Patronat IAB Polska: Kongres Online Marketing

07/22/2019
10-11 października w Warszawie odbędzie się Kongres Online Marketing. To już 18. edycja tego wydarzenia, które w tym roku przebiegnie pod hasłem Dlaczego powinieneś na bieżąco zdobywać wiedzę o marketingu online? IAB Polska objeło wydarzenie Patronatem Honorowym, poświadczając jego wysoką wartość merytoryczną.

10-11 października w Warszawie odbędzie się Kongres Online Marketing. To już 18. edycja tego wydarzenia, które w tym roku przebiegnie pod hasłem: Dlaczego powinieneś na bieżąco zdobywać wiedzę o marketingu online? Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, zostało również objęte  Patronatem Honorowym IAB Polska.

Patronat IAB Polska jest poświadczeniem jakości merytorycznej wydarzenia, a akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenie włączone jest do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ). Posiadacze certyfikatów mogą wziąć udział w wydarzeniu w cenie specjalnej z rabatem w wysokości 15% od aktualnej ceny na stronie. Aby uzyskać hasło do rabatu prosimy o maila na adres: kontak@dimaq.eu.

Świat marketingu online kryje w sobie mnóstwo tajników i dynamicznie się rozwija. Chcąc być na bieżąco koniecznie jest bieżące śledzenie trendów oraz  nieustanne dokształcanie.

Kongres Online Marketing jest doskonałą okazją, by wzbogacić swoją wiedzę, zebrać inspiracje i wrócić z pomysłami, które mogą zostać wdrożone w pracy i przynieść zauważalne (i doceniane przez szefa:)) sukcesy! Zdobyte umiejętności i wiedza mogą się przełożyć nie tylko na wyniki biznesowe w kampanii, ale również na możliwość robienia lepszych działań marketingowych niż konkurencja!
Co więcej, w tym roku drugiego dnia odbędą się warsztaty na 3 poziomach zaawansowania, a tematyka obejmie m.in. Fb ads, content marketing, Google Analytics i UX. Wartością dodaną jest okazja do pracy w multidyscyplinarnych zespołach i nawiązywania nowych znajomości, a jak wiadomo – w marketingu relacje to klucz do sukcesu!

W tym roku organizujemy to wydarzenie już po raz 18-sty i koncepcją edycji jest właśnie celebrowanie 18-stki. Każdy z nas ma ze swojej niezapomniane wspomnienia i bez wątpienia okazja do powtórki jest czymś wyjątkowym (właściwie dla tych, których wspomnienia w tajemniczy sposób uleciały tym bardziej jest to szansa na nadrobienie zaległości :)). Jeśli chcesz wkroczyć w dorosły świat doświadczonego marketera nie może tu Ciebie zabraknąć!

Oto pytania, na które odpowiedzą eksperci podczas swoich wystąpień na Kongresie Online Marketing:

  • Jak sprzedawać jeszcze więcej w kanałach online? Metody perswazji i wpływania (manipulowania?) na potencjalnych klientów.
  • Jak ustrzec się największych błędów w e-mailowej komunikacji marketingowej i poprawić doświadczenie klientów (UX/CX)?
  • Jak sztuczna inteligencja i automatyzacja zmieniają w tej chwili oblicze marketingu online oraz Twoje życie?
  • Niech Żyje SEO! Dlaczego nie wolno Ci ignorować ruchu organicznego?
  • Jak odnaleźć się w świecie nakładania się komunikacji offline i online? Sprawdzone metody hybrydowej segmentacji klientów i mediów.
  • Depresja konsumentów i hipokryzja marek, czyli gdzie popełniliśmy błąd? I jak możemy to naprawić?

Gdzie: Złote Tarasy, Multikino, Warszawa
Kiedy: 10-11.10.2019

Punktacja DIMAQ: Uczestnik – 10 , Prelegent  – 30 , Warsztaty  – 10

Więcej informacji: www.kongres-online.pl

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.