Patronat IAB Polska: MEETUP 404: Future of Marketing w Warszawie

10/10/2025
20 listopada w Centrum Nowych Technologii Uniwersytetu Warszawskiego odbędzie się kolejna edycja konferencji MEETUP 404: Future of Marketing – wydarzenia, które gromadzi liderów, ekspertów i pasjonatów marketingu. IAB Polska objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Tegoroczna edycja poświęcona będzie najważniejszym trendom i wyzwaniom, które kształtują branżę: sztucznej inteligencji, kreatywności, gamingowi, a także nowym trendom technologicznym i konsumenckim.

Wśród prelegentów i panelistów znaleźli się przedstawiciele największych marek i agencji, m.in.:

  • Nikodem Witkowski (Meta)
  • Alicja Wójcik-Gołębiowska (Ryanair)
  • Justyna Dzikowska (Brand24)
  • Arkadiusz Szulczyński
  • Karolina Bąkowska (better gaming agency)

Konferencja skierowana jest do specjalistów i menedżerów marketingu na każdym etapie kariery – od osób rozpoczynających swoją drogę zawodową po liderów odpowiedzialnych za strategie największych marek.

Organizatorzy podkreślają, że MEETUP 404 to nie tylko inspirujące prelekcje i dyskusje, ale także wyjątkowa okazja do networkingu z ekspertami i praktykami branży.

Dla firm członkowskich IAB Polska organizator wydarzenia przygotował rabat 15%. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać kod rabatowy: m.stepien@iab.org.pl

Konferencja posiada również akredytację DIMAQ – za udział w wydarzeniu posiadacze certyfikatu otrzymują 10 pkt. recertyfikacyjnych.

20 listopada 2025, godz. 15:00

Warszawa, CeNT UW (ul. Banacha 2c) oraz online

Bilety dostępne są pod linkiem: https://app.evenea.pl/event/meetup404-future-of-marketing/


Ta konferencja została objęta patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość jaką niesie dla sektora komunikacji marketingowej. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Czytaj także

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Do IAB Polska dołącza Braughman Group Media Outdoor – doświadczony partner w realizacji kampanii OOH i DOOH, który łączy kreatywność z technologią, pomagając markom zaistnieć w lokalizacjach premium.

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

27 listopada w Warszawie odbędzie się konferencja „Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów”. Organizatorem wydarzenia jest re58, partnerem strategicznym – New Age Media, patronat honorowy objęło IAB Polska, a wszyscy uczestnicy dzięki przyznanej akredytacji będą mogli otrzymać 20 pkt DIMAQ.