Patronat IAB Polska: semKRK#23 BIG

05/22/2025
Konferencja semKRK powraca w znanej nam formie do Starej Zajezdni. Pasjonaci marketingu internetowego z całej Polski zjadą do Krakowa na semKRK#23 BIG, aby zdobywać wiedzę, dzielić się doświadczeniami i dobrze bawić. Wydarzenie odbywa się 18 czerwca, a patronat honorowy nad nim objął IAB Polska.

Merytoryka na najwyższym poziomie

Na uczestników czekają merytoryczne wystąpienia, spotkania z przedstawicielami firm, zaawansowane warsztaty dla specjalistów i AfterParty w samym sercu krakowskiego Kazimierza. Na scenie wystąpią najlepsi eksperci z branży, którzy na co dzień są praktykami, występują na największych marketingowych konferencjach i jako pierwsi dzielą się nowinkami z obszarów, w których się specjalizują.

Wśród potwierdzonych prelegentów znajdują się już:

  • Maciej Chmurkowski, Enterprise Products Owner Senuto Enterprise,
  • Damian Sałkowski, CEO Senuto,
  • Maja Wiśniewska-Hardek, Head of Marketing SMSAPI,
  • Krzysztof Modrzewski, Head of Education w Witbee,
  • Sebastian Heymann, Head of SEO w Agencji Rise360,
  • Murat Yatagan, Growth Advisor,
  • Mark Williams-Cook, Director Candour,
  • Maciej Lewiński, CEO data.rocks,
  • Przemysław Modrzewski, xPlatform Measurement & Growth Lead, CEE w Google.

Kolejne nazwiska będą pojawiać się na stronie internetowej wydarzenia, a także profilach wydarzenia na Facebooku i LinkedInie.

 

Wyjątkowa formuła Call4Papers

Podczas semKRK#23 BIG wysłuchamy nie tylko prezentacji zaproszonych gości. Każdy specjalista ma szansę wystąpić przez kilkusetosobową publicznością dzięki specjalnej formie przeprowadzania Call4Papers.

Chętni do wystąpienia na imprezie przesyłają tematy wraz z opisami, a organizator publikuje w głosowaniu tylko te informacje. Głosujący nie znają nazwisk występujących, którzy stoją za wybranymi tematami. W ten sposób również nowe twarze mają szansę na pokazanie się na scenie. 

Zwycięzców jest wielu – 4 osoby z największą liczbą głosów wystąpią na deskach Starej Zajezdni (2 w formie pełnego wystąpienia i 2 w formie sprintu). Ponadto 2 osoby zaprezentują się na webinarze rozgrzewkowym poprzedzającym barcamp.

Gala semKRK Awards 2025

Edycja BIG to także rozwiązanie konkursu semKRK Awards i wręczenie statuetek zwycięzcom – już po raz ósmy. Sędziowie (byli prelegenci semKRK) wyróżniają najlepsze kampanie SEO, Google Ads i E-commerce przeprowadzone na polskim rynku w ostatnim roku. 

Zgłoszenia cały czas są otwarte i można przesyłać case studies. Chętni do udziału mają na to czas do 26 maja. 

Warsztaty dla zaawansowanych

semKRK poprzedzają warsztaty Google Ads & Analytics oraz SEO. To dwa dni szkoleń prowadzonych online przez ekspertów-praktyków. Podczas spotkań uczestnicy nie tylko doskonalą swoje umiejętności, ale też na bieżąco komunikują się z prowadzącymi – zadają pytania, komentują, dyskutują. Dzięki temu wiedza pozyskana podczas warsztatów jest jeszcze lepiej dostosowana do prowadzonych przez nich działań, a uzyskane wskazówki mogą wdrażać w praktyce już następnego dnia. 

Wiedza, networking, rozrywka

Wiedza to jedno, ale znajomości w branży też są ważne! Podczas wydarzenia semKRK znane jest z zapewniania świetnych warunków do networkingu. Długie przerwy, strefy chillu przed Starą Zajezdnią i na antresoli oraz AfterParty (niekiedy trwające do bladego świtu) sprzyjają nie tylko nawiązywaniu nowych kontaktów i spotkaniom z dawno niewidzianymi znajomymi, ale też wymianie doświadczeń czy najlepszych praktyk. 

O organizatorze

DevaGroup to agencja z wieloletnim doświadczeniem w SEM i SEO. Od 9 lat organizuje semKRK, czyli konferencję dla specjalistów SEM i SEO, podczas której spotyka się cała branża. Uczestnicy wielokrotnie zapełnili m.in. Starą Zajezdnię (ok. 600 osób) oraz Muzeum Manggha (ok. 300 osób) w Krakowie. Od listopada 2023 r. odbywa się też semWAW – bliźniacze wydarzenie semKRK w Warszawie, które cieszy się równie dużą popularnością. 

DevaGroup bardzo mocno wspiera integrację branży, a także chce dawać przestrzeń do wymiany wiedzy w luźnej, barcampowej atmosferze. Na imprezach można spotkać wielu sponsorów, którzy przygotują niesamowite oferty, opowiedzą o swoich narzędziach i zapewnią świetną atmosferę.

Najważniejsze linki

Strona wydarzenia: https://semkrk.pl/
Bilety: https://app.easycart.pl/checkout/devagroup/semkrk23-workshop-edition
Warsztaty: https://semkrk.pl/warsztaty/


To wydarzenie zostało objęte patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość jaką niesie dla branży komunikacji marketingowej. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Czytaj także

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.