Tematy, które będą poruszane to, m.in.
- digital landscape w dobie pandemii – o tym, jak zmieniła się konsumpcja social mediów podczas lockdownu, które kanały zyskały na sile i dlaczego, jak pandemia wpłynęła na nasze zachowania w internecie i jakie są przewidywania na najbliższą, niezwykle dynamiczną przyszłość
- consumer landscape – o tym, jak zareagowaliśmy na przymusową izolację i jakie zjawiska jej towarzyszyły (doomscrolling, mindfulness, community, hipsteader), a także jak sytuacja wpłynęła na rynek e-commerce oraz poszczególne branże, takie jak turystyka i gastronomia i jakie płyną z tego wnioski dla marketerów
- visual landscape – o tym, jak będzie kształtował się wizualny język digitalu w nowej rzeczywistości i jakie wizualne trendy mogą zdominować kreacje w 2021 r.
Webinar odbędzie się 9 lutego o godzinie 15:00 i jest darmowy.
Webinar poprowadzą Katarzyna Żakieta – lead creative oraz Paweł Przybylski – strategic planner. Prelegenci należą do Creative Collective agencji Kamikaze, czyli teamu kreatywno-strategicznego, na co dzień zajmującego się w agencji Kamikaze przygotowaniem ofert dla klientów, a także analizą trendów i zachowań konsumentów.
Zapisy dostępne pod linkiem: https://tiny.pl/rj46s