Patronat IAB Polska: LegalTech Forum 2022. Innowacje w praktyce prawniczej.

05/06/2022
Już 2 czerwca 2022 odbędzie się czwarta edycja organizowanej przez Wydawnictwo C.H.Beck konferencji poświęconej dyskusji na temat trendów rozwojowych w obszarze wykorzystania nowoczesnych technologii w codziennej pracy kancelarii prawnych - LegalTech Forum 2022. Innowacje w praktyce prawniczej. IAB Polska objął patronat nad wydarzeniem.

Gośćmi Forum będzie 17-stu wybitnych prelegentów, wśród których znajdą się międzynarodowi eksperci w branży legal tech, doświadczeni prawnicy oraz przedstawiciele świata nauki.

Nowatorska formuła konferencji umożliwi uczestnikom zapoznanie się z kluczowymi zagadnieniami w trakcie skondensowanych prezentacji, które następnie będą omawiane w dyskusjach panelowych z udziałem ekspertów i prawników.

Na konferencji:

  • przyjrzymy się wyzwaniom, jakie niesie dla kancelarii prawnych i działów prawnych firm wzrost liczby coraz bardziej wyrafinowanych ataków cybernetycznych,
  • przedstawimy stan prac legislacyjnych na szczeblu UE i krajowym w zakresie prawa nowych technologii,
  • zastanowimy się jak rozsądnie inwestować w usprawnienie procesów świadczenia usług prawnych na przykładzie automatyzacji umów,
  • na podstawie badań Kantar Millward Brown przeprowadzonych na zlecenie Wydawnictwa C.H.Beck przedyskutujemy perspektywy rozwoju rynku legal tech w Polsce i spróbujemy odpowiedzieć na pytania, jak faktycznie wygląda wykorzystanie nowych technologii w kancelariach prawnych w Polsce.

Każdy uczestnik konferencji otrzyma wydrukowany najnowszy raport LegalTech 2022.

Konferencja dedykowana jest głównie prawnikom oraz wszystkim osobom zainteresowanym trendami technologicznymi w codziennej pracy kancelarii.

Szczegółowy program, informacje o prelegentach oraz zapisy pod adresem: https://bit.ly/36RELwN

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.