Patronat IAB Polska: Raport Retail We Shop Edycja Wiosna 2025 by BLIX & Kantar

04/16/2025
Ukazała się 4. edycja cyklicznego badania opinii konsumenckiej Retail We Shop 2025, opracowanego przed BLIX i Kantar Polska. Jak i w latach poprzednich, IAB Polska został patronem honorowym raportu.

W ramach wiosennej edycji badania Retail We Shop 2025 przeanalizowano 60 cyfrowych gazetek promocyjnych najpopularniejszych sieci handlowych w Polsce. Celem badania było sprawdzenie ich atrakcyjności i funkcjonalności z perspektywy konsumentów.

W badaniu, przeprowadzonym metodą CAWI w grudniu 2024 r., wzięło udział 13 408 aktywnych użytkowników aplikacji BLIX. Respondenci ocenili m.in. przejrzystość, przydatność i wpływ gazetek na codzienne decyzje zakupowe. Smart shopperów zapytano także o ich preferencje dotyczące promocji i kategorii produktów, zwyczaje zakupowe oraz rolę poszczególnych elementów digitalowych gazetek. 

Wyniki dostępne są nie tylko w pełnym raporcie, ale również w interaktywnym panelu danych Mobile Institute – narzędziu, które pozwala samodzielnie eksplorować i pogłębiać analizę wyników.

Raport można pobrać za darmo na stronie Blix.

 


Ta publikacja została objęta patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość jaką niesie dla branży komunikacji marketingowej. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Czytaj także

Patronat IAB: BaseLinker EXPO w Krakowie

Patronat IAB: BaseLinker EXPO w Krakowie

BaseLinker zaprasza na trzecią edycję swojej flagowej konferencji – BaseLinker EXPO ‘25. Wydarzenie dostarczy praktycznej wiedzy dla sprzedawców e-commerce, dzięki której będą mogli jeszcze sprawniej skalować sprzedaż i wchodzić na nowe rynki bez obaw. Całość odbędzie się już 13 maja w ICE Kraków – jednym z najnowocześniejszych centrów kongresowych w Polsce. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.

SEMbook 2025: najnowszy e-book IAB Polska o trendach w SEO i PPC już dostępny!

SEMbook 2025: najnowszy e-book IAB Polska o trendach w SEO i PPC już dostępny!

Sztuczna inteligencja w Meta Ads, automatyzacja kampanii Google, działania omnichannel, performance na marketplace’ach, synergia SEO i PPC, rola danych własnych, a do tego kilkanaście case studies z rynku polskiego – najnowszy SEMbook 2025 to najbardziej aktualne kompendium wiedzy o marketingu w wyszukiwarkach i kampaniach digitalowych.