W ramach wiosennej edycji badania Retail We Shop 2025 przeanalizowano 60 cyfrowych gazetek promocyjnych najpopularniejszych sieci handlowych w Polsce. Celem badania było sprawdzenie ich atrakcyjności i funkcjonalności z perspektywy konsumentów.
W badaniu, przeprowadzonym metodą CAWI w grudniu 2024 r., wzięło udział 13 408 aktywnych użytkowników aplikacji BLIX. Respondenci ocenili m.in. przejrzystość, przydatność i wpływ gazetek na codzienne decyzje zakupowe. Smart shopperów zapytano także o ich preferencje dotyczące promocji i kategorii produktów, zwyczaje zakupowe oraz rolę poszczególnych elementów digitalowych gazetek.
Wyniki dostępne są nie tylko w pełnym raporcie, ale również w interaktywnym panelu danych Mobile Institute – narzędziu, które pozwala samodzielnie eksplorować i pogłębiać analizę wyników.
Raport można pobrać za darmo na stronie Blix.
Ta publikacja została objęta patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość jaką niesie dla branży komunikacji marketingowej. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.