AdFusion wydał raport „Programmatic Nowych Możliwości”, którego celem jest przedstawienie czytelnikowi świata programatic. W raporcie znalazły się eksperckie artykuły na kluczowe tematy, case study najciekawszych kampanii reklamowych oraz prognozy na przyszłość.
Publikacja zawiera również badanie polskiego rynku reklamy programatycznej, umożliwiające porównanie aktualnego stanu branży z danymi historycznymi a także wytyczyenie najważniejszych kierunków rozwoku i przyszłych trendów.
Słowo wstępu o modelu programatycznycm zakupu reklam w raporcie przygotowała Elżbieta Kondzioła, Lovemedia, Szefowa Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska.
Publikację można pobrać tutaj >
Ten raport został objęty patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość merytoryczną. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.