Patronat IAB Polska: Kongres For Social Media 2020

12/12/2019
Już w przyszłym miesiącu, a dokładnie 22 stycznia w warszawskim Kinie Luna spotkają się osoby odpowiedzialne za sukcesy i porażki obecności firmy w mediach społecznościowych na konferencji Kongres For Social Media 2020. Ideą Kongresu jest pokazanie, jak wykorzystując konkretne i przemyślane działania marketingu społecznościowego przełożyć obecność firmy w social mediach na wymierne korzyści dla biznesu.

Już w przyszłym miesiącu, a dokładnie 22 stycznia w warszawskim Kinie Luna spotkają się osoby odpowiedzialne za sukcesy i porażki obecności firmy w mediach społecznościowych na konferencji Kongres For Social Media 2020. Ideą Kongresu jest pokazanie, jak wykorzystując konkretne i przemyślane działania marketingu społecznościowego przełożyć obecność firmy w social mediach na wymierne korzyści dla biznesu. IAB Polska objęło patronat nad wydarzeniem, poświadczając tym samym jego wysoką wartość merytoryczną

Prelegentami są eksperci-praktycy, którzy w codziennej pracy poszukują możliwości wykorzystania social media właśnie do celów biznesowych. Przekażą niezbędne wskazówki co robić, by najskuteczniej działać na danych platformach.

W programie m.in.:

✔ User-generated content (UGC) – jak włączyć i wykorzystać jako stały element strategii komunikacji.
✔ Facebook ads – misja optymalizacja. Myślę, że po tej prezentacji zmienisz kilka ustawień w swoich reklamach.
✔ Jak stworzyć realizujący cele biznesowe i wartościowy dla odbiorcy plan content marketingu. I jego dalsze etapy.
✔ Analiza danych w social media, co warto mierzyć, monitorować i raportować. Jak świadomie odczytywać dane i na ich podstawie wyciągać wnioski.
✔ Video komunikacja – praktyczne porady.
✔ Przegląd aplikacji i narzędzi wspierających pracę w social media. Co nowego lub godnego polecenia.
✔ Linkedin – nie bójmy się tego, Linkedin może i nawet powinien sprzedawać. Jak robić to dobrze.
✔ Instagram i jego biznesowa moc. Aktualne trendy, spodziewane zmiany i nowe możliwości.
✔ Pinterest, Quora, TikTok – charakterystyka każdego z kanałów z uwzględnieniem potencjału, zagrożeń, trudności i kiedy warto zdecydować się na obecność.

Kongres For Social Media odbywa się od 2013 roku i cieszy się wyjątkowym zainteresowaniem,  jest też bardzo wysoko oceniane przez uczestników poprzednich edycji.

Szczegółowym program już wkrótce. Tymczasem można zgłosić swój udział, wystarczy wejść na http://forsm.pl/#Formularz

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Mobile Trends Conference 2025

Patronat IAB Polska: Mobile Trends Conference 2025

Już 27-28 marca 2025 roku Kraków oraz przestrzeń online ponownie staną się miejscem, w którym technologie, biznes i innowacje łączą się w jedno. Mobile Trends Conference, od lat uważana za jedno z najważniejszych wydarzeń branży technologicznej, powraca z jeszcze większą mocą i inspiracjami. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.

Call for papers na Forum IAB 2025 czas start

Call for papers na Forum IAB 2025 czas start

Otwieramy call for papers do kolejnej edycji najważniejszej konferencji branży internetowej w Polsce.
W tym roku Forum IAB przebiegnie pod hasłem “Zintegrowana przyszłość” i odbędzie się 4 – 5 czerwca 2025 r. w Warszawie. Zostań częścią tego wydarzenia. Na propozycję Twojej prezentacji czekamy do 31 stycznia br.

Patronat IAB Polska: Trendbook 2025 od Focus Nation

Patronat IAB Polska: Trendbook 2025 od Focus Nation

AI czy człowiek, lokalność czy kosmopolityzm, online czy offline? Ile osób, tyle opinii, a ile trendów, to jeszcze więcej komentarzy. Tegoroczny Trendbook 2025 od Focus Nation to prawdziwa “Wojna światów”, dostrzegamy bowiem dualizm zjawisk marketingowych, silną polaryzację zachowań konsumentów i szereg nowych wyzwań dla marketerów. Publikacja została objęta patronatem honorowym IAB Polska.