Patronat IAB Polska: Nadchodzi kolejna edycja konferencji I ❤ marketing & technology!

10/19/2022
29.11. – 2.12. 2022 w Warszawie odbędzie się kolejna edycja kultowej konferencji marketingowej - I ​​❤ marketing & technology. Event odbędzie się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy, ale można wziąć w nim udział również online.

Konferencja potrwa cztery dni i wystąpi na niej w sumie 46 prelegentek i prelegentów.

I ❤ marketing & technology to przede wszystkim dawka skondensowanej wiedzy, bo każdy występujący to ekspert w swojej dziedzinie, a na przekazanie cennych wskazówek ma jedynie 18 minut. Dzięki temu musi maksymalnie wykorzystać czas i skupić się na tym, co naprawdę istotne. Co więcej, prelegentki i prelegenci rywalizują między sobą o miano najlepszego wystąpienia, a o ich wynagrodzeniu decyduje publiczność, która ocenia wszystkie prelekcje. Ciekawym uzupełnieniem prezentacji będą panele dyskusyjne, podczas których występujący odpowiedzą na pytania publiczności.

Konferencja została podzielona na kilka ścieżek tematycznych:

X SUMMIT (customer & employee experience conference)
I ❤ ads & analytics
I ❤ social media
I ❤ marketing

Dzięki temu każdy znajdzie odpowiedni dla siebie obszar. Uczestnicy mają do wyboru bilety zarówno na pojedyncze dni, jak i pakiety dwu oraz trzy dniowe.

Zaletą konferencji jest również to, że są tutaj przedstawiciele zarówno korporacji, MŚP, jak i agencji marketingowych. Dzięki temu networking stoi na bardzo wysokim poziomie, a wiele spotkań biznesowych można odbyć w czasie samego wydarzenia.

Aby dowiedzieć się więcej o konferencji, warto zajrzeć na stronę internetową ilovemkt.pl

Czytaj także

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Do IAB Polska dołącza Braughman Group Media Outdoor – doświadczony partner w realizacji kampanii OOH i DOOH, który łączy kreatywność z technologią, pomagając markom zaistnieć w lokalizacjach premium.

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

27 listopada w Warszawie odbędzie się konferencja „Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów”. Organizatorem wydarzenia jest re58, partnerem strategicznym – New Age Media, patronat honorowy objęło IAB Polska, a wszyscy uczestnicy dzięki przyznanej akredytacji będą mogli otrzymać 20 pkt DIMAQ.