Patronat IAB: #17 InCommerce

06/10/2021
Już 15 czerwca odbędzie się kolejny, już 17. InCommerce – po raz drugi w formie ONLINE! Motyw przewodni najbliższej edycji to KLIENTOCENTRYCZNOŚĆ – czyli zaproszeni eksperci opowiedzą o tym, jak budować e-sprzedaż, wychodząc OD i DO użytkownika. Wydarzenie objęliśmy patronatem IAB Polska.

Każdy InCommerce to dawka aktualnej wiedzy z zakresu prowadzenia i rozwijania e-biznesu – ZERO teorii, sama praktyczna e-commercowa wiedza serwowana przez znanych praktyków z branży!
W planie jest aż 9 mocnych prezentacji z zakresu rozwijania e-sprzedaży w oparciu o użytkownika:

  • GOOGLE ANALYTICS 4 – POZNAJ 5 ETAPÓW SKUTECZNEGO WDROŻENIA NARZĘDZIA
    Anna Moczulska, Analityk webowy w Sempai
  • TEMAT OGŁOSIMY JUŻ WKRÓTCE
    Karolina Zabawska, CMO Sfmeble.pl
  • MULTIKANAŁOWOŚĆ W OBSŁUDZE KLIENTA – ZOBACZ JAK ROBIĄ TO INNI
    Łukasz Hardek, Customer Success Coordinator w THULIUM
  • CO TO JEST SXO – SEARCH EXPERIENCE OPTIMIZATION OD A DO Z
    Piotr Skowroński, Senior SEO Specialist w Sempai
  • E-COMMERCE NAPĘDZANY SPOŁECZNOŚCIĄ NA PRZYKŁADZIE TANIAKSIAZKA.PL
    Rafał Jackiewicz, Dyrektor ds. Strategii i Budowania Wartości Klienta w Glosel
  •  POD PRĄD Z INNOGY – SPRZEDAŻ W NAPIĘCIU PANDEMII
    Benedykt Protasiuk, Head of SEO w Sempai
  • JAK ZWIĘKSZYĆ LOJALNOŚĆ KLIENTÓW TWOJEGO ECOMMERCE DZIĘKI KOMUNIKACJI I AUTOMATYZACJI
    Paulina Stężowska, Customer Success Specialist w edrone
  • TEMAT OGŁOSIMY JUŻ WKRÓTCE
    Łukasz Plutecki, CEO Atomstore
  • NOWY SYSTEM OCENY SKLEPÓW INTERNETOWYCH NA FACEBOOKU, BAZUJĄCY NA DOŚWIADCZENIU KLIENTA PO ZAKUPIE W SKLEPIE
    Karolina Margasińska, Facebook Ads Specialist w Sempai

Na konferencję wstęp jest bezpłatny – aby wziąć w niej udział, zostaw swój adres e-mail w formularzu rejestracyjnym: http://sempai.link/InCommerce-2021
Na podany adres prześlemy w dniu eventu link do strony ze streamem.

 

Czytaj także

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Czy wciąż mamy do czynienia z duopolem w polskich social mediach? Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform i jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Do rąk czytelników trafiła trzecia edycja raportu „Social media 2025”, dostarczająca wyczerpujących danych na temat rodzimego rynku mediów społecznościowych.

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2025 znajdziesz w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2024/202025 – najważniejszym corocznym podsumowaniu polskiej branży digital. Raport dostępny jest jako serwis www oraz klasyczny PDF.