Ostatnie wydawnictwa i nadchodzące wydarzenia IAB Tech Lab

08/17/2022
Wszystkich zainteresowanych najnowszymi rozwiązaniami technicznymi w zakresie e-marketingu zachęcamy do zapoznania się z ostatnimi przedsięwzięciami IAB Tech Lab.

Publikacja „Privacy Enhancing Technologies (PETs)”
Technologie wzmacniające prywatność (PET) to obecnie duży temat w krajobrazie tożsamości, adresowalności i prywatności, chociaż jest stosunkowo nowy i wciąż słabo zbadany. Na blogu IAB Tech Lab pojawił się artykuł, stanowiący praktyczny przewodnik, który zapozna użytkowników, z informacjami na temat tego, czego dokładnie dotyczą technologie wzmacniające prywatność (PET)  i dlaczego są tak ważne. WIĘCEJ TUTAJ.

Przewodnik dotyczący rynku podcastów “Platform Privacy Restrictions. Communicating Impacts & Strategies
Publikacja zawiera wskazówki skierowane do branży podcastów, aby pomóc firmom zrozumieć, w jaki sposób iOS 15 wpływa na ich działalność i jak możemy współpracować, aby je rozwiązać. WIĘCEJ TUTAJ. 

Zapraszamy również na nadchodzące wydarzenia online:

• 24 sierpnia: webinarium dotyczące Global Privacy Platform.
Szczegóły i rejestracja TUTAJ.

• 22 września: webinarium Privacy Enhancing Technologies Series (część 2).
Szczegóły i rejestracja TUTAJ.

 

Czytaj także

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania Przewodnika po sztucznej inteligencji 2024 przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej AI IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące wdrożenia AI w firmie pod kątem  działań marketingowych. Publikacja dostępna jest w dwóch wersjach – jako interaktywny dokument online oraz klasyczny pdf.

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.