ORION MEDIA GROUP przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska

08/12/2022
Do firm członkowskich IAB Polska przystąpiła firma ORION MEDIA GROUP - niezależny dom mediowy działający od 2013 roku w marketingu internetowym.

ORION MEDIA GROUP zapewnia kompleksowe działania w zakresie content marketingu i link buildingu oferując możliwość tworzenia oraz publikacji treści na kilkuset portalach własnych oraz tysiącach portali zewnętrznych.

ORION MEDIA GROUP oferuje spersonalizowaną obsługę przez zespół doświadczonych specjalistów. Pomaga swoim Partnerom w docieraniu do nowych klientów, kreowaniu wizerunku marki oraz zwiększeniu widoczności w internecie. Oferuje tworzenie treści zarówno w języku polskim jak i w innych językach europejskich.

Marketing internetowy na przestrzeni ostatnich lat rozwija się w bardzo szybkim tempie. Widoczność w sieci jest jednym z kluczowych czynników rozpoznawalności marek. Oferujemy naszym Klientom kompleksowe działania w zakresie reklamy w internecie, wysokiej jakości content, możliwość publikacji treści zarówno w Polsce jak i za granicą. Stawiamy na obsługę w wersji PREMIUM – dopasowujemy nieszablonowe rozwiązania do indywidualnych potrzeb danego Klienta. Członkostwo w IAB Polska da nam możliwość realnego wpływu na rozwój rynku digital poprzez tworzenie standardów jakościowych. Networking z przedstawicielami branży oraz wymiana naszych doświadczeń z całą pewnością przyniosą wymierne korzyści dla naszej firmyMarcin Gać, CEO ORION MEDIA GROUP.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.