Patronat IAB Polska: Digital Adventure

07/03/2019
10 lipca 2019 Resolution zaprasza na stadion Legii Warszawa gdzie odbędzie się Digital Adventure. Wydarzenie objęte jest patronatem IAB Polska oraz akredytacją DIMAQ.

10 lipca 2019 Resolution zaprasza na stadion Legii Warszawa gdzie odbędzie się Digital Adventure. Wydarzenie objęte jest patronatem IAB Polska oraz akredytacją DIMAQ.

Patronat IAB Polska jest poświadczeniem jakości merytorycznej wydarzenia, a akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenie włączone jest do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ).

Posiadacze certyfikatów mogą wziąć udział w wydarzeniu w cenie specjalnej z rabatem w wysokości 20%. W celu uzyskania kodu rabatowego prosimy o kontakt mailowy: kontakt@dimaq.eu.

 

Na Digital Adventure eksperci opowiedzą o potencjale sportu i e-sportu w marketingu. Wystąpią przedstawiciele m.in. Legii Warszawa, Sport.pl, Biura Reklamy TVP, Samsung, adidas, Sport.pl, T-mobile oraz gość specjalny Gosia Rdest – kierowca wyścigowy. Na konferencji  wystąpią również praktycy świata mediów z zespołu Resolution wspierający m.in. producenta i wydawcę gier komputerowych Activision (Call of Duty, Crash Bandicoot, Sekiro).

Branża e-sportu w Polsce jest warta 47 mln PLN. To coraz większa siła nabywcza atrakcyjnych grup docelowych oraz alternatywne kanały dotarcia do potencjalnych klientów.

Inwestycje w reklamę wymagają szerokiego spojrzenia również na te trendy, które z pozoru nie dotyczą naszych brandów. Na konferencji  będziemy rozmawiać o sporcie i e-sporcie, aby sprawnie poruszać się i decydować o tym w co inwestować i dowiedzieć się  kiedy warto odpuścić lub odłożyć projekt na później.

– mówi Anna Elwart, Managing Director Resolution.

Prelegentami odpowiedzą na pytania:

  • co CMO musi wiedzieć o e-sporcie?
  • jak wybrać dyscyplinę i dlaczego warto inwestować we wschodzące gwiazdy?
  • jak najlepiej zmonetyzować inwestycje w szeroko rozumiany sport?

Więcej informacji: https://digitalresolution.pl/konferencja/digital-adventure-4/

Czytaj także

DIMAQ w programie pilotażowym mikropoświadczeń

DIMAQ w programie pilotażowym mikropoświadczeń

Standard DIMAQ dołącza do projektu „Mikropoświadczenia – pilotaż nowego rozwiązania wspierającego uczenie się przez całe życie”, realizowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych – Państwowy Instytut Badawczy.

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne to jedno z niewielu miejsc w internecie, gdzie codziennie spotykają się miliony realnych użytkowników w poszukiwaniu informacji, inspiracji i wiedzy. Ich skala, rozpoznawalność i redakcyjna wiarygodność czynią je idealnym środowiskiem do prowadzenia działań content marketingowych – nie tylko efektywnych wizerunkowo, ale też realnie wspierających decyzje zakupowe konsumentów.