Patronat IAB: Cyfrowe Zniżki 2020

08/26/2020
Już 1 października startuje 2. edycja Festiwalu Cyfryzacji wraz z Cyfrowymi Zniżkami. Jako IAB Polska jesteśmy patronem i partnerem merytorycznym akcji promującej bezgotówkowe zakupy przez Internet. Z tej okazji wspólnie przygotowaliśmy ofertę dla naszych członków. Wszyscy członkowie IAB otrzymają dodatkowe -10% na pakiety Cyfrowych zniżek.

PolskaCzym są Cyfrowe Zniżki?

Cyfrowe Zniżki to nowy polski Cyber Monday, a zarazem jeden z filarów ogólnopolskiej kampanii Festiwalu Cyfryzacji który odbywa po raz drugi się w dniach 01-10.10.2020. Podczas 10-dniowej akcji Cyfrowe Zniżki firmy partnerskie będą oferować promocje na swoje produkty oraz usługi.

Udział w Cyfrowych Zniżkach to świetna okazja na poszerzenie zasięgu sklepu internetowego, szansa na znalezienie nowej grupy klientów oraz możliwość wspólnej edukacji klientów z robienia zakupów online. Rok temu kampania dotarła do 10 mln odbiorców offline i 4 mln odbiorców online. Akcja promuje bezgotówkowe płatności oraz korzyści z cyfryzacji i sprzedaży online.

Dlaczego warto dołączyć do Cyfrowych Zniżek?

  • Ogólnopolska kampania docierająca do milionów konsumentów
  • Skuteczne dotarcie do nowych klientów i zwiększenie sprzedaży poprzez kanały cyfrowe
  • Wzrost sprzedaży dzięki efektowi kuli śnieżnej generowanej przez szerokie grono Partnerów
  • Bycie częścią sieci Partnerów Festiwalu Cyfryzacji, zmieniającego Polskę i promującego zakupy online

IAB Polska jest patronem akcji. Z tej okazji wszyscy członkowie IAB otrzymają dodatkowe -10% na pakiety Cyfrowych Zniżek. Aby otrzymać kod uprawniający do zniżki można uzyskać, pisząc do: a.goluchowska@iab.org.pl

    Wszystkie pytania dotyczące udziału w Festiwalu Cyfryzacji i Cyfrowych Zniżek prosimy kierować do organizatora mailowo: cyfroweznizki@digitalpoland.org lub telefonicznie: +48 518 747 283.

    Przeczytaj więcej o Festiwalu Cyfryzacji >>

    Przeczytaj więcej o Cyfrowych Zniżkach >>

     

    Czytaj także

    Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

    Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

    Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.