Patronat IAB Polska: ŚRODA #34 – Trenduj na TikToku!

02/27/2025
Chcesz tworzyć viralowe treści na TikToku? Dowiedz się, jak to zrobić podczas 34. edycji ŚRODY! Już 19 marca w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie czeka na Ciebie ogromna dawka wiedzy o trendach, streamingu i skutecznym budowaniu społeczności. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.

ŚRODA to cykliczne wydarzenie dla twórców internetowych, które łączy praktyczną wiedzę i networking. Tym razem skupimy się na TikToku – dynamicznie rozwijającej się platformie, na której można zdobyć ogromne zasięgi.

Na scenie wystąpi Weronika Walasiewicz, twórczyni internetowa i specjalistka od trendów na TikToku, która pokaże, jak skutecznie budować społeczność i tworzyć angażujące treści. Alvaro Soares z Tears of Joy, ekspert od kampanii influencerskich, opowie o tym, jak marki i twórcy mogą skutecznie współpracować na TikToku. A także Jakub Kwolek z Fabryki Marketingu, który zdradzi, jak sprytnie wykorzystać algorytm TikToka, by osiągnąć maksymalne efekty przy minimalnym budżecie. Spotkanie odbędzie się 19 marca w Warszawie.

Organizatorem wydarzenia jest Łukasz Kępiński i agencja Tears of Joy, znana z kreatywnych i efektywnych kampanii influencerskich, nagradzanych m.in. w Cannes Lions, Effie, KTR i IAB MIXX Awards.

Wstęp wolny – obowiązuje rejestracja! Więcej informacji: LINK DO WYDARZENIA

 


To wydarzenie została objęte patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość merytoryczną. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Czytaj także

IAB Tech Lab wprowadza Trusted Server – otwarte oprogramowanie dla wydawców

IAB Tech Lab wprowadza Trusted Server – otwarte oprogramowanie dla wydawców

IAB Tech Lab, globalna organizacja opracowująca standardy technologiczne dla reklamy cyfrowej, wprowadziła Trusted Server – otwarty framework do zarządzania reklamami po stronie serwera. Rozwiązanie to pozwala wydawcom na odzyskanie pełnej kontroli nad monetyzacją reklamową w obliczu coraz bardziej restrykcyjnych ograniczeń wprowadzanych przez przeglądarki internetowe.

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

IAA Polska wraz uczestnikami programu liderskiego Marketing Masterminds organizuje konkurs DOBROSTARS, w którym wyróżnione zostaną najlepsze praktyki wspierające zdrowie psychiczne, fizyczne i dobre samopoczucie pracowników. Inicjatywę wspierają największe organizacje branżowe: IAB Polska oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które objęły patronat nad konkursem.

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

Już po raz 5. WhitePress organizuje SEO Vibes Summit – jedną z najważniejszych konferencji branży SEO i content marketingu w Europie. Tym razem konferencja odbędzie się w Zakopanem w dniach 27-31 maja. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.