Patronat IAB: GLOBAL BUSINESS_LOCAL FAMILY

05/07/2021
Już po raz drugi rodziny biznesowe z Polski i zza granicy spotkają się online - w dniach 24 – 28 maja Instytut Biznesu Rodzinnego organizuje Family Business Week. Tematem przewodnim tegorocznego spotkania jest - Global Business _Local Family - zrównoważony rozwój w nieoczywistych, trudnych czasach. Wydarzenie objete jest patronatem IAB Polska. 

Zrównoważony rozwój jest szcególnie ważny teraz, ponieważ, jak mówi dr Adrianna Lewandowska, Prezes Instytutu Biznesu Rodzinnego: Żadna inna forma przedsiębiorczości nie jest tak silnie zakotwiczona w społeczeństwie. Typowa dla przedsiębiorstw rodzinnych triada, na którą składają się sukces ekonomiczny, odpowiedzialność społeczna oraz lokalny patriotyzm, sprawia, że rodzinny biznes ma niepowtarzalną kulturę organizacyjną z bardziej humanistycznym, opartym na wartościach wymiarze. Prowadzenie firmy rodzinnej jest wielką sztuką, ale też wielką szansą. Może wzmacniać i biznes, i rodzinę.

Family Business Week to pięć dni spotkań online, pełnych merytoryki, emocji oraz wzajemnej interakcji i wymiany doświadczeń. Najlepsi eksperci z całego świata podzielą się swoim doświadczeniem, wsparciem oraz dobrymi praktykami zarówno dla biznesu jak i dla rodziny.

Program codziennych spotkań został zaprojektowany w oparciu o potrzeby i oczekiwania rodzin biznesowych, które niejednokrotnie stają obecnie przed wyzwaniami i trudnościami związanymi z aktualną sytuacją. Każdy z dni Family Business Week będzie związany z jednym z pięciu kluczowych obszarów: wiedzy, władzy, własności, wartości i wizji, o które powinna dbać każda rodzina biznesowa, której zależy na długowieczności firmy. Od rana zaplanowane są prelekcje eksperckie oraz spotkania w właścicielami wspaniałych firm rodzinnych z całego świata. Natomiast w godzinach wieczornych będą odbywały się wieczory eksperckie, podczas których eksperci wezmą pod lupę bieżące wydarzenia w świecie biznesu i rodziny.

Prelekcje wygłoszą uznani zagraniczni eksperci, działający w różnych obszarach firm rodzinnych, m.in. Rania Labaki, Susanne Bransgrove czy Guillermo Salazar. Uczestnicy Family Business Week będą mogli poznać czołowych liderów przedsiębiorczości rodzinnej, z firm takich jak: Hōshi Ryokan – tradycyjnego japońskiego hotelu, najstarszej firmy rodzinnej na świecie (rok założenia: 718), D’Addario & Company, Inc., – największego i najstarszego producenta oraz dystrybutora akcesoriów muzycznych, Grönlunds Plåt AB – nowoczesnego szwedzkiego przedsiębiorstwa, które istnieje na rynku prawie 150 lat i zajmuje się obróbką blachy. Natomiast na wieczorach eksperckich pojawią się polscy specjaliści z obszarów firm rodzinnych, m.in.: dr Adrianna Lewandowska, Roman Wieczorek, Szef Zespołu Ekspertów Instytutu Biznesu Rodzinnego czy prof. Maciej Stradomski, Przewodniczący Rady Programowej Instytutu.

To już druga edycja Family Business Week organizowanego przez Instytut Biznesu Rodzinnego dla właścicieli firm rodzinnych, sukcesorów lub sukcesorek, członków rodzin biznesowych i managerów pracujących w firmach rodzinnych.

Pełen program, informacje o prelegentach oraz rejestracja na stronie www.familybusinessweek.pl.

Czytaj także

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Czy wciąż mamy do czynienia z duopolem w polskich social mediach? Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform i jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Do rąk czytelników trafiła trzecia edycja raportu „Social media 2025”, dostarczająca wyczerpujących danych na temat rodzimego rynku mediów społecznościowych.

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2025 znajdziesz w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2024/202025 – najważniejszym corocznym podsumowaniu polskiej branży digital. Raport dostępny jest jako serwis www oraz klasyczny PDF.