Patronat IAB: Esport Gaming Forum 2020. The change is now

07/01/2020
„The change is now” to tytuł zbliżającej się konferencji online dotyczącej aktualnych przemian w branży esportowej i gamingowej. O tym jak zmieniło się podejście do biznesu oraz jakie szanse pojawiły się w tym sektorze porozmawiają zaproszeni eksperci. Wydarzenie objęliśmy naszym patronatem.

W ostatnim czasie nastąpiła zasadnicza zmiana w funkcjonowaniu społeczeństw i biznesu. Zmierzamy w kierunku cyfrowej rzeczywistości, w której praca i konsumpcja rozrywki są zdalne. To ogromne wyzwanie dla branży gamingowej oraz spora szansa dla marketerów, którzy mogą precyzyjnie trafić z komunikacją do coraz liczniejszej grupy skoncentrowanej wokół gamingu i esportu.

– Niespodziewanie esport znalazł się w centrum zainteresowania osób i branż, które wcześniej traktowały go wyłącznie jako ciekawostkę. To duża szansa, ale jej wykorzystanie wymaga zrozumienia sytuacji, wyciągnięcia wniosków i podjęcia właściwych decyzji. W tym ma pomóc Esport Gaming Forum i zaproszeni przez nas eksperci. – mówi Maciej Sawicki, devils.one

Na program konferencji składają się cztery panele dyskusyjne, których tematyka przedstawia się następująco:

Udział w konferencji potwierdzili znakomici prelegenci: Alan Chou (meta.us), Jorge Schnura Becerro (MAD Lions), Mariusz Gąsiewski (Google), Anton Krasun (Twitter), Torsten Haux (ESL), Alexander Lewin (BLAST), Paul Bragiel (Bragiel Brothers), Łukasz Żołynia (G2 Esports), Misha Sher (Mediacom Sport & Entertainment), Philipp Neubauer (BIG) i inni.

Konferencja „The change is now” odbędzie się 8 lipca. Całość wydarzenia będzie dostępna online. Oprócz paneli dyskusyjnych dla uczestników konferencji przygotowane będą też webinary w których głos zabiorą liderzy rynku gamingowego w Polsce – devils.one, Polsat Games, Fantasyexpo oraz Brief Esports. Szczegółowe informacje dotyczące konferencji można znaleźć na stronie konferencji oraz na kanałach social media organizatora. Event rozpocznie się o godzinie 13.00 i w całości będzie dostępny na platformie hopin.to, za pośrednictwem której należy się zarejestrować.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.