Patronat IAB Polska: Kongres For Social Media 2020

12/12/2019
Już w przyszłym miesiącu, a dokładnie 22 stycznia w warszawskim Kinie Luna spotkają się osoby odpowiedzialne za sukcesy i porażki obecności firmy w mediach społecznościowych na konferencji Kongres For Social Media 2020. Ideą Kongresu jest pokazanie, jak wykorzystując konkretne i przemyślane działania marketingu społecznościowego przełożyć obecność firmy w social mediach na wymierne korzyści dla biznesu.

Już w przyszłym miesiącu, a dokładnie 22 stycznia w warszawskim Kinie Luna spotkają się osoby odpowiedzialne za sukcesy i porażki obecności firmy w mediach społecznościowych na konferencji Kongres For Social Media 2020. Ideą Kongresu jest pokazanie, jak wykorzystując konkretne i przemyślane działania marketingu społecznościowego przełożyć obecność firmy w social mediach na wymierne korzyści dla biznesu. IAB Polska objęło patronat nad wydarzeniem, poświadczając tym samym jego wysoką wartość merytoryczną

Prelegentami są eksperci-praktycy, którzy w codziennej pracy poszukują możliwości wykorzystania social media właśnie do celów biznesowych. Przekażą niezbędne wskazówki co robić, by najskuteczniej działać na danych platformach.

W programie m.in.:

✔ User-generated content (UGC) – jak włączyć i wykorzystać jako stały element strategii komunikacji.
✔ Facebook ads – misja optymalizacja. Myślę, że po tej prezentacji zmienisz kilka ustawień w swoich reklamach.
✔ Jak stworzyć realizujący cele biznesowe i wartościowy dla odbiorcy plan content marketingu. I jego dalsze etapy.
✔ Analiza danych w social media, co warto mierzyć, monitorować i raportować. Jak świadomie odczytywać dane i na ich podstawie wyciągać wnioski.
✔ Video komunikacja – praktyczne porady.
✔ Przegląd aplikacji i narzędzi wspierających pracę w social media. Co nowego lub godnego polecenia.
✔ Linkedin – nie bójmy się tego, Linkedin może i nawet powinien sprzedawać. Jak robić to dobrze.
✔ Instagram i jego biznesowa moc. Aktualne trendy, spodziewane zmiany i nowe możliwości.
✔ Pinterest, Quora, TikTok – charakterystyka każdego z kanałów z uwzględnieniem potencjału, zagrożeń, trudności i kiedy warto zdecydować się na obecność.

Kongres For Social Media odbywa się od 2013 roku i cieszy się wyjątkowym zainteresowaniem,  jest też bardzo wysoko oceniane przez uczestników poprzednich edycji.

Szczegółowym program już wkrótce. Tymczasem można zgłosić swój udział, wystarczy wejść na http://forsm.pl/#Formularz

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.