Patronat IAB Polska: 11. edycja Filmteractive Festival już 26-28 października!

10/21/2021
Wielu ekspertów uważa, że rok 2020 i 2021 to czas, w którym wreszcie możemy mówić o rewolucji cyfrowej, pozwalającej zbudować przewagę konkurencyjną oraz znacząco poszerzyć skalę i zasięg działań. Przemysły kreatywne nie pozostały w tyle, wykorzystując nowe możliwości. W jaki sposób? Dowiemy się podczas 11. edycji Filmteractive Festival - wydarzenia, które prezentuje trendy, nowe technologie i inspirujące projekty. Tegoroczna edycja odbędzie się online w dniach 26-28.10.2021. IAB Polska jest partnerem wydarzenia.

Filmteractive jest miejscem dyskusji na tematy z pogranicza sztuki, nowatorskiego marketingu i nowych technologii. Jego celem jest stymulowanie współpracy między różnymi środowiskami i branżami. To tutaj można otworzyć swój umysł na nowe idee i trendy, nauczyć się jak sprawnie funkcjonować w teraźniejszości i jak dobrze przewidzieć zmiany nadchodzące w przyszłości. To tutaj twórcy innowacyjnych projektów mogą zaprezentować swoje prace. I w końcu to tutaj przedsiębiorcy mogą zobaczyć jak skutecznie łączyć biznes, sztukę i najnowsze technologie.

Jedenasta edycja Filmteractive ponownie odbędzie się w Internecie – transmisje będą dostępne na dwóch platformach: Facebooku i YouTube’ie. Wśród zaproszonych gości jest aż 20. ekspertów z Polski i ze świata, w tym osoby związane ze światem biznesu oraz sztuki: Leslie Shannon (Kierowniczka działu Ecosystem and Trend Scouting, Nokia); Adam Nowakowski (Creative Agency Partner / Facebook (region CEE); Chris Ume (Współzałożyciel Metaphysic.ai i jeden z czołowych twórców deepfake); Ollie Rankin (Dyrektor kreatywny XR i Real-time, aktywista, futurysta); Pearlyn Lii (współzałożycielka nonstudio, Dyrektorka kreatywna, artystka, projektantka); Krzysztof Pachulski (Ewangelista Unreal Engine w Epic Games).

 

W programie wydarzenia nie zabraknie:

– projektów, o których mówi cała branża;

– wywiadów i dyskusji z artystami i biznesmenami;

– tematów: AI, NFT, metaverse, deepfake, VR/AR/XR, Unreal Engine;

– najciekawszych danych;

– wiedzy eksperckiej;

– informacji o możliwościach finansowania projektów;

– okazji do współpracy.

Wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ, dzięki czemu uczestnicy posiadający certyfikat DIMAQ otrzymują 15 pkt., a prelegenci 40 pkt. recertyfikacyjnych za udział. Więcej informacji tutaj >  

Zero opłat. Zero rejestracji. Zero ograniczeń.

Więcej informacji znajdziecie na: www.filmteractive.eu

Organizator
Fundacja Media Klaster

Współorganizatorzy
Łódzkie Centrum Wydarzeń, Creative Europe Desk Polska

Partnerzy strategiczni
Łódź, Welcome | Digital Services, Szkoła Filmowa w Łodzi, Facebook

Partnerzy
The Branded Content Marketing Association (BCMA), Szczypta, vnLab, miptv., mipcom., Fundacja Digital Poland, Festiwal Cyfryzacji, IAB Polska, DIMAQ

Partnerzy medialni

SocialPress, marketinglink.pl, Media Marketing Polska, TELE PRO, Nowy Marketing, TV Toya, Radio Łódź, TVP3 Łódź

Patronat honorowy

Ministerstwo Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu

Prezydent Miasta Łodzi Hanna Zdanowska

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu pochodzących z Funduszu Promocji Kultury. Dofinansowano ze środków Urzędu Miasta Łodzi.

Czytaj także

Patronat IAB Polska: 2. edycja raportu BuzzCenter „Power of AI”

Patronat IAB Polska: 2. edycja raportu BuzzCenter „Power of AI”

W Polsce coraz więcej firm dostrzega ogromny potencjał sztucznej inteligencji jako narzędzia wspierającego rozwój, automatyzację i optymalizację procesów. Wyniki najnowszego raportu „Power of AI” przeprowadzonego przez firmę BUZZcenter pokazują, że aż 77% respondentów wskazuje AI jako czynnik napędzający zmiany w ich działalności. Raport został objęty patronatem honorowym IAB Polska.