Patronat IAB Polska: webinar Trendy 2021

02/04/2021
Na podstawie analizy najpopularniejszych wyszukań, trendujących hashtagów a także najciekawszych i najgłośniejszych kampanii minionego roku Creative Collective Kamikaze wybrał te tematy, które brandy mogą wykorzystać w komunikacji w digitalu w postpandemicznej rzeczywistości i przygotował obszerną prezentację o trendach w digital marketingu na rok 2021.

Tematy, które będą poruszane to, m.in.

  • digital landscape w dobie pandemii – o tym, jak zmieniła się konsumpcja social mediów podczas lockdownu, które kanały zyskały na sile i dlaczego, jak pandemia wpłynęła na nasze zachowania w internecie i jakie są przewidywania na najbliższą, niezwykle dynamiczną przyszłość
  • consumer landscape – o tym, jak zareagowaliśmy na przymusową izolację i jakie zjawiska jej towarzyszyły (doomscrolling, mindfulness, community, hipsteader), a także jak sytuacja wpłynęła na rynek e-commerce oraz poszczególne branże, takie jak turystyka i gastronomia i jakie płyną z tego wnioski dla marketerów
  • visual landscape – o tym, jak będzie kształtował się wizualny język digitalu w nowej rzeczywistości i jakie wizualne trendy mogą zdominować kreacje w 2021 r.

Webinar odbędzie się 9 lutego o godzinie 15:00 i jest darmowy.

Webinar poprowadzą Katarzyna Żakieta – lead creative oraz Paweł Przybylski – strategic planner. Prelegenci należą do Creative Collective agencji Kamikaze, czyli teamu kreatywno-strategicznego, na co dzień zajmującego się w agencji Kamikaze przygotowaniem ofert dla klientów, a także analizą trendów i zachowań konsumentów.

Zapisy dostępne pod linkiem: https://tiny.pl/rj46s

Czytaj także

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Grupa Robocza Digital Out-of-Home IAB Polska, zrzeszająca wiodące firmy z medium OOH oraz przedstawicieli domów mediowych i firm technologicznych, opracowała dwa ważne dla branży materiały: słownik pojęć związanych z Digital OOH oraz edytowalną formatkę do składania ofert reklamowych na kampanie w tym medium. Materiały te stanowią duży krok do standaryzacji rynku reklam Digital OOH.