Patronat IAB Polska: Digital Adventure

07/03/2019
10 lipca 2019 Resolution zaprasza na stadion Legii Warszawa gdzie odbędzie się Digital Adventure. Wydarzenie objęte jest patronatem IAB Polska oraz akredytacją DIMAQ.

10 lipca 2019 Resolution zaprasza na stadion Legii Warszawa gdzie odbędzie się Digital Adventure. Wydarzenie objęte jest patronatem IAB Polska oraz akredytacją DIMAQ.

Patronat IAB Polska jest poświadczeniem jakości merytorycznej wydarzenia, a akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenie włączone jest do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ).

Posiadacze certyfikatów mogą wziąć udział w wydarzeniu w cenie specjalnej z rabatem w wysokości 20%. W celu uzyskania kodu rabatowego prosimy o kontakt mailowy: kontakt@dimaq.eu.

 

Na Digital Adventure eksperci opowiedzą o potencjale sportu i e-sportu w marketingu. Wystąpią przedstawiciele m.in. Legii Warszawa, Sport.pl, Biura Reklamy TVP, Samsung, adidas, Sport.pl, T-mobile oraz gość specjalny Gosia Rdest – kierowca wyścigowy. Na konferencji  wystąpią również praktycy świata mediów z zespołu Resolution wspierający m.in. producenta i wydawcę gier komputerowych Activision (Call of Duty, Crash Bandicoot, Sekiro).

Branża e-sportu w Polsce jest warta 47 mln PLN. To coraz większa siła nabywcza atrakcyjnych grup docelowych oraz alternatywne kanały dotarcia do potencjalnych klientów.

Inwestycje w reklamę wymagają szerokiego spojrzenia również na te trendy, które z pozoru nie dotyczą naszych brandów. Na konferencji  będziemy rozmawiać o sporcie i e-sporcie, aby sprawnie poruszać się i decydować o tym w co inwestować i dowiedzieć się  kiedy warto odpuścić lub odłożyć projekt na później.

– mówi Anna Elwart, Managing Director Resolution.

Prelegentami odpowiedzą na pytania:

  • co CMO musi wiedzieć o e-sporcie?
  • jak wybrać dyscyplinę i dlaczego warto inwestować we wschodzące gwiazdy?
  • jak najlepiej zmonetyzować inwestycje w szeroko rozumiany sport?

Więcej informacji: https://digitalresolution.pl/konferencja/digital-adventure-4/

Czytaj także

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Do IAB Polska dołącza Braughman Group Media Outdoor – doświadczony partner w realizacji kampanii OOH i DOOH, który łączy kreatywność z technologią, pomagając markom zaistnieć w lokalizacjach premium.

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

27 listopada w Warszawie odbędzie się konferencja „Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów”. Organizatorem wydarzenia jest re58, partnerem strategicznym – New Age Media, patronat honorowy objęło IAB Polska, a wszyscy uczestnicy dzięki przyznanej akredytacji będą mogli otrzymać 20 pkt DIMAQ.