Patronat IAB Polska: Konferecja #DataDrivenDOOH: DOOH Future Is Now?

10/28/2024
19 listopada br. w Warszawie odbędzie się konferencja skierowana do wszystkich zainteresowanych rozwiązaniami z kategorii reklamy Digital Out Of Home. Konferencję organizuje firma AMS, a IAB Polska objął nad nią patronat honorowy.

19 listopada br. w Warszawie odbędzie się konferencja skierowana do wszystkich zainteresowanych rozwiązaniami z kategorii reklamy Digital Out Of Home. Organizatorzy – firma AMS i zaproszeni goście spojrzą w przyszłość reklamy oraz zainspirują uczestników do odkrywania, jak dane i nowoczesne technologie tworzą dynamiczny świat Digital Out-of-Home. Konferencja #DataDrivenDOOH: DOOH Future Is Now? została objęta patronatem honorowym IAB Polska.

DOOH Future Is Now?

Konferencja ma na celu przedstawienie reklamy z perspektywy różnych graczy rynku – agencji obsługujących klientów, firm technologicznych tworzących innowacyjne narzędzia oraz badaczy rynku i ekspertów reklamy, którzy przybliżą uczestnikom najnowsze trendy. Udział w  konferencji jest bezpłatny.

Zarejestruj się i dołącz do społeczności Data-Driven DOOH:

  • posłuchaj interesujących dyskusji o digitalu i komunikacji DOOH,
  • poznaj najnowsze trendy w komunikacji DOOH,
  • zapoznaj się z tworzeniem innowacyjnych wdrożeń w Digital OOH,
  • poznaj naturę nowoczesnej komunikacji oraz marketingu, opartych na narzędziach cyfrowych,
  • wysłuchaj gwiazd światowego formatu – tak blisko Ciebie jak nigdy dotąd,

Gośćmi specjalnymi wydarzenia będą:

  • Artur Kurasiński, który wygłosi prelekcję na temat wykorzystania AI w OOH
  • Dino Burbidge, który zaprezentuje aktualne trendy i nowe możliwości w branży OOH

Wydarzenie odbywa się zarówno online, jak i stacjonarnie w Centralnym Domu Technologii w Warszawie. Więcej informacji: DataDrivenDOOH.pl

Akredytacja DIMAQ

To wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, w związku z czym posiadacze tego certyfikatu otrzymają 20 punktów za udział. Więcej na: https://dimaq.pl/

Gdzie i kiedy?

19.11.2024, godz. 10:30-15:00

Warszawa | online

Liczba punktów rec. DIMAQ: 20

Udział bezpłatny.


To wydarzenie zostało objęte patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość merytoryczną. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Czytaj także

The MGMT dołącza do IAB Polska

The MGMT dołącza do IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza The MGMT, agencja zajmująca się kompleksowym managementem Twórców internetowych, oferująca indywidualne podejście i innowacyjne rozwiązania dostosowane do ich potrzeb.

Powstaje Branżowe Centrum Umiejętności w Białymstoku. Partnerami IAB Polska i SAR.

Powstaje Branżowe Centrum Umiejętności w Białymstoku. Partnerami IAB Polska i SAR.

20 listopada 2024 r. w Białymstoku odbyła się inauguracja współpracy na rzecz utworzenia i rozwoju ogólnopolskiego Branżowego Centrum Umiejętności (BCU) w dziedzinie reklamy. Partnerami przedsięwzięcia są: Miasto Białystok, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Umowę podpisano w siedzibie Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Staszica w Białymstoku.

Nagrody IAB MIXX Awards 2024 rozdane. Poznaj zwycięzców!

Nagrody IAB MIXX Awards 2024 rozdane. Poznaj zwycięzców!

Podczas uroczystej gali IAB MIXX Awards 2024 w warszawskim Muzeum Historii Polski IAB Polska uhonorował najlepsze digitalowe kampanie minionego roku. Tytuł Best in Show otrzymała kampania „Saving The Voice Of The Ghetto” zrealizowana przez kooperację Saatchi & Saatchi, Prodigious, MSL Group oraz Leo Burnett dla Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Wśród 55 nagród jury przyznało 5 złotych statuetek. Dowiedz się, kto zwyciężył w digitalu!