Patronat IAB Polska: Raport „Programmatic Nowych Możliwości”

11/05/2024
AdFusion wydał raport "Programmatic Nowych Możliwości", którego celem jest przedstawienie czytelnikowi  świata programatic. Partnerem strategicznym jest Grupa RFM, a IAB Polska objął nad nim patronet honorowy.

AdFusion wydał raport „Programmatic Nowych Możliwości”, którego celem jest przedstawienie czytelnikowi  świata programatic. W raporcie znalazły się eksperckie artykuły na kluczowe tematy, case study najciekawszych kampanii reklamowych oraz prognozy na przyszłość.

Publikacja zawiera również badanie polskiego rynku reklamy programatycznej, umożliwiające porównanie aktualnego stanu branży z danymi historycznymi a także wytyczyenie najważniejszych kierunków rozwoku i  przyszłych trendów.

Słowo wstępu o modelu programatycznycm zakupu reklam w raporcie przygotowała Elżbieta Kondzioła, Lovemedia, Szefowa Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska.

Publikację można pobrać tutaj >


Ten raport został objęty patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość merytoryczną. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Czytaj także

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

IAA Polska wraz uczestnikami programu liderskiego Marketing Masterminds organizuje konkurs DOBROSTARS, w którym wyróżnione zostaną najlepsze praktyki wspierające zdrowie psychiczne, fizyczne i dobre samopoczucie pracowników. Inicjatywę wspierają największe organizacje branżowe: IAB Polska oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które objęły patronat nad konkursem.

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

Już po raz 5. WhitePress organizuje SEO Vibes Summit – jedną z najważniejszych konferencji branży SEO i content marketingu w Europie. Tym razem konferencja odbędzie się w Zakopanem w dniach 27-31 maja. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.

Search Generative Experience. Nowy e-book IAB Polska

Search Generative Experience. Nowy e-book IAB Polska

Przełomowe dla wyszukiwarek rozwiązania, takie jak Google Search Generative Experience (SGE), łączą generatywne modele językowe z zaawansowanymi mechanizmami wyszukiwania. Aby pomóc firmom i specjalistom SEO oraz SEM lepiej zrozumieć te zmiany, eksperci z Grupy Roboczej SEO & PPC IAB Polska przygotowali nowy e-book poświęcony tej tematyce.