Ostatnie wydawnictwa i nadchodzące wydarzenia IAB Tech Lab

08/17/2022
Wszystkich zainteresowanych najnowszymi rozwiązaniami technicznymi w zakresie e-marketingu zachęcamy do zapoznania się z ostatnimi przedsięwzięciami IAB Tech Lab.

Publikacja „Privacy Enhancing Technologies (PETs)”
Technologie wzmacniające prywatność (PET) to obecnie duży temat w krajobrazie tożsamości, adresowalności i prywatności, chociaż jest stosunkowo nowy i wciąż słabo zbadany. Na blogu IAB Tech Lab pojawił się artykuł, stanowiący praktyczny przewodnik, który zapozna użytkowników, z informacjami na temat tego, czego dokładnie dotyczą technologie wzmacniające prywatność (PET)  i dlaczego są tak ważne. WIĘCEJ TUTAJ.

Przewodnik dotyczący rynku podcastów „Platform Privacy Restrictions. Communicating Impacts & Strategies
Publikacja zawiera wskazówki skierowane do branży podcastów, aby pomóc firmom zrozumieć, w jaki sposób iOS 15 wpływa na ich działalność i jak możemy współpracować, aby je rozwiązać. WIĘCEJ TUTAJ. 

Zapraszamy również na nadchodzące wydarzenia online:

• 24 sierpnia: webinarium dotyczące Global Privacy Platform.
Szczegóły i rejestracja TUTAJ.

• 22 września: webinarium Privacy Enhancing Technologies Series (część 2).
Szczegóły i rejestracja TUTAJ.

 

Czytaj także

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.