Patronat IAB Polska: Konferencja „Lunch z e-commerce”

09/13/2021
Już w czwartek 30 września 2021 r. o godzinie 10:00 wystartuje 4. edycja Konferencji Lunch z e-commerce, czyli wyjątkowe wydarzenie będące okazją do zapoznania się z trendami i zmianami zachodzącymi w branży e-commerce, organizowane przez agencję Ideo Force. Wydarzenie objęte jest patronatem IAB Polska.

Tematem przewodnim nadchodzącej Konferencji będzie: „Sprzedaż na ostrzu noża. Jak zwiększyć sprzedaż i wypromować e-commerce?”. Obecnie panująca pandemia przyczyniła się do gwałtownego wzrostu sprzedaży internetowej, przeniesienia stacjonarnego biznesu do Internetu oraz zmian zachowań konsumentów. To pewne – rynek e-commerce rozwija się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Dynamizm jaki obecnie obserwujemy sprawia, że branżę e-commerce czekają nowe wyzwania, dlatego firmy chcące odnieść sukces w Internecie muszą nasilić swoje działania marketingowe. Zastanawiasz się, jak przystosować swoje przedsiębiorstwo do działania w nowej rzeczywistości? Przyjdź na naszą Konferencję i dowiedz się co robić, by sprzedawać więcej.

  1. edycję Konferencji Lunch z e-commerce kierujemy do:
  • Właścicieli e-commerce.
  • Menadżerów e-commerce.
  • Dyrektorów e-commerce.
  • Producentów wchodzących na rynek e-commerce.
  • Zarządzających e-commerce.
  • Koordynatorów działań w e-commerce.

Konferencja Lunch z e-commerce odbędzie się w budynku Uczelni Techniczno-Handlowej im. H. Chodkowskiej w Warszawie (aula w budynku Uczelni na ul. Jutrzenki 135). Spotykamy się na żywo, z zachowaniem reżimu sanitarnego.

Podczas 4. edycji Konferencji Lunch z e-commerce:

  • Dowiesz się jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce.
  • Poznasz najlepsze rozwiązania biznesowe w branży e-commerce.
  • Dowiesz się jak poznawać swoich klientów i prowadzić z nimi skuteczny dialog.
  • Zyskasz wiedzę, dzięki której usprawnisz proces sprzedażowy i obsługę klienta.
  • Poznasz ścieżkę wejścia producenta do retailing’u i uruchomienia kanałów Direct To Consumer eCommerce (D2C).
  • Pogłębisz swoją wiedzę o zarządzaniu sklepem internetowym.
  • Nawiążesz nowe relacje biznesowe.

Ponadto biorąc udział w Konferencji wysłuchasz doskonałych prelekcji, które wygłoszą m.in.:

  • Michał Moneta (Questus): 5 content marketingowych trendów dla e-commerce.
  • Mateusz Pycia (Globkurier.pl): Wpływ transportu na sprzedaż e-commerce.
  • Marcin Lipiec (Ideo): Czym jest PIM i jak bardzo zwiększa sprzedaż w e-commerce?
  • Jan Zając (Sotrender): Pan płaci, Pani płaci, społeczeństwo płaci… czyli ile tak naprawdę kosztują polskie firmy kampanie reklamowe Facebook Ads.
  • Paweł Wyborski (QuarticOn): (Re)search it yourself, czyli jak zmierzyć skuteczność wyszukiwarki w swojej witrynie.
  • Piotr Kantorowski (Kantorowski, Głąb i Wspólnicy): Legalny cold mailing, czyli jak wysyłać maile bez zgody ich adresata.
  • Marek Oczkowski (SMSAPI): Czy sklepy internetowe słuchają swoich klientów?
  • Magdalena Staszczyk (TOUS)
  • Łukasz Hardek (THULIUM)

Dodatkowo każdy z Uczestników będzie mógł wziąć udział w jednym z warsztatów na temat:

  • Sprzedaj się… albo zgiń. O chatbotach w procesie wsparcia sprzedaży. Paweł Szczyrek (Ideo Force).
  • Jak usprawnić procesy eksportowe, by sprzedawać więcej? Sebastian Skórski (Google Internetowe Rewolucje).
  • Tanio, a dobrze – czy da się zbudować widoczność sklepu w Google, nie wydając majątku na tworzenie treści? Milena Majchrzak (SEMSTORM).

Zapraszamy wszystkich, którym zależy na budowaniu biznesu opartego na rzetelnej wiedzy, a także osoby chcące spojrzeć na swoją działalność z szerszej perspektywy.
Masz ochotę na dobry lunch w towarzystwie branżowych specjalistów? Kup bilet na Konferencję: https://www.ideoforce.pl/lunch-z-e-commerce/

 

Czytaj także

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.