Patronat IAB Polska: Kieleckie Dni Informatyki 2025

03/28/2025
1-2 kwietnia 2025 r. odbędą się Kieleckich Dniach Informatyki 2025 – największym wydarzeniu IT w regionie. Wydarzenie będzie miało miejsce w Kieleckim Parku Technologicznym. Wydarzenie zostało objęte patronatem honorowym IAB Polska.

Czym są Kieleckie Dni Informatyki?
To wyjątkowa okazja do spotkania się z ekspertami IT, studentami i uczniami, a także przedstawicielami branży technologicznej. Wydarzenie organizowane we współpracy z Politechniką Świętokrzyską oraz Kieleckim Parkiem Technologicznym łączy prelekcje, warsztaty, konkursy i inspirujące spotkania poświęcone nowoczesnym technologiom, AI i cyberbezpieczeństwu.

Co czeka na uczestników?
Prelekcje ekspertów IT – m.in. o cyberbezpieczeństwie, sztucznej inteligencji i programowaniu (1 kwietnia, Kielecki Park Technologiczny)
Interaktywne warsztaty – UX, AI, cyberbezpieczeństwo (1 kwietnia, Kielecki Park Technologiczny)
Hackathon – 12-godzinna noc programowania (Politechnika Świętokrzyska, 1/2 kwietnia)
Test z Informatyki – rywalizacja uczniów i studentów o cenne nagrody (2 kwietnia, Politechnika Świętokrzyska)
Konferencja dla nauczycieli informatyki – wymiana doświadczeń i nowoczesne metody nauczania (2 kwietnia, Politechnika Świętokrzyska))

Więcej informacji i pełna agenda wydarzenia pod linkiem: https://www.technopark.kielce.pl/pl/kieleckie_dni_informatyki


To wydarzenie zostało objęte patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość jaką niesie dla branży komunikacji marketingowej. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Czytaj także

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne to jedno z niewielu miejsc w internecie, gdzie codziennie spotykają się miliony realnych użytkowników w poszukiwaniu informacji, inspiracji i wiedzy. Ich skala, rozpoznawalność i redakcyjna wiarygodność czynią je idealnym środowiskiem do prowadzenia działań content marketingowych – nie tylko efektywnych wizerunkowo, ale też realnie wspierających decyzje zakupowe konsumentów.