Patronat honorowy: WE!RE Gamers Marketing Talks vol.3: Nowe trendy i strategie w gamingu oraz influencer marketingu

06/21/2023
Nowe trendy i strategie w gamingu oraz influencer marketingu będą tematem przewodnim WE!RE Gamers Marketing Talks vol.3, które odbędzie się 28 czerwca 2023 roku. Konferencja zapewni uczestnikom wiedzę na temat najnowszych badań, trendów i skutecznych strategii związanych z gamingiem w Polsce. Bezpłatne wydarzenie odbędzie się w formie wirtualnej. Organizatorem konferencji jest agencja gaming influencer marketingu WE!RE Fantasy, patronat honorowy objął IAB Polska, a wydarzenie posiada akredytację DIMAQ.

Agenda konferencji obejmuje różnorodne tematy związane z gamingiem i influencer marketingiem. Prelegenci omówią najnowsze trendy w branży, strategie efektywnego angażowania influencerów do promocji oraz badania dotyczące preferencji i zachowań graczy w Polsce. Ponadto, będziemy mieć okazję dowiedzieć się więcej na temat roli streamingu, platform społecznościowych i nowych technologii w kreowaniu sukcesu w gamingu zarówno dla marek endemicznych, jak i nieendemicznych.

Patronat honorowy wydarzenia objął ponownie IAB Polska. Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział w konferencji. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji marketingowych dostępnym w Polsce oraz 8 innych krajach europejskich. Patronat medialny objął Nowy Marketing oraz Radio Kampus.

Pełna agenda WE!RE Gamers Marketing Talks vol.3:

10:00 Esport i gaming w Polsce – prezentacja najnowszych badań Insightful dotyczących graczy i ich preferencji

10:25 Sukcesy transmisji esportowych w Polsce

11:00 Aktywizacja i integracja młodzieży poprzez gaming i esport – case study Predator Games

11:35 Dokąd zmierza influencer marketing – trendy

12:10 Czego od influencera może oczekiwać PR-owiec?

12:45 Kampanie influencerskie z pasji a nie z przymusu – case study

13:20 Rola eventów gamingowych w kształtowaniu społeczności i jej lojalizacji wobec tych wydarzeń i marek

14:00 Patostreaming, patoinfleuncerzy i (pato)reklama w świetle prawa

14:30 Zjawisko patoinfluencermarketingu – jak może to rzutować na branże i jak się przed nim bronić

Więcej informacji: https://werefantasy.com/weregamers/

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.