10 lipca 2019 Resolution zaprasza na stadion Legii Warszawa gdzie odbędzie się Digital Adventure. Wydarzenie objęte jest patronatem IAB Polska oraz akredytacją DIMAQ.
Patronat IAB Polska jest poświadczeniem jakości merytorycznej wydarzenia, a akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenie włączone jest do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ).
Posiadacze certyfikatów mogą wziąć udział w wydarzeniu w cenie specjalnej z rabatem w wysokości 20%. W celu uzyskania kodu rabatowego prosimy o kontakt mailowy: kontakt@dimaq.eu.
Na Digital Adventure eksperci opowiedzą o potencjale sportu i e-sportu w marketingu. Wystąpią przedstawiciele m.in. Legii Warszawa, Sport.pl, Biura Reklamy TVP, Samsung, adidas, Sport.pl, T-mobile oraz gość specjalny Gosia Rdest – kierowca wyścigowy. Na konferencji wystąpią również praktycy świata mediów z zespołu Resolution wspierający m.in. producenta i wydawcę gier komputerowych Activision (Call of Duty, Crash Bandicoot, Sekiro).
Branża e-sportu w Polsce jest warta 47 mln PLN. To coraz większa siła nabywcza atrakcyjnych grup docelowych oraz alternatywne kanały dotarcia do potencjalnych klientów.
Inwestycje w reklamę wymagają szerokiego spojrzenia również na te trendy, które z pozoru nie dotyczą naszych brandów. Na konferencji będziemy rozmawiać o sporcie i e-sporcie, aby sprawnie poruszać się i decydować o tym w co inwestować i dowiedzieć się kiedy warto odpuścić lub odłożyć projekt na później.
– mówi Anna Elwart, Managing Director Resolution.
Prelegentami odpowiedzą na pytania:
- co CMO musi wiedzieć o e-sporcie?
- jak wybrać dyscyplinę i dlaczego warto inwestować we wschodzące gwiazdy?
- jak najlepiej zmonetyzować inwestycje w szeroko rozumiany sport?
Więcej informacji: https://digitalresolution.pl/konferencja/digital-adventure-4/