Patronat IAB Polska: 11. edycja konferencji i Gali Mobile Trends

02/24/2022
Już za miesiąc największa konferencja dedykowana branży mobile w Polsce! Jedenasta edycja tego wydarzenia wraz z prestiżową galą Mobile Trends Awards odbędą się 17 i 18 marca w Krakowie. W konferencji, poza krakowskim blichtrem, będzie można uczestniczyć również zdalnie. Wydarzenie jest objęte patronatem IAB Polska.

Poznaj prelegentów Mobile Trends Conference!

Konrad Dziejarski (Efigence) opowie o tym, jak aplikacje odwołują się do silnie zakorzenionych wzorców ze świata realnego oraz czy w środowisku mobilnym należy te wzorce naśladować. Natomiast Lucjan Exner (Appnext) i Aleksandra Keller (CCC) dadzą wykład o rekomendacjach “on device” i w jaki sposób użytkownicy odkrywają dla siebie nowe aplikacje, na studium przypadku marki CCC. Krzysztof Marzec (DevaGroup) pokaże nam proces optymalizacji w zakresie kampanii i opowie o kontekście urządzenia koniecznym przy ewaluacji. Do świata zasobów ludzkich i zarządzania personelem zabierze nas Dorota Andrzejewska (Awareson), która podpowie jak zatrzymać pracowników na dłużej i jak IT w ubiegłym roku wykorzystało swoją szansę na rozwój.

To nie wszystko!

W gronie prelegentów znaleźli się także Jerzy Judycki (PWPW S.A.), Artur Kurasiński (kurasinski.com), Szymon Paluch (uPacjenta), Artur Jabłoński (DIGITALK) oraz Natalia Hatalska (infuture.institute). O designie, automatyzacji i końcu pracy dla projektantów opowie Łukasz Okoński (Future Mind). Dominik Karbowski (Selectiv) odpowie na pytanie: czy udostępnienie własnej aplikacji mobilnej w branży retail wpływa na lojalność klientów oraz co stanowi klucz do sukcesu w mobile marketingu? Nie zabraknie też firmy Orange, której przedstawiciele (Aleksandra Matysiak i Karol Rubinkiewicz) poprowadzą prelekcję na temat ekologii i jej oddziaływaniu na aplikacje, firmy i społeczeństwo konsumentów. Krzysztof Wojewodzic (ESCOLA S.A.) z kolei opowie o e-learningu i o tym dlaczego obecny system wymaga gruntownej renowacji, a Mateusz Cygan (10A) opowie o roli dewelopera w projekcie z punktu widzenia programisty.

Quo Vadis Mobile?
Transformacja digitalowa popchnęła firmy ku zarobkom i globalnym rynkom, jednocześnie narażając je na ogromną konkurencję i klęskę. Nieustanny rozwój i zadyszka technologiczna, zacietrzewienie konstrukcyjne z nowymi ideami wraz z iteracją udającą innowację. Świat technologiczny bywa paradoksalny, gdyż jako element twórczości człowieka nosi w sobie jego cząstkę. Z duchem czasu wędrują też i osiągnięcia – rozwój mieszanych rzeczywistości, coraz możniejszy wpływ aplikacji oraz rozwój cyfrowych mediów. Gdzie w tym wszystkim usadowił się rynek mobilnych udogodnień?
QUO VADIS MOBILE? – na to pytanie podczas panelu dyskusyjnego spróbują odpowiedzieć doświadczeni eksperci m.in: Paweł Janda (mobitouch), Tomasz Witt (Norbsoft), Tomasz Muter (Droids On Roids SA), Tomasz Woźniak (Future Mind), a prowadzącym będzie Robert Rachwał (ESCOLA).

Mobile Trends Awards – poznajcie nominowanych!

Statuetki Mobile Trends Awards przyznawane są najlepszym projektom i aplikacjom w różnorodnych kategoriach. Nad wyborem oraz jakością nominacji czuwa Kapituła Konkursowa, którą tworzą eksperci od lat związani z branżą mobile. W tym roku z ponad stu zgłoszeń nominacje w aż 11 kategoriach otrzymało 45 projektów. Co więcej, do wygranej mogą przyczynić się głosy internautów oddane na ich faworytów. Głosowanie odbędzie się w dniach od 15 do 23 lutego. 3 projekty lub aplikacje z największą ilością głosów otrzymają tradycyjnie nagrodę internautów, a zwycięstwo w swojej kategorii to dodatkowe punkty, które później sumowane są z głosami Kapituły. Opisy nominowanych projektów oraz głosowanie internautów dostępne są na https://mobiletrendsawards.pl/mta/glosowanie

Lista nominowanych do Mobile Trends Awards 2021:

  • Życie codzienne
    • Grupa Interia za aplikację Pogoda Interia
    • Ece Projektmanagement Polska – Galeria Forum Koszalin za aplikację Rowery na forum. Realizator: Amistad
    • Polskie Radio za aplikację Jedynka Polskie Radio
    • pl za aplikację Sprzedajemy.pl. Realizator: Holdapp
    • Agnieszka Pocztarska za aplikację Czytamy Etykiety. Realizator: Bukapps
  • Bankowość mobilna
    • ING Bank Śląski za aplikację Moje ING mobile
    • mBank za aplikację mBank PL
    • SGB Bank za aplikację SGB Mobile
    • PKO Bank Polski za aplikację IKO
    • Bank Millennium za aplikację Bank Millennium
    • mBank za aplikację mBank CompanyMobile. Realizator: mServices
  • Bankowość i finanse dla dzieci
    • Cheil Germany GmbH/Volksbanken i Raiffeisenbanken za aplikację MyFamilyFinance. Realizator: Netizens
    • mBank za aplikację mBank Junior
    • Bank Millennium za aplikację Bank Millennium – wersja junior
  • Biznes
    • Companion za aplikację do zarządzania zespołem terenowym Companion. Realizator: e-point
    • Marcos Bis za aplikację mKierowca. Realizator: Force4 Software House
    • Passbolt za aplikację Passbolt. Realizator: Miquido
  • Commerce
    • Lewiatan Holding za rozwój aplikacji Mój Lewiatan. Realizator: ProfitCard
    • Rossmann SDP za nowe funkcje w aplikacji Rossmann PL. Realizator: Rossmann SDP, Mobee Dick oraz Unique One
    • Goodylabs / OTCF (właściciel marki 4F) za rozwój aplikacji 4F. Realizator: Goodylabs
    • Empik za rozwój aplikacji Empik
    • EU za rozwój aplikacji CCC
  • Funkcjonalność prospołeczna
    • Orange Polska za funkcjonalność w aplikacji Orange Flex – Przekaż EKO GB
    • Neptis za funkcjonalność w aplikacji Yanosik – informacje o punktach ładowania samochodów elektrycznych
    • InPost za funkcjonalność w aplikacji InPost Mobile – Strefa Ułatwionego Dostępu dla osób niskich oraz osób z ograniczeniami ruchowymi
    • Mr Receipt za funkcjonalność w aplikacji Pan Paragon – automatyczne ostrzeganie użytkowników, gdy system OCR wykryje na paragonie produkt potencjalnie niebezpieczny
  • Kultura i edukacja
    • Narodowy Instytut Fryderyka Chopina za aplikację Chopin Competition 2020. Realizator: Nextapps
    • P.H. Zachem-Głowala za aplikację Multi Globe AR. Realizator: Maskom.pl
    • Creativity AR za aplikację Save The City
    • Pomelody za nową wersję aplikacji Pomelody
  • Marketing mobilny
    • Eurocash Franczyza za loterię zdrAPPka w aplikacji mobilnej Delikatesów Centrum. Realizator: Creative Flow, The Humans
    • Wavemaker / Biedronka za kampanię Gang Swojaków. Realizator: Selectivv
    • EU za smart rekomendacje. Realizator: Appnext
  • Start-up
    • Idea Accelerator za aplikację HiMommy
    • Codeagency za aplikację Mobilny Opiekun
    • one za Doctor.One – Prywatny lekarz dla każdego
    • 4GOAL za aplikację 4GOAL. Realizator appvinio
    • Oliwer Kotecki za WATCHOUT! AI
  • Strona mobilna / RWD – kultura i edukacja
    • Polskie Radio we współpracy z Kancelarią Sejmu RP za stronę konstytucja3maja.gov.pl
    • Polskie Radio za stronę galaktykalema.pl
    • Małopolski Instytut Kultury w Krakowie za nową odsłonę muzea.malopolska.pl. Realizator MobileMS
    • Teatr Śląski za nową stronę teatrslaski.art.pl. Realizator: iteo oraz Fooz
  • Serwis mobilny / RWD
    • NOVOL za serwis novol.com/nfamily. Realizator: Appverk
    • Da Grasso za nową odsłonę sieci dagrasso.pl. Realizator: BinarApps
    • Landingi za nową stronę landingi.com. Realizator: iteo oraz Fooz

Akredytacja DIMAQ

Posiadacze aktualnych certyfikatów mogą wziąć udział z 20% zniżką od aktualnej ceny, prosimy o kontakt z organizatorem.

Więcej informacji znajdziesz na: https://2022.mobiletrends.pl/ oraz https://mobiletrendsawards.pl/

Mobile Trends Conference 2022: 17-18 marca 2022 r., Stara Zajezdnia Kraków by DeSilva.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.