ŚRODA to cykliczne wydarzenie dla twórców internetowych, które łączy praktyczną wiedzę i networking. Tym razem skupimy się na TikToku – dynamicznie rozwijającej się platformie, na której można zdobyć ogromne zasięgi.
Na scenie wystąpi Weronika Walasiewicz, twórczyni internetowa i specjalistka od trendów na TikToku, która pokaże, jak skutecznie budować społeczność i tworzyć angażujące treści. Alvaro Soares z Tears of Joy, ekspert od kampanii influencerskich, opowie o tym, jak marki i twórcy mogą skutecznie współpracować na TikToku. A także Jakub Kwolek z Fabryki Marketingu, który zdradzi, jak sprytnie wykorzystać algorytm TikToka, by osiągnąć maksymalne efekty przy minimalnym budżecie. Spotkanie odbędzie się 19 marca w Warszawie.
Organizatorem wydarzenia jest Łukasz Kępiński i agencja Tears of Joy, znana z kreatywnych i efektywnych kampanii influencerskich, nagradzanych m.in. w Cannes Lions, Effie, KTR i IAB MIXX Awards.
Wstęp wolny – obowiązuje rejestracja! Więcej informacji: LINK DO WYDARZENIA
To wydarzenie została objęte patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość merytoryczną. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.