Patronat IAB Polska: LegalTech Forum 2022. Innowacje w praktyce prawniczej.

05/06/2022
Już 2 czerwca 2022 odbędzie się czwarta edycja organizowanej przez Wydawnictwo C.H.Beck konferencji poświęconej dyskusji na temat trendów rozwojowych w obszarze wykorzystania nowoczesnych technologii w codziennej pracy kancelarii prawnych - LegalTech Forum 2022. Innowacje w praktyce prawniczej. IAB Polska objął patronat nad wydarzeniem.

Gośćmi Forum będzie 17-stu wybitnych prelegentów, wśród których znajdą się międzynarodowi eksperci w branży legal tech, doświadczeni prawnicy oraz przedstawiciele świata nauki.

Nowatorska formuła konferencji umożliwi uczestnikom zapoznanie się z kluczowymi zagadnieniami w trakcie skondensowanych prezentacji, które następnie będą omawiane w dyskusjach panelowych z udziałem ekspertów i prawników.

Na konferencji:

  • przyjrzymy się wyzwaniom, jakie niesie dla kancelarii prawnych i działów prawnych firm wzrost liczby coraz bardziej wyrafinowanych ataków cybernetycznych,
  • przedstawimy stan prac legislacyjnych na szczeblu UE i krajowym w zakresie prawa nowych technologii,
  • zastanowimy się jak rozsądnie inwestować w usprawnienie procesów świadczenia usług prawnych na przykładzie automatyzacji umów,
  • na podstawie badań Kantar Millward Brown przeprowadzonych na zlecenie Wydawnictwa C.H.Beck przedyskutujemy perspektywy rozwoju rynku legal tech w Polsce i spróbujemy odpowiedzieć na pytania, jak faktycznie wygląda wykorzystanie nowych technologii w kancelariach prawnych w Polsce.

Każdy uczestnik konferencji otrzyma wydrukowany najnowszy raport LegalTech 2022.

Konferencja dedykowana jest głównie prawnikom oraz wszystkim osobom zainteresowanym trendami technologicznymi w codziennej pracy kancelarii.

Szczegółowy program, informacje o prelegentach oraz zapisy pod adresem: https://bit.ly/36RELwN

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.