Patronat IAB Polska: Szyte na miarę rozwiązania dla branży fashion

05/30/2019
Już 4 lipca 2019 w Warszawie odbędzie się spotkanie "Szyte na miarę rozwiązania dla branży fashion". IAB Polska objęło Patronat Honorowy nad wydarzeniem, poświadczający jego wysoką wartość merytoryczną.

Już 4 lipca 2019 w Warszawie odbędzie się  spotkanie “Szyte na miarę rozwiązania dla branży fashion”. IAB Polska objęło Patronat Honorowy nad wydarzeniem, poświadczający jego wysoką wartość merytoryczną.

W programie m.in. rozmowy, inspiracje, dyskusje, na temat:

– Jak mówić do Klienta przyszłości aby chciał słuchać w dobie totalnego kryzysu zaufania do reklamy?
– E – commerce – wymagania jakie stawia prawo, aby łatwo i skutecznie sprzedawać
– Jakie są najlepsze praktyki i najciekawsze inspiracje na przykładzie rynku chińskiego – największego rynku e-commerce na świecie?
– Jakie są możliwości sprzedaży w sieciach społecznościowych?
– Jak budować skuteczną komunikację?
– Jak zwiększyć sprzedaż wykorzystując wiedzę o kliencie e-sklepu?

Wystąpienia:
Gość Specjalny: Marcin Maj – Co-owner/ Business Development w H2O Creative
“Konsument Jutra, czyli jak mówić do klienta przyszłości, aby chciał słuchać w dobie totalnego kryzysu zaufania do reklamy.”

– Katarzyna Lebiedowicz – Grzanka – radca prawny w Kancelarii Radcy Prawnego Katarzyna Lebiedowicz – Grzanka
“E – commerce – wymagania jakie stawia prawo, aby łatwo i skutecznie sprzedawać.”

– Agnieszka Parfienowicz- Partner Digital, Mindshare Poland i Łukasz Sztuczyński- Shop+ Head, Mindshare Poland
“Dalekowschodni Social commerce. Sprzedaż, media społecznościowe i Chiny – czyli dlaczego myśląc o sprzedaży online warto patrzeć na Wschód.”

– Elżbieta Figat – Michalak – radca prawny w Kancelarii Radcy Prawnego Elżbieta Figat – Michalak
“Proces reklamacji i zwrotu ubrań zakupionych w sklepie internetowym w świetle obowiązujących przepisów.”

– Agnieszka Chabrzyk – Facebook Marketing Partner & Google Premier Partner
“Strategia skutecznych kampanii na Facebooku: od brandu po sprzedaż dla e-commerce/fashion”

– Małgorzata Dumin – Dyrektor działu Beauty w LifeTube
“Influencer marketing – czy branża modowa go potrzebuje.?”

Warunki udziału w konferencji przy rejestracji do 20.06.2019:*
– 199 PLN+VAT – dla osób z grupy docelowej
– 1 000 PLN+ VAT – dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji

REJESTRACJA —>>>

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.