Patronat IAB Polska: Konferencja „Lunch z e-commerce”

09/13/2021
Już w czwartek 30 września 2021 r. o godzinie 10:00 wystartuje 4. edycja Konferencji Lunch z e-commerce, czyli wyjątkowe wydarzenie będące okazją do zapoznania się z trendami i zmianami zachodzącymi w branży e-commerce, organizowane przez agencję Ideo Force. Wydarzenie objęte jest patronatem IAB Polska.

Tematem przewodnim nadchodzącej Konferencji będzie: „Sprzedaż na ostrzu noża. Jak zwiększyć sprzedaż i wypromować e-commerce?”. Obecnie panująca pandemia przyczyniła się do gwałtownego wzrostu sprzedaży internetowej, przeniesienia stacjonarnego biznesu do Internetu oraz zmian zachowań konsumentów. To pewne – rynek e-commerce rozwija się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Dynamizm jaki obecnie obserwujemy sprawia, że branżę e-commerce czekają nowe wyzwania, dlatego firmy chcące odnieść sukces w Internecie muszą nasilić swoje działania marketingowe. Zastanawiasz się, jak przystosować swoje przedsiębiorstwo do działania w nowej rzeczywistości? Przyjdź na naszą Konferencję i dowiedz się co robić, by sprzedawać więcej.

  1. edycję Konferencji Lunch z e-commerce kierujemy do:
  • Właścicieli e-commerce.
  • Menadżerów e-commerce.
  • Dyrektorów e-commerce.
  • Producentów wchodzących na rynek e-commerce.
  • Zarządzających e-commerce.
  • Koordynatorów działań w e-commerce.

Konferencja Lunch z e-commerce odbędzie się w budynku Uczelni Techniczno-Handlowej im. H. Chodkowskiej w Warszawie (aula w budynku Uczelni na ul. Jutrzenki 135). Spotykamy się na żywo, z zachowaniem reżimu sanitarnego.

Podczas 4. edycji Konferencji Lunch z e-commerce:

  • Dowiesz się jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce.
  • Poznasz najlepsze rozwiązania biznesowe w branży e-commerce.
  • Dowiesz się jak poznawać swoich klientów i prowadzić z nimi skuteczny dialog.
  • Zyskasz wiedzę, dzięki której usprawnisz proces sprzedażowy i obsługę klienta.
  • Poznasz ścieżkę wejścia producenta do retailing’u i uruchomienia kanałów Direct To Consumer eCommerce (D2C).
  • Pogłębisz swoją wiedzę o zarządzaniu sklepem internetowym.
  • Nawiążesz nowe relacje biznesowe.

Ponadto biorąc udział w Konferencji wysłuchasz doskonałych prelekcji, które wygłoszą m.in.:

  • Michał Moneta (Questus): 5 content marketingowych trendów dla e-commerce.
  • Mateusz Pycia (Globkurier.pl): Wpływ transportu na sprzedaż e-commerce.
  • Marcin Lipiec (Ideo): Czym jest PIM i jak bardzo zwiększa sprzedaż w e-commerce?
  • Jan Zając (Sotrender): Pan płaci, Pani płaci, społeczeństwo płaci… czyli ile tak naprawdę kosztują polskie firmy kampanie reklamowe Facebook Ads.
  • Paweł Wyborski (QuarticOn): (Re)search it yourself, czyli jak zmierzyć skuteczność wyszukiwarki w swojej witrynie.
  • Piotr Kantorowski (Kantorowski, Głąb i Wspólnicy): Legalny cold mailing, czyli jak wysyłać maile bez zgody ich adresata.
  • Marek Oczkowski (SMSAPI): Czy sklepy internetowe słuchają swoich klientów?
  • Magdalena Staszczyk (TOUS)
  • Łukasz Hardek (THULIUM)

Dodatkowo każdy z Uczestników będzie mógł wziąć udział w jednym z warsztatów na temat:

  • Sprzedaj się… albo zgiń. O chatbotach w procesie wsparcia sprzedaży. Paweł Szczyrek (Ideo Force).
  • Jak usprawnić procesy eksportowe, by sprzedawać więcej? Sebastian Skórski (Google Internetowe Rewolucje).
  • Tanio, a dobrze – czy da się zbudować widoczność sklepu w Google, nie wydając majątku na tworzenie treści? Milena Majchrzak (SEMSTORM).

Zapraszamy wszystkich, którym zależy na budowaniu biznesu opartego na rzetelnej wiedzy, a także osoby chcące spojrzeć na swoją działalność z szerszej perspektywy.
Masz ochotę na dobry lunch w towarzystwie branżowych specjalistów? Kup bilet na Konferencję: https://www.ideoforce.pl/lunch-z-e-commerce/

 

Czytaj także

Patronat: WE ARE GAMERS – gaming marketing w praktyce; konferencja tematyczna stacjonarnie w Warszawie

Patronat: WE ARE GAMERS – gaming marketing w praktyce; konferencja tematyczna stacjonarnie w Warszawie

Gaming to mainstream, to nie opinia a fakt. Najnowsze dane potwierdzają rosnące zainteresowanie grami wśród osób praktycznie w każdym wieku; 65% Polaków powyżej 16. roku życia gra w gry przynajmniej raz w tygodniu, a 88% dzieci w przedziale wiekowym 9-15 gra lub ogląda gry wideo. Gaming staje się strategicznym kanałem komunikacji dla marek. IAB Polska jest patronem honorowym wydarzenia.

79% internautów kupuje online. Raport „E-commerce w Polsce 2023” już dostępny

79% internautów kupuje online. Raport „E-commerce w Polsce 2023” już dostępny

Odsetek polskich internautów, którzy kupują online rośnie – obecnie wynosi on 79%. Na polskich stronach zakupy robi 75%, a na zagranicznych – 30%. Po raz pierwszy autorzy raportu przyjrzeli się również zjawisku social-commerce. Jak wynika z danych, za pośrednictwem social mediów kupuje na razie jedynie 19%, nie jest to więc wciąż bardzo popularna forma zakupów. Partnerami merytorycznymi wydania są Polskie Badania Internetu oraz Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Premiera badania kondycji rynku content marketingu w Polsce 2023

Premiera badania kondycji rynku content marketingu w Polsce 2023

Content marketing, badany w Polsce zaledwie od kilku lat, nieustannie zdobywa coraz więcej zwolenników, przekształcając się w istotny element strategii firm. Trzeci z kolei raport Stowarzyszenia Content Marketing Polska rzuca światło na dynamikę tego sektora, jego rosnący potencjał, ale także wyzwania, przed którymi stoi. Już 60% firm deklaruje, że wdrożyło strategię contentmarketingową, ale jednocześnie 57% przyznaje, że nie ma narzędzi do mierzenia jej efektywności. Czy zatem rosnąca inwestycja w content marketing idzie w parze z jego profesjonalizacją? Partnerami badania byli: IAB Polska, SAR, IAA, BCC, SocialPress.