Patronat IAB: E-commerce Trends Summit już we wrześniu!

08/20/2021
Już 22 września 2021 spotkamy się w gronie ekspertów, by dzielić się wiedzą, praktycznymi wskazówkami oraz narzędziami. E-commerce Trends Summit to jedyna taka konferencja w Europie Środkowo–Wschodniej! IAB Polska objęła patronat nad wydarzeniem.

E-commerce Trends Summit – odkryj, jak sprzedawać więcej!

Pandemia uświadomiła przedsiębiorcom, jak ważne jest tworzenie e-commerce w trakcie kryzysu. W związku z tym postrzeganie handlu internetowego, jak i samego e-commerce, całkowicie się zmieniło. Przedsiębiorcy zajmujący się handlem, aby ubezpieczyć się na przyszłość, zaczęli przenosić swoje biznesy do Internetu. W minionym roku aż 85% Polaków zadeklarowało chęć dalszych zakupów online. Nie ignoruj tego i zacznij rozwijać swój biznes!

To wydarzenia dla:

  • Prezesów, właścicieli, członków zarządu firm B2C, B2B
  • Specjalistów, dyrektorów i menedżerów odpowiedzialnych za sprzedaż online i rozwój e-commerce
  • Osób prowadzących własny sklep internetowy

Poznaj gości specjalnych konferencji E-commerce Trends Summit

Podczas wydarzenia wystąpią cenieni, polscy oraz zagraniczni eksperci od zarządzania markami w przestrzeni cyfrowej oraz ekosystemami innowacji.

  • Boguslawa (Bogy) Skowronski, współzałożycielka i członkini zarządu MIT EF CEE oraz partner w FounderPartners. Jest twórczynią ekosystemów start-upów technologicznych oraz finansistką ze specjalizacją w transakcjach kapitałowych.
  • Phil Budden, wykładowca na MIT Sloan School of Managament. Zajmuje się ekosystemem innowacji oraz przedsiębiorczością opartą na innowacjach. Ponadto Phil pracował w brytyjskim Ministerstwie Spraw Zagranicznych jako dyplomata.
  • Rafał Wasyluk, obecnie rozwija Commerce Centre of Excellence w VMLY&R EMEA, pracując głównie dla firm sektora CPG: PepsiCo, Ferrero i Danone. Ponadto od ponad 20 lat zajmuje się planowaniem strategicznym oraz zarządzaniem markami w przestrzeni cyfrowej.
  • Stuart Madnick, wykładowca na MIT Sloan School of Managament. Obecnie kieruje działem Cybersecurity w MIT Sloan Initiative. Jest członkiem wydziału MIT od 1972 roku. Przez ponad 20 lat pełnił funkcję szefa Grupy Technologii Informacyjnych. Był konsultantem dla dużych korporacji i współzałożycielem pięciu firm high-tech.

Chcesz dowiedzieć się więcej lub zgłosić udział?
Wejdź na stronę e-commercetrends.mitsmr.pl.
Zapraszamy do udziału! Gwarantujemy, że będzie bardzo praktycznie oraz interaktywnie!

Czytaj także

Marketing w wyszukiwarkach dla NGO – najnowsza publikacja Grupy Roboczej SEM IAB Polska

Marketing w wyszukiwarkach dla NGO – najnowsza publikacja Grupy Roboczej SEM IAB Polska

O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.