Każdy InCommerce to dawka aktualnej wiedzy z zakresu prowadzenia i rozwijania e-biznesu – ZERO teorii, sama praktyczna e-commercowa wiedza serwowana przez znanych praktyków z branży!
W planie jest aż 9 mocnych prezentacji z zakresu rozwijania e-sprzedaży w oparciu o użytkownika:
- GOOGLE ANALYTICS 4 – POZNAJ 5 ETAPÓW SKUTECZNEGO WDROŻENIA NARZĘDZIA
Anna Moczulska, Analityk webowy w Sempai - TEMAT OGŁOSIMY JUŻ WKRÓTCE
Karolina Zabawska, CMO Sfmeble.pl - MULTIKANAŁOWOŚĆ W OBSŁUDZE KLIENTA – ZOBACZ JAK ROBIĄ TO INNI
Łukasz Hardek, Customer Success Coordinator w THULIUM - CO TO JEST SXO – SEARCH EXPERIENCE OPTIMIZATION OD A DO Z
Piotr Skowroński, Senior SEO Specialist w Sempai - E-COMMERCE NAPĘDZANY SPOŁECZNOŚCIĄ NA PRZYKŁADZIE TANIAKSIAZKA.PL
Rafał Jackiewicz, Dyrektor ds. Strategii i Budowania Wartości Klienta w Glosel - POD PRĄD Z INNOGY – SPRZEDAŻ W NAPIĘCIU PANDEMII
Benedykt Protasiuk, Head of SEO w Sempai - JAK ZWIĘKSZYĆ LOJALNOŚĆ KLIENTÓW TWOJEGO ECOMMERCE DZIĘKI KOMUNIKACJI I AUTOMATYZACJI
Paulina Stężowska, Customer Success Specialist w edrone - TEMAT OGŁOSIMY JUŻ WKRÓTCE
Łukasz Plutecki, CEO Atomstore - NOWY SYSTEM OCENY SKLEPÓW INTERNETOWYCH NA FACEBOOKU, BAZUJĄCY NA DOŚWIADCZENIU KLIENTA PO ZAKUPIE W SKLEPIE
Karolina Margasińska, Facebook Ads Specialist w Sempai
Na konferencję wstęp jest bezpłatny – aby wziąć w niej udział, zostaw swój adres e-mail w formularzu rejestracyjnym: http://sempai.link/InCommerce-2021
Na podany adres prześlemy w dniu eventu link do strony ze streamem.