19 listopada br. w Warszawie odbędzie się konferencja skierowana do wszystkich zainteresowanych rozwiązaniami z kategorii reklamy Digital Out Of Home. Organizatorzy – firma AMS i zaproszeni goście spojrzą w przyszłość reklamy oraz zainspirują uczestników do odkrywania, jak dane i nowoczesne technologie tworzą dynamiczny świat Digital Out-of-Home. Konferencja #DataDrivenDOOH: DOOH Future Is Now? została objęta patronatem honorowym IAB Polska.
DOOH Future Is Now?
Konferencja ma na celu przedstawienie reklamy z perspektywy różnych graczy rynku – agencji obsługujących klientów, firm technologicznych tworzących innowacyjne narzędzia oraz badaczy rynku i ekspertów reklamy, którzy przybliżą uczestnikom najnowsze trendy. Udział w konferencji jest bezpłatny.
Zarejestruj się i dołącz do społeczności Data-Driven DOOH:
- posłuchaj interesujących dyskusji o digitalu i komunikacji DOOH,
- poznaj najnowsze trendy w komunikacji DOOH,
- zapoznaj się z tworzeniem innowacyjnych wdrożeń w Digital OOH,
- poznaj naturę nowoczesnej komunikacji oraz marketingu, opartych na narzędziach cyfrowych,
- wysłuchaj gwiazd światowego formatu – tak blisko Ciebie jak nigdy dotąd,
Gośćmi specjalnymi wydarzenia będą:
- Artur Kurasiński, który wygłosi prelekcję na temat wykorzystania AI w OOH
- Dino Burbidge, który zaprezentuje aktualne trendy i nowe możliwości w branży OOH
Wydarzenie odbywa się zarówno online, jak i stacjonarnie w Centralnym Domu Technologii w Warszawie. Więcej informacji: DataDrivenDOOH.pl
Akredytacja DIMAQ
To wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, w związku z czym posiadacze tego certyfikatu otrzymają 20 punktów za udział. Więcej na: https://dimaq.pl/
Gdzie i kiedy?
19.11.2024, godz. 10:30-15:00
Warszawa | online
Liczba punktów rec. DIMAQ: 20
Udział bezpłatny.
To wydarzenie zostało objęte patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość merytoryczną. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.