Patronat IAB Polska: Szyte na miarę rozwiązania dla branży fashion

05/30/2019
Już 4 lipca 2019 w Warszawie odbędzie się spotkanie "Szyte na miarę rozwiązania dla branży fashion". IAB Polska objęło Patronat Honorowy nad wydarzeniem, poświadczający jego wysoką wartość merytoryczną.

Już 4 lipca 2019 w Warszawie odbędzie się  spotkanie “Szyte na miarę rozwiązania dla branży fashion”. IAB Polska objęło Patronat Honorowy nad wydarzeniem, poświadczający jego wysoką wartość merytoryczną.

W programie m.in. rozmowy, inspiracje, dyskusje, na temat:

– Jak mówić do Klienta przyszłości aby chciał słuchać w dobie totalnego kryzysu zaufania do reklamy?
– E – commerce – wymagania jakie stawia prawo, aby łatwo i skutecznie sprzedawać
– Jakie są najlepsze praktyki i najciekawsze inspiracje na przykładzie rynku chińskiego – największego rynku e-commerce na świecie?
– Jakie są możliwości sprzedaży w sieciach społecznościowych?
– Jak budować skuteczną komunikację?
– Jak zwiększyć sprzedaż wykorzystując wiedzę o kliencie e-sklepu?

Wystąpienia:
Gość Specjalny: Marcin Maj – Co-owner/ Business Development w H2O Creative
“Konsument Jutra, czyli jak mówić do klienta przyszłości, aby chciał słuchać w dobie totalnego kryzysu zaufania do reklamy.”

– Katarzyna Lebiedowicz – Grzanka – radca prawny w Kancelarii Radcy Prawnego Katarzyna Lebiedowicz – Grzanka
“E – commerce – wymagania jakie stawia prawo, aby łatwo i skutecznie sprzedawać.”

– Agnieszka Parfienowicz- Partner Digital, Mindshare Poland i Łukasz Sztuczyński- Shop+ Head, Mindshare Poland
“Dalekowschodni Social commerce. Sprzedaż, media społecznościowe i Chiny – czyli dlaczego myśląc o sprzedaży online warto patrzeć na Wschód.”

– Elżbieta Figat – Michalak – radca prawny w Kancelarii Radcy Prawnego Elżbieta Figat – Michalak
“Proces reklamacji i zwrotu ubrań zakupionych w sklepie internetowym w świetle obowiązujących przepisów.”

– Agnieszka Chabrzyk – Facebook Marketing Partner & Google Premier Partner
“Strategia skutecznych kampanii na Facebooku: od brandu po sprzedaż dla e-commerce/fashion”

– Małgorzata Dumin – Dyrektor działu Beauty w LifeTube
“Influencer marketing – czy branża modowa go potrzebuje.?”

Warunki udziału w konferencji przy rejestracji do 20.06.2019:*
– 199 PLN+VAT – dla osób z grupy docelowej
– 1 000 PLN+ VAT – dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji

REJESTRACJA —>>>

Czytaj także

Aż 8 europejskich nagród IAB MIXX Awards i Reasearch Awards dla polskich firm

Aż 8 europejskich nagród IAB MIXX Awards i Reasearch Awards dla polskich firm

23 maja 2023 podczas flagowej konferencji IAB Europe – Interact zostały rozdane europejskie nagrody za najlepsze digitalowe kampanie i projekty badawcze. Polskie firmy otrzymały aż 5 statuetek European MIXX Awards 2023! Gratulujemy: Sanofi, PHD Poland, Publicis Groupe, Unilever, Mindshare Poland, GONG & ING Bank Śląski. Gatulujemy równiez agencjom badawczym Nielsen i Kantar, które łącznie otrzymały 3 statuetki w IAB European Reasaerch Awards. 

CMC MEDIA dołącza do firm członkowskich IAB Polska

CMC MEDIA dołącza do firm członkowskich IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystępuje CMC MEDIA specjalizuąca się w dostarczaniu kompleksowego wsparcia technicznego i biznesowego dla lokalnych wydawców prasy, radia i serwisów internetowych.