Ostatnie wydawnictwa i nadchodzące wydarzenia IAB Tech Lab

08/17/2022
Wszystkich zainteresowanych najnowszymi rozwiązaniami technicznymi w zakresie e-marketingu zachęcamy do zapoznania się z ostatnimi przedsięwzięciami IAB Tech Lab.

Publikacja „Privacy Enhancing Technologies (PETs)”
Technologie wzmacniające prywatność (PET) to obecnie duży temat w krajobrazie tożsamości, adresowalności i prywatności, chociaż jest stosunkowo nowy i wciąż słabo zbadany. Na blogu IAB Tech Lab pojawił się artykuł, stanowiący praktyczny przewodnik, który zapozna użytkowników, z informacjami na temat tego, czego dokładnie dotyczą technologie wzmacniające prywatność (PET)  i dlaczego są tak ważne. WIĘCEJ TUTAJ.

Przewodnik dotyczący rynku podcastów “Platform Privacy Restrictions. Communicating Impacts & Strategies
Publikacja zawiera wskazówki skierowane do branży podcastów, aby pomóc firmom zrozumieć, w jaki sposób iOS 15 wpływa na ich działalność i jak możemy współpracować, aby je rozwiązać. WIĘCEJ TUTAJ. 

Zapraszamy również na nadchodzące wydarzenia online:

• 24 sierpnia: webinarium dotyczące Global Privacy Platform.
Szczegóły i rejestracja TUTAJ.

• 22 września: webinarium Privacy Enhancing Technologies Series (część 2).
Szczegóły i rejestracja TUTAJ.

 

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.