Patronat IAB: Cyfrowe Zniżki 2020

08/26/2020
Już 1 października startuje 2. edycja Festiwalu Cyfryzacji wraz z Cyfrowymi Zniżkami. Jako IAB Polska jesteśmy patronem i partnerem merytorycznym akcji promującej bezgotówkowe zakupy przez Internet. Z tej okazji wspólnie przygotowaliśmy ofertę dla naszych członków. Wszyscy członkowie IAB otrzymają dodatkowe -10% na pakiety Cyfrowych zniżek.

PolskaCzym są Cyfrowe Zniżki?

Cyfrowe Zniżki to nowy polski Cyber Monday, a zarazem jeden z filarów ogólnopolskiej kampanii Festiwalu Cyfryzacji który odbywa po raz drugi się w dniach 01-10.10.2020. Podczas 10-dniowej akcji Cyfrowe Zniżki firmy partnerskie będą oferować promocje na swoje produkty oraz usługi.

Udział w Cyfrowych Zniżkach to świetna okazja na poszerzenie zasięgu sklepu internetowego, szansa na znalezienie nowej grupy klientów oraz możliwość wspólnej edukacji klientów z robienia zakupów online. Rok temu kampania dotarła do 10 mln odbiorców offline i 4 mln odbiorców online. Akcja promuje bezgotówkowe płatności oraz korzyści z cyfryzacji i sprzedaży online.

Dlaczego warto dołączyć do Cyfrowych Zniżek?

  • Ogólnopolska kampania docierająca do milionów konsumentów
  • Skuteczne dotarcie do nowych klientów i zwiększenie sprzedaży poprzez kanały cyfrowe
  • Wzrost sprzedaży dzięki efektowi kuli śnieżnej generowanej przez szerokie grono Partnerów
  • Bycie częścią sieci Partnerów Festiwalu Cyfryzacji, zmieniającego Polskę i promującego zakupy online

IAB Polska jest patronem akcji. Z tej okazji wszyscy członkowie IAB otrzymają dodatkowe -10% na pakiety Cyfrowych Zniżek. Aby otrzymać kod uprawniający do zniżki można uzyskać, pisząc do: a.goluchowska@iab.org.pl

    Wszystkie pytania dotyczące udziału w Festiwalu Cyfryzacji i Cyfrowych Zniżek prosimy kierować do organizatora mailowo: cyfroweznizki@digitalpoland.org lub telefonicznie: +48 518 747 283.

    Przeczytaj więcej o Festiwalu Cyfryzacji >>

    Przeczytaj więcej o Cyfrowych Zniżkach >>

     

    Czytaj także

    Patronat: Konferencja #DataDrivenDOOH już 28 listopada

    Patronat: Konferencja #DataDrivenDOOH już 28 listopada

    #DataDrivenDOOH to najważniejsze wydarzenie 2023 roku dotyczące rozwoju cyfrowego OOH i jego widowni. Pomiary, definicje, standardy – a wszystko podane w atrakcyjnej formie przez najlepszych ekspertów. W tym roku będziemy rozmawiać o tym, jak w kontekście tego młodego medium definiować i parametryzować widownię – aby spełniać oczekiwania naszych klientów z jednej strony i być pełnoprawnym członkiem cross-mediowego świata reklamy z drugiej. IAB Polska objął konferencję patronatem honorowym.

    Ogłaszamy aż 62 nominacje do nagród IAB MIXX Awards 2023

    Ogłaszamy aż 62 nominacje do nagród IAB MIXX Awards 2023

    Jury IAB MIXX Awards po ocenie 224 zgłoszeń wyłoniło listę nominacji do nagród za najlepsze wykorzystanie środowiska cyfrowego w kampaniach reklamowych. Laureaci zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali 5 grudnia. W tym roku – o złote, srebrne i brązowe statuetki – w 16 kategoriach konkursowych ubiega się 45 kampanii, które uzyskały 62 nominacje do nagród.