Patronat IAB Polska: InCommerce No. 18

10/31/2022
Po dwóch latach przerwy spowodowanej pandemią agencje Sempai i AtomStore wracają z organizacją InCommerce w wersji stacjonarnej. Wydarzenie odbędzie się 8 listopada w Katowicach. IAB Polska objęło patronat honorowy nad wydarzeniem.

Już 8 listopada zapraszamy do Katowic na to długo wyczekiwane spotkanie branży e-commerce. Tematem przewodnim najbliższej edycji InCommerce jest budowanie odporności na kryzysy przez e-commerce. Zaproszeni prelegenci opowiedzą o wyzwaniach, przed którymi stoi obecnie ta branża oraz o działaniach podejmowanych przez e-biznesy, by na te wyzwania odpowiedzieć.

ZERO teorii, sama praktyczna e-commercowa wiedza. A przedstawią ją znani w branży praktycy:

  • Robert Marczak (takaoto),
  • Dawid Dąbrowski (Onelectro),
  • Lech Biernat (Olza Logistic),
  • Diana Drobniak (AtomStore),
  • Sebastian Puchała (Sempai).

InCommerce objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne:

– uczestnik: 10 punktów,

– prelegent: 30 punktów.

Szczegółowa agenda wydarzenia na stronie:
https://incommerce.camp/katowice-2022/

Ponieważ wydarzenie rozpoczyna się punktualnie o 9:00, oprócz porcji aktualnej wiedzy na temat prowadzenia sprzedaży w Internecie, wszystkim uczestnikom zaserwowane zostanie też pyszne śniadanie i aromatyczna kawa.

Wstęp na spotkanie jest bezpłatny – aby wziąć w nim udział należy się zarejestrować na:
https://evenea.pl/pl/wydarzenie/incommerce-18

InCommerce No. 18

Kiedy: 8 listopada, start: godzina 9:00

Gdzie: Katowice, Strefa Centralna (plac Sejmu Śląskiego 2)

Więcej informacji na stronie: https://incommerce.camp/

Patroni:

IAB Polska, Izba Gospodarki Elektronicznej

Patroni medialni:

Sprawny Marketing, Marketer+, E-commerce w Praktyce

Organizatorzy:

Sempai, AtomStore

Partnerzy merytoryczni:

takaoto., marczak.me, Olza Logistic, Onelectro

Czytaj także

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Czy wciąż mamy do czynienia z duopolem w polskich social mediach? Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform i jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Do rąk czytelników trafiła trzecia edycja raportu „Social media 2025”, dostarczająca wyczerpujących danych na temat rodzimego rynku mediów społecznościowych.

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2025 znajdziesz w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2024/202025 – najważniejszym corocznym podsumowaniu polskiej branży digital. Raport dostępny jest jako serwis www oraz klasyczny PDF.