Patronat IAB Polska: XIII Europejski Kongres Gospodarczy

08/16/2021
Ruszyła rejestracja na XIII Europejski Kongres Gospodarczy w trybie stacjonarnym! Jak co roku jako Partner instytucjonalny zapraszamy do udziału w wydarzeniu.

13. edycja ECC to ponad sto debat poświęconych najaktualniejszym zagadnieniom, kilkanaście bloków tematycznych, sesje w ramach European Tech and Start-up Days, trzy dni wypełnione dyskusjami, prezentacjami, spotkaniami, wymianą doświadczeń polityków, przedstawicieli europejskich rządów, międzynarodowego grona inwestorów i przedsiębiorców reprezentujących różne branże gospodarki. XIII Europejski Kongres Gospodarczy odbędzie się w dniach 20-22 września 2021 r.  

Udział stacjonarny możliwy jest po rejestracji na stronie ➡ https://www.eecpoland.eu/pl/rejestracja,823/ 

(Rejestracja na wydarzenie w formule online zostanie uruchomiona wkrótce.

W roku 2021 Europejski Kongres Gospodarczy przyjmuje formułę kilkumiesięcznej kampanii, obejmującej szerokie spektrum tematów gospodarczych i zróżnicowane formy aktywności – od wydarzeń – takich jak zorganizowana w lutym II edycja EEC Trends Online, poprzez publikację raportów, rozmowy i debaty poświęcone trendom kształtującym naszą najbliższą przyszłość, kolejną odsłonę EEC Online w terminie 24-25 maja br. aż po kulminację – 13. edycję Europejskiego Kongresu Gospodarczego, którą zaplanowana jest na 20-22 września 2021 r.

O ile administracyjne warunki pozwolą, debaty odbędą się w formule hybrydowej – stacjonarnie z udziałem gości w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach oraz z możliwością udziału zdalnego. Oczywiście z zachowaniem obowiązujących wówczas standardów bezpieczeństwa epidemicznego.

Tworzysz publikację lub organizujesz wydarzenie o tematyce e-marketingu? Uzyskaj patronat IAB Polska >

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.