Patronat IAB Polska: I Love Marketing 2019

09/17/2019
I ♥️ Marketing to największa i najważniejsza konferencja marketingowa w Polsce. Kolejna edycja tego eventu odbędzie się 22-25 października na największej sali kinowej w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. W9ydarzenie zostało objęte Patronatem Honorowym IAB Polska, poświadczający jakość merytoryczną wydarzenia.

I ♥️ Marketing to największa i najważniejsza konferencja marketingowa w Polsce. Kolejna edycja tego eventu odbędzie się 22-25 października na największej sali kinowej w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Wydarzenie zostało objęte Patronatem Honorowym IAB Polska, ponadto posiada akredytację DIMAQ.

Patronat IAB Polska jest poświadczeniem jakości merytorycznej wydarzenia, a akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenie włączone jest do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ).

Na czym polega fenomen I ♥️ Marketing? Event trwa aż cztery dni, a mimo to każdego dnia na sali pojawia się komplet 800 uczestników. Konferencja to przede wszystkim dawka niezwykle skondensowanej wiedzy, bo każdy występujący to ekspert w swojej dziedzinie, a na przekazanie cennych wskazówek marketingowych ma jedynie 18 minut. Dzięki temu musi maksymalnie wykorzystać ten czas i skupić się na tym, co naprawdę istotne zamiast „owijania w bawełnę”. Co więcej, prelegenci rywalizują między sobą o miano najlepszego wystąpienia, co automatycznie podnosi ich motywację i sprawia, że każda prezentacja jest przygotowana perfekcyjnie. Tutaj nie ma miejsca na słabszą formę, bo od jakości prelekcji i zajętego w głosowaniu uczestników miejsca, zależy wynagrodzenie występujących.

Konferencja podzielona jest tematycznie, a każdy dzień ma swój temat przewodni i są to: marketing, ads & analytics, social media oraz influencer marketing. Uczestnicy sami decydują, czy chcą obejrzeć wszystkie prelekcje, czy wezmą udział jedynie w danym bloku.

Oprócz aspektów szkoleniowych, ogromną zaletą konferencji I ♥️ Marketing jest to, że są tutaj przedstawiciele zarówno ogromnych korporacji, jak i małych i średnich firm. Spotkać można pracowników agencji reklamowych i interaktywnych, a także osoby pracujące w PR i sprzedaży. Dzięki temu networking stoi na bardzo wysokim poziomie, a wiele spotkań biznesowych można odbyć w czasie samego wydarzenia, zamiast opuszczać biuro w kolejnych miesiącach.

Aby dowiedzieć się więcej o konferencji, prelegentach i poruszanej tematyce, warto zajrzeć na stronę internetową ilovemkt.pl, gdzie znajduje się całe spektrum informacji.

Czytaj także

Patronat: WE ARE GAMERS – gaming marketing w praktyce; konferencja tematyczna stacjonarnie w Warszawie

Patronat: WE ARE GAMERS – gaming marketing w praktyce; konferencja tematyczna stacjonarnie w Warszawie

Gaming to mainstream, to nie opinia a fakt. Najnowsze dane potwierdzają rosnące zainteresowanie grami wśród osób praktycznie w każdym wieku; 65% Polaków powyżej 16. roku życia gra w gry przynajmniej raz w tygodniu, a 88% dzieci w przedziale wiekowym 9-15 gra lub ogląda gry wideo. Gaming staje się strategicznym kanałem komunikacji dla marek. IAB Polska jest patronem honorowym wydarzenia.

79% internautów kupuje online. Raport „E-commerce w Polsce 2023” już dostępny

79% internautów kupuje online. Raport „E-commerce w Polsce 2023” już dostępny

Odsetek polskich internautów, którzy kupują online rośnie – obecnie wynosi on 79%. Na polskich stronach zakupy robi 75%, a na zagranicznych – 30%. Po raz pierwszy autorzy raportu przyjrzeli się również zjawisku social-commerce. Jak wynika z danych, za pośrednictwem social mediów kupuje na razie jedynie 19%, nie jest to więc wciąż bardzo popularna forma zakupów. Partnerami merytorycznymi wydania są Polskie Badania Internetu oraz Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Premiera badania kondycji rynku content marketingu w Polsce 2023

Premiera badania kondycji rynku content marketingu w Polsce 2023

Content marketing, badany w Polsce zaledwie od kilku lat, nieustannie zdobywa coraz więcej zwolenników, przekształcając się w istotny element strategii firm. Trzeci z kolei raport Stowarzyszenia Content Marketing Polska rzuca światło na dynamikę tego sektora, jego rosnący potencjał, ale także wyzwania, przed którymi stoi. Już 60% firm deklaruje, że wdrożyło strategię contentmarketingową, ale jednocześnie 57% przyznaje, że nie ma narzędzi do mierzenia jej efektywności. Czy zatem rosnąca inwestycja w content marketing idzie w parze z jego profesjonalizacją? Partnerami badania byli: IAB Polska, SAR, IAA, BCC, SocialPress.