Patronat IAB Polska: InCommerce No. 18

10/31/2022
Po dwóch latach przerwy spowodowanej pandemią agencje Sempai i AtomStore wracają z organizacją InCommerce w wersji stacjonarnej. Wydarzenie odbędzie się 8 listopada w Katowicach. IAB Polska objęło patronat honorowy nad wydarzeniem.

Już 8 listopada zapraszamy do Katowic na to długo wyczekiwane spotkanie branży e-commerce. Tematem przewodnim najbliższej edycji InCommerce jest budowanie odporności na kryzysy przez e-commerce. Zaproszeni prelegenci opowiedzą o wyzwaniach, przed którymi stoi obecnie ta branża oraz o działaniach podejmowanych przez e-biznesy, by na te wyzwania odpowiedzieć.

ZERO teorii, sama praktyczna e-commercowa wiedza. A przedstawią ją znani w branży praktycy:

  • Robert Marczak (takaoto),
  • Dawid Dąbrowski (Onelectro),
  • Lech Biernat (Olza Logistic),
  • Diana Drobniak (AtomStore),
  • Sebastian Puchała (Sempai).

InCommerce objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne:

– uczestnik: 10 punktów,

– prelegent: 30 punktów.

Szczegółowa agenda wydarzenia na stronie:
https://incommerce.camp/katowice-2022/

Ponieważ wydarzenie rozpoczyna się punktualnie o 9:00, oprócz porcji aktualnej wiedzy na temat prowadzenia sprzedaży w Internecie, wszystkim uczestnikom zaserwowane zostanie też pyszne śniadanie i aromatyczna kawa.

Wstęp na spotkanie jest bezpłatny – aby wziąć w nim udział należy się zarejestrować na:
https://evenea.pl/pl/wydarzenie/incommerce-18

InCommerce No. 18

Kiedy: 8 listopada, start: godzina 9:00

Gdzie: Katowice, Strefa Centralna (plac Sejmu Śląskiego 2)

Więcej informacji na stronie: https://incommerce.camp/

Patroni:

IAB Polska, Izba Gospodarki Elektronicznej

Patroni medialni:

Sprawny Marketing, Marketer+, E-commerce w Praktyce

Organizatorzy:

Sempai, AtomStore

Partnerzy merytoryczni:

takaoto., marczak.me, Olza Logistic, Onelectro

Czytaj także

Patronat: Konferencja #DataDrivenDOOH już 28 listopada

Patronat: Konferencja #DataDrivenDOOH już 28 listopada

#DataDrivenDOOH to najważniejsze wydarzenie 2023 roku dotyczące rozwoju cyfrowego OOH i jego widowni. Pomiary, definicje, standardy – a wszystko podane w atrakcyjnej formie przez najlepszych ekspertów. W tym roku będziemy rozmawiać o tym, jak w kontekście tego młodego medium definiować i parametryzować widownię – aby spełniać oczekiwania naszych klientów z jednej strony i być pełnoprawnym członkiem cross-mediowego świata reklamy z drugiej. IAB Polska objął konferencję patronatem honorowym.

Ogłaszamy aż 62 nominacje do nagród IAB MIXX Awards 2023

Ogłaszamy aż 62 nominacje do nagród IAB MIXX Awards 2023

Jury IAB MIXX Awards po ocenie 224 zgłoszeń wyłoniło listę nominacji do nagród za najlepsze wykorzystanie środowiska cyfrowego w kampaniach reklamowych. Laureaci zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali 5 grudnia. W tym roku – o złote, srebrne i brązowe statuetki – w 16 kategoriach konkursowych ubiega się 45 kampanii, które uzyskały 62 nominacje do nagród.