycie wystąpienia 9 prelegentów z branży SEM/SEO oraz uroczyste wręczenie nagród semKRK awards. Wydarzenie objęte jest patronatem IAB Polska.

semKRK to krakowskie spotkania tworzone dla właścicieli biznesów, działów marketingu, branży e-commerce, ale również specjalistów SEM oraz agencji marketingu internetowego. Idea spotkań organizowanych przez krakowską agencję DevaGroup to przede wszystkim wymiana wiedzy w luźnej, barcampowej atmosferze. Spotkaniom przyświeca jeden główny cel: integracja branży marketingu online oraz edukacja. Najbliższe semKRK ze względów bezpieczeństwa odbędzie się on-line, bez limitu uczestników.
W trakcie semKRK#15 on-line rozdamy semKRK awards. Te specjalne wyróżnienia chcemy przyznać najlepszym case studies z kampanii przeprowadzonych przez polskie agencje lub na rynku polskim. Zgłoszenia w trzech kategoriach: Najlepsza kampania SEO, Najlepsza kampania Google Ads oraz Najlepsza kampania dla e-commerce rozpatrywać będzie jury złożone z prelegentów poprzednich edycji semKRK.

Więcej informacji:
Wydarzenie na FB: https://www.facebook.com/events/255749588950492/,
Kup bilety na konferencję i warsztaty: https://app.evenea.pl/event/semkrk15/,

W dniach 22-24 września odbędą się również praktyczne warsztaty online towarzyszące semKRK, które zostały podzielone na 3 ścieżki tematyczne: SEO, Google Ads i Google Analytics. Strona internetowa: https://semkrk.pl Facebook: https://www.facebook.com/spotkaniasemkrk/ Twitter: https://twitter.com/semkrk

Czytaj także

Patronat: WE ARE GAMERS – gaming marketing w praktyce; konferencja tematyczna stacjonarnie w Warszawie

Patronat: WE ARE GAMERS – gaming marketing w praktyce; konferencja tematyczna stacjonarnie w Warszawie

Gaming to mainstream, to nie opinia a fakt. Najnowsze dane potwierdzają rosnące zainteresowanie grami wśród osób praktycznie w każdym wieku; 65% Polaków powyżej 16. roku życia gra w gry przynajmniej raz w tygodniu, a 88% dzieci w przedziale wiekowym 9-15 gra lub ogląda gry wideo. Gaming staje się strategicznym kanałem komunikacji dla marek. IAB Polska jest patronem honorowym wydarzenia.

79% internautów kupuje online. Raport „E-commerce w Polsce 2023” już dostępny

79% internautów kupuje online. Raport „E-commerce w Polsce 2023” już dostępny

Odsetek polskich internautów, którzy kupują online rośnie – obecnie wynosi on 79%. Na polskich stronach zakupy robi 75%, a na zagranicznych – 30%. Po raz pierwszy autorzy raportu przyjrzeli się również zjawisku social-commerce. Jak wynika z danych, za pośrednictwem social mediów kupuje na razie jedynie 19%, nie jest to więc wciąż bardzo popularna forma zakupów. Partnerami merytorycznymi wydania są Polskie Badania Internetu oraz Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Premiera badania kondycji rynku content marketingu w Polsce 2023

Premiera badania kondycji rynku content marketingu w Polsce 2023

Content marketing, badany w Polsce zaledwie od kilku lat, nieustannie zdobywa coraz więcej zwolenników, przekształcając się w istotny element strategii firm. Trzeci z kolei raport Stowarzyszenia Content Marketing Polska rzuca światło na dynamikę tego sektora, jego rosnący potencjał, ale także wyzwania, przed którymi stoi. Już 60% firm deklaruje, że wdrożyło strategię contentmarketingową, ale jednocześnie 57% przyznaje, że nie ma narzędzi do mierzenia jej efektywności. Czy zatem rosnąca inwestycja w content marketing idzie w parze z jego profesjonalizacją? Partnerami badania byli: IAB Polska, SAR, IAA, BCC, SocialPress.