Patronat IAB Polska: raport Artificial Intelligence SumUp for Business 2022

03/30/2023
Z przyjemnością informujemy, że publikacja "Artificial Intelligence SumUp for Business 2022" została objęta patronatem honorowym przez IAB Polska.

Raport “Artificial Intelligence SumUp for Business 2022” autorstwa Dr Anny Gumkowskiej z TVN Warner Bros. Discovery oraz Sebastiana Kondrackiego z Deviniti stanowi kompleksowe opracowanie z zakresu sztucznej inteligencji, skierowane do przedsiębiorców i menedżerów. Zawiera praktyczne wskazówki oraz studia przypadków, które pozwalają zrozumieć, jakie korzyści dla biznesu niesie ze sobą wykorzystanie sztucznej inteligencji.

Link do publikacji:

Artificial Intelligence SumUp for Business 2022

 

Czytaj także

Weź udział w dziesiątej edycji badania IAB Europe nt. programmatic

Weź udział w dziesiątej edycji badania IAB Europe nt. programmatic

Ruszyło coroczne badanie „Attitudes to Programmatic Advertising Survey 2024” – to dziesiąta edycja tego badania prowadzonego przez IAB Europe. Do wypełnienia krótkiej ankiety zapraszamy wszystkich uczestników ekosystemu reklamy programmatic. Termin upływa 26 lipca 2024 r.