Patronat IAB Polska: SAP Customer Experience Day

04/25/2019
30 maja w Warszawie odbędzie się konferencja SAP Customer Experience Day. IAB Polska objęło patronat nad wydarzeniem.

30 maja w Warszawie odbędzie się konferencja „SAP Customer Experience Day – Biznes w czasach, gdy doświadczenie klienta decyduje o wszystkim”, której program został poświęcony tematyce budowania i utrzymania wartościowych relacji, zaufania oraz lojalności klienta. IAB Polska jest objęło patronat nad wydarzeniem, poświadczający jego jakość merytoryczną.

Czy faktycznie rozumiesz i umiesz przewidzieć oczekiwania każdego z nich? Czy jesteś w stanie natychmiast i w odpowiedni sposób reagować na ich indywidualne potrzeby? W stale zmieniającej się e-rzeczywistości, rosnące wymagania konsumentów wymagają od nas ciągłych zmian.

W tym roku program spotkania zostanie oparty na kompletnej ścieżce zakupowej przykładowego polskiego klienta. Organizatorzy zaprezentują w jaki sposób rozwiązania SAP Customer Experience wspierają wszystkie etapy współpracy z klientami oraz jak wspierają i motywują pracowników do nieustannego zapewniania im najlepszych doświadczeń.
Przedstawią również kilka praktycznych przykładów wdrożeń SAP C/4 HANA u klientów, którzy wiedzą, że Customer Experience to absolutnie kluczowy element strategii każdej firmy – niezależnie od branży.

Dołącz do wydarzenia i sprawdź jak SAP C/4 HANA pomaga sprostać wyzwaniom ery doświadczeń klienta.

Na wydarzenie obowiązuje rejestracja przez stronę: https://events.sap.com/pl/cx-day-2019/pl/home

Czytaj także

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne to jedno z niewielu miejsc w internecie, gdzie codziennie spotykają się miliony realnych użytkowników w poszukiwaniu informacji, inspiracji i wiedzy. Ich skala, rozpoznawalność i redakcyjna wiarygodność czynią je idealnym środowiskiem do prowadzenia działań content marketingowych – nie tylko efektywnych wizerunkowo, ale też realnie wspierających decyzje zakupowe konsumentów.