Patronat IAB Polska: CORE WEB VITALS- Przewodnik Taboola dla Wydawców

09/27/2021
W trakcie webinaru, który odbędzie się 21 października, uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób Taboola wspiera wydawców we wdrożeniu zaleceń Core Web Vitals. IAB Polska objęło patronat nad wydarzeniem.

Wydajność i szybkość działania strony internetowej zawsze były kluczowymi czynnikami wpływającymi na pozytywne doświadczenia użytkowników. W zeszłym roku Google ogłosił nową inicjatywę “Web Vitals”, która określa ujednolicone zalecenia Google, determinujące jakość doświadczeń użytkowników internetu. Core Web Vitalas są częścią tej inicjatywy i weszły w życie w sierpniu 2021 roku. Zalecenia, o których mówimy dotyczą wszystkich stron internetowych i w tym momencie skupiają się na 3 kluczowych wskaźnikach internetowych: szybkość ładowanie strony, responsywność, ogólna stabilność wizualna.

Zarejestruj się na webinar, aby pogłębić wiedzę o  tych kluczowych wskaźnikach internetowych (Core Web Vitals) oraz dowiedzieć się w jaki sposób Taboola przygotowywała się na te zmiany. W trakcie interaktywnego webinaru:

  • przypomnimy zalecenia Core Web Vitals
  • przedstawimy głębszą analiza kluczowych wskaźników oraz nasze proaktywne podejście i plan optymalizacji
  • opiszemy największe zmiany jakie nastąpiły u wydawców, łącznie z wpływem na formaty reklamowe, UX vs UI, lazy loading

Webinar odbędzie się w języku angielskim.
Prowadzący:
Seraphina Davey / Director Publisher Account Management EMEA, Taboola
Omri Ariav / Product Manager, Taboola

Zarejestruj się już dziś >>

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.