Patronat IAB Polska: InCommerce No. 18

10/31/2022
Po dwóch latach przerwy spowodowanej pandemią agencje Sempai i AtomStore wracają z organizacją InCommerce w wersji stacjonarnej. Wydarzenie odbędzie się 8 listopada w Katowicach. IAB Polska objęło patronat honorowy nad wydarzeniem.

Już 8 listopada zapraszamy do Katowic na to długo wyczekiwane spotkanie branży e-commerce. Tematem przewodnim najbliższej edycji InCommerce jest budowanie odporności na kryzysy przez e-commerce. Zaproszeni prelegenci opowiedzą o wyzwaniach, przed którymi stoi obecnie ta branża oraz o działaniach podejmowanych przez e-biznesy, by na te wyzwania odpowiedzieć.

ZERO teorii, sama praktyczna e-commercowa wiedza. A przedstawią ją znani w branży praktycy:

  • Robert Marczak (takaoto),
  • Dawid Dąbrowski (Onelectro),
  • Lech Biernat (Olza Logistic),
  • Diana Drobniak (AtomStore),
  • Sebastian Puchała (Sempai).

InCommerce objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne:

– uczestnik: 10 punktów,

– prelegent: 30 punktów.

Szczegółowa agenda wydarzenia na stronie:
https://incommerce.camp/katowice-2022/

Ponieważ wydarzenie rozpoczyna się punktualnie o 9:00, oprócz porcji aktualnej wiedzy na temat prowadzenia sprzedaży w Internecie, wszystkim uczestnikom zaserwowane zostanie też pyszne śniadanie i aromatyczna kawa.

Wstęp na spotkanie jest bezpłatny – aby wziąć w nim udział należy się zarejestrować na:
https://evenea.pl/pl/wydarzenie/incommerce-18

InCommerce No. 18

Kiedy: 8 listopada, start: godzina 9:00

Gdzie: Katowice, Strefa Centralna (plac Sejmu Śląskiego 2)

Więcej informacji na stronie: https://incommerce.camp/

Patroni:

IAB Polska, Izba Gospodarki Elektronicznej

Patroni medialni:

Sprawny Marketing, Marketer+, E-commerce w Praktyce

Organizatorzy:

Sempai, AtomStore

Partnerzy merytoryczni:

takaoto., marczak.me, Olza Logistic, Onelectro

Czytaj także

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Charakterystyka użytkowników polskich platform social mediowych, wnikliwy opis najważniejszych graczy oraz przegląd rynku reklamowego mediów społecznościowych. Do rąk czytelników trafiła właśnie pierwsza edycja raportu Social Media 2023, powstałego na bazie danych z badań gemiusAdReal oraz Mediapanel. Raport, który w przekrojowy sposób opisuje polskie social media, jest wynikiem współpracy firmy Gemius z Polskimi Badaniami Internetu oraz Grupą Roboczą Social Media przy IAB Polska. 

Raport Strategiczny Internet 2022/2023

Raport Strategiczny Internet 2022/2023

W 2022 roku wartość rynku reklamowego online wzrosła o przeszło 615 mln zł, co przełożyło się na dynamikę wzrostu sięgającą 10%. Tym samym rynek osiągnął wartość ponad 6,8 mld zł (badanie IAB Polska/PwC AdEx). Podsumowanie tego roku, analizy ekspertów oraz prognozy dotyczące dynamicznego rozwoju branży internetowej kompleksowo przedstawia najnowszy Raport Strategiczny Internet 2022/2023, wydany przez IAB Polska.