Patronat IAB Polska: Raport „Kreatywność w biznesie”

10/21/2024
W ubiegłym tygodniu swoją premierę miał raport, który powstał z inicjatywy Centrum Kreatywności Targowa - Targowa Creativity Centre, warszawskiego inkubatora prowadzonego przez Krajową Izbę Gospodarczą. IAB Polska jest patronem honorowym publikacji.

Raport: kreatywność w biznesie. Przyszłość sektora kreatywnego w Polsce.

Publikacja w kompleksowy sposób opisuje kreatywność, w jej różnych formach i przejawach, przede wszystkim w kontekście rynkowym, a jej celem jest uporządkowanie wiedzy na temat sektora kreatywnego w Polsce. Publikacja zawiera eksperckie analizy na temat wyzwań i szans dla branży, korzystając z szerokiego podejścia, w którym połączone zostały twórcze dziedziny, takie jak sztuka, z ich rynkowymi i praktycznymi aspektami, jak reklama, czy moda.

Jednym z zaproszonych do publikacji ekspertów jest Włodzimierz Schmidt, który opisuje nadchodzące wyzwania dla sektora kreatywnego w kontekście pracy w digital marketingu.

W DNA branży kreatywnej wpisany jest rozwój, a ostanie lata przyniosły wyjątkową intensyfikację innowacji. Tym, co niewątpliwie stanowi siłę napędową zmian w marketingu i reklamie cyfrowej, jest rewolucja technologiczna, skutkująca nie tylko pojawieniem się nowych trendów, narzędzi i sposobów komunikacji, lecz również — wielu nowych wyzwań.

Dlatego też rozwój kompetencji
w branży staje się obecnie zagadnieniem kluczowym. Potrzebujemy coraz więcej wykwalifikowanych pracowników, którzy nieustanie będą rozwijać umiejętności. Aktualizowanie na bieżąco wiedzy stanowi must — have każdego marketera. (…) – pisze w raporcie Prezes Zarządu IAB Polska.

Raport ma stanowić punkt  wyjścia do dalszej debaty o roli kreatywności w rozwoju biznesu i innowacji, także w kontekście nowoczesnych technologii, takich jak sztuczna inteligencja.

Raport Kreatywność w biznesie. Przyszłość sektora kreatywnego w Polsce do pobrania jest tutaj >


Ten raport został objęty patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość merytoryczną. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.