Patronat IAB Polska: Konferencja „Lunch z e-commerce”

09/13/2021
Już w czwartek 30 września 2021 r. o godzinie 10:00 wystartuje 4. edycja Konferencji Lunch z e-commerce, czyli wyjątkowe wydarzenie będące okazją do zapoznania się z trendami i zmianami zachodzącymi w branży e-commerce, organizowane przez agencję Ideo Force. Wydarzenie objęte jest patronatem IAB Polska.

Tematem przewodnim nadchodzącej Konferencji będzie: „Sprzedaż na ostrzu noża. Jak zwiększyć sprzedaż i wypromować e-commerce?”. Obecnie panująca pandemia przyczyniła się do gwałtownego wzrostu sprzedaży internetowej, przeniesienia stacjonarnego biznesu do Internetu oraz zmian zachowań konsumentów. To pewne – rynek e-commerce rozwija się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Dynamizm jaki obecnie obserwujemy sprawia, że branżę e-commerce czekają nowe wyzwania, dlatego firmy chcące odnieść sukces w Internecie muszą nasilić swoje działania marketingowe. Zastanawiasz się, jak przystosować swoje przedsiębiorstwo do działania w nowej rzeczywistości? Przyjdź na naszą Konferencję i dowiedz się co robić, by sprzedawać więcej.

  1. edycję Konferencji Lunch z e-commerce kierujemy do:
  • Właścicieli e-commerce.
  • Menadżerów e-commerce.
  • Dyrektorów e-commerce.
  • Producentów wchodzących na rynek e-commerce.
  • Zarządzających e-commerce.
  • Koordynatorów działań w e-commerce.

Konferencja Lunch z e-commerce odbędzie się w budynku Uczelni Techniczno-Handlowej im. H. Chodkowskiej w Warszawie (aula w budynku Uczelni na ul. Jutrzenki 135). Spotykamy się na żywo, z zachowaniem reżimu sanitarnego.

Podczas 4. edycji Konferencji Lunch z e-commerce:

  • Dowiesz się jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce.
  • Poznasz najlepsze rozwiązania biznesowe w branży e-commerce.
  • Dowiesz się jak poznawać swoich klientów i prowadzić z nimi skuteczny dialog.
  • Zyskasz wiedzę, dzięki której usprawnisz proces sprzedażowy i obsługę klienta.
  • Poznasz ścieżkę wejścia producenta do retailing’u i uruchomienia kanałów Direct To Consumer eCommerce (D2C).
  • Pogłębisz swoją wiedzę o zarządzaniu sklepem internetowym.
  • Nawiążesz nowe relacje biznesowe.

Ponadto biorąc udział w Konferencji wysłuchasz doskonałych prelekcji, które wygłoszą m.in.:

  • Michał Moneta (Questus): 5 content marketingowych trendów dla e-commerce.
  • Mateusz Pycia (Globkurier.pl): Wpływ transportu na sprzedaż e-commerce.
  • Marcin Lipiec (Ideo): Czym jest PIM i jak bardzo zwiększa sprzedaż w e-commerce?
  • Jan Zając (Sotrender): Pan płaci, Pani płaci, społeczeństwo płaci… czyli ile tak naprawdę kosztują polskie firmy kampanie reklamowe Facebook Ads.
  • Paweł Wyborski (QuarticOn): (Re)search it yourself, czyli jak zmierzyć skuteczność wyszukiwarki w swojej witrynie.
  • Piotr Kantorowski (Kantorowski, Głąb i Wspólnicy): Legalny cold mailing, czyli jak wysyłać maile bez zgody ich adresata.
  • Marek Oczkowski (SMSAPI): Czy sklepy internetowe słuchają swoich klientów?
  • Magdalena Staszczyk (TOUS)
  • Łukasz Hardek (THULIUM)

Dodatkowo każdy z Uczestników będzie mógł wziąć udział w jednym z warsztatów na temat:

  • Sprzedaj się… albo zgiń. O chatbotach w procesie wsparcia sprzedaży. Paweł Szczyrek (Ideo Force).
  • Jak usprawnić procesy eksportowe, by sprzedawać więcej? Sebastian Skórski (Google Internetowe Rewolucje).
  • Tanio, a dobrze – czy da się zbudować widoczność sklepu w Google, nie wydając majątku na tworzenie treści? Milena Majchrzak (SEMSTORM).

Zapraszamy wszystkich, którym zależy na budowaniu biznesu opartego na rzetelnej wiedzy, a także osoby chcące spojrzeć na swoją działalność z szerszej perspektywy.
Masz ochotę na dobry lunch w towarzystwie branżowych specjalistów? Kup bilet na Konferencję: https://www.ideoforce.pl/lunch-z-e-commerce/

 

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.