Patronat IAB: Influencer marketing międzypokoleniowy – jak skutecznie komunikować do różnych generacji

10/03/2025
Influencer marketing nie jest uniwersalny. To, co przyciąga uwagę pokolenia Gen Z, może nie trafić do Millenialsów, a Gen Alpha posługuje się już zupełnie innym kodem kulturowym.

Jak skutecznie komunikować do różnych pokoleń?

O tym, jak marki mogą skutecznie komunikować się z różnymi grupami wiekowymi, dowiemy się podczas konferencji „Influencer marketing międzypokoleniowy – jak skutecznie komunikować do różnych generacji”, która odbędzie się 15 października 2025 roku w Event Hall Fabryki Norblina w Warszawie. Organizatorzy zapowiadają eksperckie keynote’y, case studies z rynku gamingowego, inspirujące panele dyskusyjne oraz spotkania z influencerami, którzy na co dzień docierają do setek tysięcy odbiorców w różnym wieku.

Każde pokolenie korzysta z innych kanałów komunikacji i reaguje na inne formaty treści. Dlatego tak ważne jest, aby kampanie były projektowane z myślą o konkretnych grupach, a jednocześnie potrafiły spójnie łączyć różne generacje. Nasza konferencja odpowiada na tę potrzebę, łącząc perspektywy marek, ekspertów i samych twórców” – podkreśla Justyna Oracz, Head of Communications WE!RE Fantasy.

Influencerzy i eksperci na scenie

Wśród prelegentów pojawią się m.in.:

  • Dawid Myśliwiec – popularyzator nauki,
  • Jarosław „pasha” Jarząbkowski – legenda polskiego esportu,
  • Wojciech „Bezi” Wróbel – twórca lifestylowy i popularnonaukowy
  • Tomasz „toffiecrisp” Berlak – lifestyle’owy influencer i entertainer,
  • Karol „Blowek” Gązwa – jeden z największych polskich youtuberów.
  • i wielu, wielu innych. Pełna agenda wydarzenia na stronie: wereinfluencers.pl

DIMAQ i patronaty branżowe

Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział w konferencji. Konferencja odbywa się także pod honorowym patronatem IAB Polska oraz pod patronatem Stowarzyszenia Profesjonalistów Influencer Marketingu (SPIM). Patronat medialny objął aboutmarketing.pl

Dlaczego warto wziąć udział?

Konferencja będzie doskonałą okazją do zdobycia praktycznych wskazówek, poznania najnowszych trendów w influencer marketingu i wymiany doświadczeń z ekspertami branży. Co istotne – wydarzenie odbędzie się offline, co pozwoli na networking i bezpośrednie rozmowy z twórcami oraz przedstawicielami marek.

Data: 15 października 2025 r.
Miejsce: Event Hall, Fabryka Norblina, Warszawa
Rejestracja: bezpłatna, obowiązkowa – wereinfluencers.pl


Ta konferencja została objęta patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość jaką niesie dla sektora komunikacji marketingowej. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Czytaj także

Rusza Europejski Miesiąc Cyberbezpieczeństwa

Rusza Europejski Miesiąc Cyberbezpieczeństwa

Jak co roku październik staje się Europejskim Miesiącem Cyberbezpieczeństwa. Przez cały miesiąc odbywać się będą liczne wydarzenia, m.in. konferencje, webinary oraz konkursy, które pomogą lepiej zrozumieć zagrożenia związane z inżynierią społeczną i sposoby ich neutralizacji. Inicjatywę koordynuje NASK, a IAB Polska po raz kolejny został partnerem akcji.

Patronat IAB: PRO Experts Days IX Warsaw Edition

Patronat IAB: PRO Experts Days IX Warsaw Edition

8 października 2025 r. PromoTraffic organizuje kolejną edycje IX edycji PRO Experts Days – konferencję gromadzącą ekspertów digital marketingu. Wydarzenie odbędzie się w Google Campus for Startups w Warszawie i posiada patronat honorowy IAB Polska.