Ostatnie wydawnictwa i nadchodzące wydarzenia IAB Tech Lab

08/17/2022
Wszystkich zainteresowanych najnowszymi rozwiązaniami technicznymi w zakresie e-marketingu zachęcamy do zapoznania się z ostatnimi przedsięwzięciami IAB Tech Lab.

Publikacja „Privacy Enhancing Technologies (PETs)”
Technologie wzmacniające prywatność (PET) to obecnie duży temat w krajobrazie tożsamości, adresowalności i prywatności, chociaż jest stosunkowo nowy i wciąż słabo zbadany. Na blogu IAB Tech Lab pojawił się artykuł, stanowiący praktyczny przewodnik, który zapozna użytkowników, z informacjami na temat tego, czego dokładnie dotyczą technologie wzmacniające prywatność (PET)  i dlaczego są tak ważne. WIĘCEJ TUTAJ.

Przewodnik dotyczący rynku podcastów “Platform Privacy Restrictions. Communicating Impacts & Strategies
Publikacja zawiera wskazówki skierowane do branży podcastów, aby pomóc firmom zrozumieć, w jaki sposób iOS 15 wpływa na ich działalność i jak możemy współpracować, aby je rozwiązać. WIĘCEJ TUTAJ. 

Zapraszamy również na nadchodzące wydarzenia online:

• 24 sierpnia: webinarium dotyczące Global Privacy Platform.
Szczegóły i rejestracja TUTAJ.

• 22 września: webinarium Privacy Enhancing Technologies Series (część 2).
Szczegóły i rejestracja TUTAJ.

 

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.