Patronat IAB Polska: Raport z badania FMCG Brands We Shop by Blix & Kantar

10/26/2021
Zapraszamy Was do zapoznania się z jesienną edycją raportu 2021 FMCG Brands We Shop by Blix & Kantar, w którym przedstawiono, jakie marki i produkty codziennego użytku polscy smart shopperzy wybierają aktualnie najchętniej podczas zakupów w sklepach stacjonarnych. Badanie zostało objęte patronatem IAB Polska.

Jest to czwarta edycja badań, które od tego roku publikowane jest na wiosnę i jesień w celu jeszcze dokładniejszego zobrazowania istotnych trendów konsumenckich w obszarze FMCG.
W badaniu wzięło udział ponad 4 000 shopperów korzystających z gazetek promocyjnych na swoich smartfonach. Zostali oni zapytani, jakie marki i produkty w poszczególnych kategoriach kupują obecnie najczęściej.
Każdy z badanych mógł zaznaczyć max. 5 brandów w danej kategorii. Na podstawie pytań o ich decyzje zakupowe wyróżniono 5 segmentów, które pomogły zdefiniować szczegółowe persony polskich smart konsumentów.

Metodologia

Badanie FMCG Brands We Shop 2021 zostało zrealizowane metodą CAWI (ang. Computer-Assisted Web Interview).
Badanie zostało przeprowadzone w okresie 15.09 – 19.09.2021 r.
Łącznie w okresie badania udało się zebrać 4015 wypełnionych wywiadów, które posłużyły, jako podstawa prezentowanych analiz.
Następnie, dane zostały poddane segmentacji opartej o pytania związane z lifestylem, zwyczajami zakupowymi oraz stosunkiem do zakupów, jako czynności.

Na podstawie tych analiz wyodrębniliśmy siedem niezależnych segmentów współczesnego shoppera, które zostały opisane w raporcie.

Raport udostępniony został bezpłatnie tutaj:

POBIERZ RAPORT

Czytaj także

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Czy wciąż mamy do czynienia z duopolem w polskich social mediach? Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform i jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Do rąk czytelników trafiła trzecia edycja raportu „Social media 2025”, dostarczająca wyczerpujących danych na temat rodzimego rynku mediów społecznościowych.

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2025 znajdziesz w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2024/202025 – najważniejszym corocznym podsumowaniu polskiej branży digital. Raport dostępny jest jako serwis www oraz klasyczny PDF.