Patronat IAB Polska: ŚRODA #34 – Trenduj na TikToku!

02/27/2025
Chcesz tworzyć viralowe treści na TikToku? Dowiedz się, jak to zrobić podczas 34. edycji ŚRODY! Już 19 marca w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie czeka na Ciebie ogromna dawka wiedzy o trendach, streamingu i skutecznym budowaniu społeczności. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.

ŚRODA to cykliczne wydarzenie dla twórców internetowych, które łączy praktyczną wiedzę i networking. Tym razem skupimy się na TikToku – dynamicznie rozwijającej się platformie, na której można zdobyć ogromne zasięgi.

Na scenie wystąpi Weronika Walasiewicz, twórczyni internetowa i specjalistka od trendów na TikToku, która pokaże, jak skutecznie budować społeczność i tworzyć angażujące treści. Alvaro Soares z Tears of Joy, ekspert od kampanii influencerskich, opowie o tym, jak marki i twórcy mogą skutecznie współpracować na TikToku. A także Jakub Kwolek z Fabryki Marketingu, który zdradzi, jak sprytnie wykorzystać algorytm TikToka, by osiągnąć maksymalne efekty przy minimalnym budżecie. Spotkanie odbędzie się 19 marca w Warszawie.

Organizatorem wydarzenia jest Łukasz Kępiński i agencja Tears of Joy, znana z kreatywnych i efektywnych kampanii influencerskich, nagradzanych m.in. w Cannes Lions, Effie, KTR i IAB MIXX Awards.

Wstęp wolny – obowiązuje rejestracja! Więcej informacji: LINK DO WYDARZENIA

 


To wydarzenie została objęte patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość merytoryczną. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Czytaj także

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne to jedno z niewielu miejsc w internecie, gdzie codziennie spotykają się miliony realnych użytkowników w poszukiwaniu informacji, inspiracji i wiedzy. Ich skala, rozpoznawalność i redakcyjna wiarygodność czynią je idealnym środowiskiem do prowadzenia działań content marketingowych – nie tylko efektywnych wizerunkowo, ale też realnie wspierających decyzje zakupowe konsumentów.