Patronat IAB Polska: badanie „Jak mierzymy content marketing?”

10/20/2021
Wraz z dynamicznym rozwojem content marketingu wzrosła potrzeba dokładnego badania zaangażowania użytkowników.W najnowszym badaniu Stowarzyszenia Content Marketing Polska respondenci zostali spytani o najważniejsze zagadnienia dotyczące mierzenia contentu. IAB Polska jest patronem raportu.

Znaczenia nabierają informacje, które pokazują czy użytkownicy czytają i polecają treści. Możemy to zmierzyć za pomocą głębokości i prędkości scrollowania czy też udostępnianie treści w komunikatorach i social media. Dzięki takim informacjom większość marketerów przekonuje się, że można lepiej dopasować content i skutecznie dotrzeć do swoich klientów.

W związku z powyższym warto zapoznać się z wynikami badania i przyjrzeć się potencjałowi, jakie niosą za sobą najnowsze techniki analityczne, po to by jeszcze lepiej mierzyć efekty działań marketingowych.

POBIERZ RAPORT >

O badaniu i raporcie mówi Agnieszka Gajzler, Prezes Stowarzyszenia Content Marketing Polska, oraz Tomasz Wileński, CEO, Islay_tech.

 

 

 

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.