Patronat IAB Polska: badanie „Jak mierzymy content marketing?”

10/20/2021
Wraz z dynamicznym rozwojem content marketingu wzrosła potrzeba dokładnego badania zaangażowania użytkowników.W najnowszym badaniu Stowarzyszenia Content Marketing Polska respondenci zostali spytani o najważniejsze zagadnienia dotyczące mierzenia contentu. IAB Polska jest patronem raportu.

Znaczenia nabierają informacje, które pokazują czy użytkownicy czytają i polecają treści. Możemy to zmierzyć za pomocą głębokości i prędkości scrollowania czy też udostępnianie treści w komunikatorach i social media. Dzięki takim informacjom większość marketerów przekonuje się, że można lepiej dopasować content i skutecznie dotrzeć do swoich klientów.

W związku z powyższym warto zapoznać się z wynikami badania i przyjrzeć się potencjałowi, jakie niosą za sobą najnowsze techniki analityczne, po to by jeszcze lepiej mierzyć efekty działań marketingowych.

POBIERZ RAPORT >

O badaniu i raporcie mówi Agnieszka Gajzler, Prezes Stowarzyszenia Content Marketing Polska, oraz Tomasz Wileński, CEO, Islay_tech.

 

 

 

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Legaltech Forum 11 kwietnia w Warszawie

Patronat IAB Polska: Legaltech Forum 11 kwietnia w Warszawie

Perspektywy rozwoju rynku legal tech w Polsce, sztuczna inteligencja (AI) w kancelarii prawnej oraz nowe regulacje prawne związane z prawem nowych technologii – to tematy przewodnie #LegalTech Forum 2024! IAB Polska został patronem honorowym wydarzenia.

Weź udział w badaniu “Firma jako marka”

Weź udział w badaniu “Firma jako marka”

W imieniu organizatorów zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu “Firma jako marka” mającym na celu wzajemne zrozumienie i zbadanie potrzeb między biznesem, a branżą marketingową.