Patronat IAB Polska: Raport z badania FMCG Brands We Shop by Blix & Kantar

10/26/2021
Zapraszamy Was do zapoznania się z jesienną edycją raportu 2021 FMCG Brands We Shop by Blix & Kantar, w którym przedstawiono, jakie marki i produkty codziennego użytku polscy smart shopperzy wybierają aktualnie najchętniej podczas zakupów w sklepach stacjonarnych. Badanie zostało objęte patronatem IAB Polska.

Jest to czwarta edycja badań, które od tego roku publikowane jest na wiosnę i jesień w celu jeszcze dokładniejszego zobrazowania istotnych trendów konsumenckich w obszarze FMCG.
W badaniu wzięło udział ponad 4 000 shopperów korzystających z gazetek promocyjnych na swoich smartfonach. Zostali oni zapytani, jakie marki i produkty w poszczególnych kategoriach kupują obecnie najczęściej.
Każdy z badanych mógł zaznaczyć max. 5 brandów w danej kategorii. Na podstawie pytań o ich decyzje zakupowe wyróżniono 5 segmentów, które pomogły zdefiniować szczegółowe persony polskich smart konsumentów.

Metodologia

Badanie FMCG Brands We Shop 2021 zostało zrealizowane metodą CAWI (ang. Computer-Assisted Web Interview).
Badanie zostało przeprowadzone w okresie 15.09 – 19.09.2021 r.
Łącznie w okresie badania udało się zebrać 4015 wypełnionych wywiadów, które posłużyły, jako podstawa prezentowanych analiz.
Następnie, dane zostały poddane segmentacji opartej o pytania związane z lifestylem, zwyczajami zakupowymi oraz stosunkiem do zakupów, jako czynności.

Na podstawie tych analiz wyodrębniliśmy siedem niezależnych segmentów współczesnego shoppera, które zostały opisane w raporcie.

Raport udostępniony został bezpłatnie tutaj:

POBIERZ RAPORT

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Legaltech Forum 11 kwietnia w Warszawie

Patronat IAB Polska: Legaltech Forum 11 kwietnia w Warszawie

Perspektywy rozwoju rynku legal tech w Polsce, sztuczna inteligencja (AI) w kancelarii prawnej oraz nowe regulacje prawne związane z prawem nowych technologii – to tematy przewodnie #LegalTech Forum 2024! IAB Polska został patronem honorowym wydarzenia.

Weź udział w badaniu “Firma jako marka”

Weź udział w badaniu “Firma jako marka”

W imieniu organizatorów zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu “Firma jako marka” mającym na celu wzajemne zrozumienie i zbadanie potrzeb między biznesem, a branżą marketingową.