Patronat IAB: CYBERSEC EXPO 2020

09/24/2020
28-30 września odbędą się CYBERSEC EXPO 2020 – jedne z największych targów wystawienniczych dotyczących cyberbezpieczeństwa w Europie Środkowo-Wschodniej. IAB Polska został Patronem honorowym tego wydarzenia.

Targi odbywają się one równolegle z międzynarodową konferencją CYBERSEC Global 2020.

CYBERSEC EXPO koncentruje się wyłącznie na technologiach cyberbezpieczeństwa i wiedzy na temat nowych zagrożeń wynikających z rozwoju technologii cyfrowych. Wydarzenie umożliwia innowacyjnym firmom, organizacjom i start-upom prezentowanie swoich rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa i wdrażanie technologii w sposób cyberbezpieczny.

Mimo pandemii organizatorzy dają możliwość rozwijania relacji biznesowych i prezentowania dostępnych rozwiązań dzięki formule online.

Zapraszamy do rejestracji: https://csglobal20.eu/register/

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.