Patronat IAB Polska: MARKETING BIZNES MEETUP 25 listopada, Wrocław

11/22/2021
MARKETING BIZNES MEETUP to oddolna inicjatywa skierowana do przedsiębiorców, praktyków marketingu i sprzedaży i sektora NGO. Na spotkaniach przedstawiane są case study firm, które wdrożyły działania marketingu opartego o dane, a także w przystępny sposób tłumaczone są najtrudniejsze meandry marketingu i sprzedaży. Prelegenci są dobierani pod kątem praktyczności tematów: wiedza, którą przedstawiają na eventach, pokazują jak wdrożyć we własnych firmach – większych, ale i mniejszych. IAB Polska objęło patronat honorowy nad wydarzeniem.

Listopadowa edycja wydarzenia odbędzie się 25 listopada we Wrocławiu.

Inicjatywa MARKETING BIZNES MEETUP powstała w 2018 i w jej ramach zorganizowano ponad 30 szkoleń. Wzięło w nich udział ponad 2300 osób, w 12 miastach.

MARKETING BIZNES MEETUP – zakres tematyczny:

  • MARKETING ANALITYCZNY – jak dane i potencjał big data może wpłynąć na decyzje strategii marketingowej i sprzedażowej organizacji?
  • NARZĘDZIA – darmowe i płatne rozwiązania, którą pomagają osiągać wyznaczone cele.
  • CASE STUDY – przykłady wdrożeń i efektów jakich należy się spodziewać.
  • PRAKTYKI – prelekcje są prowadzone przez doświadczonych praktyków marketingu i sprzedaży.
  • DANE – wierzymy w moc danych. Digital marketing to ogrom danych, które pokazujemy jak wykorzystywać w działaniach sprzedażowych.
  • NETWORKING – Budujemy solidne fundamenty do zwiększania zasięgu rozpoznawalności swojej marki i budowania relacji biznesowych, by te ewoluowały we współpracę opartą na zaufaniu.

Pełna agenda i rejestracja tutaj >>

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.