ORION MEDIA GROUP przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska

08/12/2022
Do firm członkowskich IAB Polska przystąpiła firma ORION MEDIA GROUP - niezależny dom mediowy działający od 2013 roku w marketingu internetowym.

ORION MEDIA GROUP zapewnia kompleksowe działania w zakresie content marketingu i link buildingu oferując możliwość tworzenia oraz publikacji treści na kilkuset portalach własnych oraz tysiącach portali zewnętrznych.

ORION MEDIA GROUP oferuje spersonalizowaną obsługę przez zespół doświadczonych specjalistów. Pomaga swoim Partnerom w docieraniu do nowych klientów, kreowaniu wizerunku marki oraz zwiększeniu widoczności w internecie. Oferuje tworzenie treści zarówno w języku polskim jak i w innych językach europejskich.

Marketing internetowy na przestrzeni ostatnich lat rozwija się w bardzo szybkim tempie. Widoczność w sieci jest jednym z kluczowych czynników rozpoznawalności marek. Oferujemy naszym Klientom kompleksowe działania w zakresie reklamy w internecie, wysokiej jakości content, możliwość publikacji treści zarówno w Polsce jak i za granicą. Stawiamy na obsługę w wersji PREMIUM – dopasowujemy nieszablonowe rozwiązania do indywidualnych potrzeb danego Klienta. Członkostwo w IAB Polska da nam możliwość realnego wpływu na rozwój rynku digital poprzez tworzenie standardów jakościowych. Networking z przedstawicielami branży oraz wymiana naszych doświadczeń z całą pewnością przyniosą wymierne korzyści dla naszej firmyMarcin Gać, CEO ORION MEDIA GROUP.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Rada Sektorowa: przystępujemy do konkursu na dalszą działalność inicjatywy

Rada Sektorowa: przystępujemy do konkursu na dalszą działalność inicjatywy

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, kontynuując dotychczasową działalność Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, zamierza przystąpić do konkursu organizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) w celu uzyskania możliwości organizacji i prowadzenia Rady w kolejnych latach.