Patronat IAB Polska: InCommerce No. 18

10/31/2022
Po dwóch latach przerwy spowodowanej pandemią agencje Sempai i AtomStore wracają z organizacją InCommerce w wersji stacjonarnej. Wydarzenie odbędzie się 8 listopada w Katowicach. IAB Polska objęło patronat honorowy nad wydarzeniem.

Już 8 listopada zapraszamy do Katowic na to długo wyczekiwane spotkanie branży e-commerce. Tematem przewodnim najbliższej edycji InCommerce jest budowanie odporności na kryzysy przez e-commerce. Zaproszeni prelegenci opowiedzą o wyzwaniach, przed którymi stoi obecnie ta branża oraz o działaniach podejmowanych przez e-biznesy, by na te wyzwania odpowiedzieć.

ZERO teorii, sama praktyczna e-commercowa wiedza. A przedstawią ją znani w branży praktycy:

  • Robert Marczak (takaoto),
  • Dawid Dąbrowski (Onelectro),
  • Lech Biernat (Olza Logistic),
  • Diana Drobniak (AtomStore),
  • Sebastian Puchała (Sempai).

InCommerce objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne:

– uczestnik: 10 punktów,

– prelegent: 30 punktów.

Szczegółowa agenda wydarzenia na stronie:
https://incommerce.camp/katowice-2022/

Ponieważ wydarzenie rozpoczyna się punktualnie o 9:00, oprócz porcji aktualnej wiedzy na temat prowadzenia sprzedaży w Internecie, wszystkim uczestnikom zaserwowane zostanie też pyszne śniadanie i aromatyczna kawa.

Wstęp na spotkanie jest bezpłatny – aby wziąć w nim udział należy się zarejestrować na:
https://evenea.pl/pl/wydarzenie/incommerce-18

InCommerce No. 18

Kiedy: 8 listopada, start: godzina 9:00

Gdzie: Katowice, Strefa Centralna (plac Sejmu Śląskiego 2)

Więcej informacji na stronie: https://incommerce.camp/

Patroni:

IAB Polska, Izba Gospodarki Elektronicznej

Patroni medialni:

Sprawny Marketing, Marketer+, E-commerce w Praktyce

Organizatorzy:

Sempai, AtomStore

Partnerzy merytoryczni:

takaoto., marczak.me, Olza Logistic, Onelectro

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.