Patronat IAB Polska: InCommerce No. 18

10/31/2022
Po dwóch latach przerwy spowodowanej pandemią agencje Sempai i AtomStore wracają z organizacją InCommerce w wersji stacjonarnej. Wydarzenie odbędzie się 8 listopada w Katowicach. IAB Polska objęło patronat honorowy nad wydarzeniem.

Już 8 listopada zapraszamy do Katowic na to długo wyczekiwane spotkanie branży e-commerce. Tematem przewodnim najbliższej edycji InCommerce jest budowanie odporności na kryzysy przez e-commerce. Zaproszeni prelegenci opowiedzą o wyzwaniach, przed którymi stoi obecnie ta branża oraz o działaniach podejmowanych przez e-biznesy, by na te wyzwania odpowiedzieć.

ZERO teorii, sama praktyczna e-commercowa wiedza. A przedstawią ją znani w branży praktycy:

  • Robert Marczak (takaoto),
  • Dawid Dąbrowski (Onelectro),
  • Lech Biernat (Olza Logistic),
  • Diana Drobniak (AtomStore),
  • Sebastian Puchała (Sempai).

InCommerce objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne:

– uczestnik: 10 punktów,

– prelegent: 30 punktów.

Szczegółowa agenda wydarzenia na stronie:
https://incommerce.camp/katowice-2022/

Ponieważ wydarzenie rozpoczyna się punktualnie o 9:00, oprócz porcji aktualnej wiedzy na temat prowadzenia sprzedaży w Internecie, wszystkim uczestnikom zaserwowane zostanie też pyszne śniadanie i aromatyczna kawa.

Wstęp na spotkanie jest bezpłatny – aby wziąć w nim udział należy się zarejestrować na:
https://evenea.pl/pl/wydarzenie/incommerce-18

InCommerce No. 18

Kiedy: 8 listopada, start: godzina 9:00

Gdzie: Katowice, Strefa Centralna (plac Sejmu Śląskiego 2)

Więcej informacji na stronie: https://incommerce.camp/

Patroni:

IAB Polska, Izba Gospodarki Elektronicznej

Patroni medialni:

Sprawny Marketing, Marketer+, E-commerce w Praktyce

Organizatorzy:

Sempai, AtomStore

Partnerzy merytoryczni:

takaoto., marczak.me, Olza Logistic, Onelectro

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.