Pandemia i związane z nią ograniczenia gospodarcze zmieniły preferencje konsumentów i przyspieszyły rozwój zakupów w niespotykanym wcześniej tempie. E-commerce stał się dla firm wiodącym kanałem sprzedaży, bez którego trudno dziś sobie wyobrazić konkurencyjną, dobrze prosperujące przedsiębiorstwo w branży handlu detalicznego.
Podczas konferencji omawiane będą najważniejsze trendy i zagadnienia branży e-commerce jak m.in. sprzedaż wielokanałowa, collaborative commerce, rola marketplace’ów, kształtowanie procesu zakupowego, rozwój technologii pomocnej w handlu online, ekspansja na międzynarodowe rynki. Opowiedzą o nich eksperci specjalizujący się zarówno w rynku polskim, jak i zagranicznym. Ich wystąpienia, a także panele dyskusyjne pozwolą uczestnikom lepiej poznać najważniejsze trendy na rynku e-commerce i będą inspiracją do wdrożenia nowych rozwiązań w swoich firmach.
Dzięki udziałowi w konferencji uczestnicy:
- dowiedzą się jak opracować skuteczną strategię sprzedaży online uwzględniając najważniejsze rynkowe czynniki
- poznają innowacyjne narzędzia, technologie i rozwiązania gwarantujące największy zwrot z inwestycji
- zdobędą wiedzę na temat najlepszych praktyk czołowych ekspertów branży
- dowiedzą się jakie trendy będą kształtowały handel online w najbliższych miesiącach i latach
- poznają nowe ścieżki dotarcia do klientów
- pogłębią swoją wiedzę na temat zarządzania sprzedażą online
Uczestnikom gwarantujemy:
- udział uznanych ekspertów branży e-commerce, dzielących się wiedzą i doświadczeniem, z takich firm jak Allegro, Answear.com, Auto1 Group, Bluerank, Carrefour Polska, Grupa Empik, MediaMarkt, OLX Group, PayU, PepsiCo Poland, Play, Reckitt i VTEX.
- możliwość współuczestniczenia w dyskusjach i zadawania pytań
Wydarzenie odbędzie się 17 czerwca w trybie online. Udział w konferencji jest bezpłatny.
Na zgłoszenia czekamy na stronie: https://bit.ly/3owX9zs