ORION MEDIA GROUP przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska

08/12/2022
Do firm członkowskich IAB Polska przystąpiła firma ORION MEDIA GROUP - niezależny dom mediowy działający od 2013 roku w marketingu internetowym.

ORION MEDIA GROUP zapewnia kompleksowe działania w zakresie content marketingu i link buildingu oferując możliwość tworzenia oraz publikacji treści na kilkuset portalach własnych oraz tysiącach portali zewnętrznych.

ORION MEDIA GROUP oferuje spersonalizowaną obsługę przez zespół doświadczonych specjalistów. Pomaga swoim Partnerom w docieraniu do nowych klientów, kreowaniu wizerunku marki oraz zwiększeniu widoczności w internecie. Oferuje tworzenie treści zarówno w języku polskim jak i w innych językach europejskich.

Marketing internetowy na przestrzeni ostatnich lat rozwija się w bardzo szybkim tempie. Widoczność w sieci jest jednym z kluczowych czynników rozpoznawalności marek. Oferujemy naszym Klientom kompleksowe działania w zakresie reklamy w internecie, wysokiej jakości content, możliwość publikacji treści zarówno w Polsce jak i za granicą. Stawiamy na obsługę w wersji PREMIUM – dopasowujemy nieszablonowe rozwiązania do indywidualnych potrzeb danego Klienta. Członkostwo w IAB Polska da nam możliwość realnego wpływu na rozwój rynku digital poprzez tworzenie standardów jakościowych. Networking z przedstawicielami branży oraz wymiana naszych doświadczeń z całą pewnością przyniosą wymierne korzyści dla naszej firmyMarcin Gać, CEO ORION MEDIA GROUP.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Wszystko, co musisz wiedzieć o reklamie mobilnej! Nowy e-book IAB Polska

Wszystko, co musisz wiedzieć o reklamie mobilnej! Nowy e-book IAB Polska

Raport „Formaty Reklamowe Mobile 2025” to praktyczny przewodnik po ekosystemie reklamy mobilnej, stworzony przez ekspertów z Grupy Roboczej Mobile IAB Polska. Znajdziesz w nim nie tylko przegląd formatów, ale także ich zastosowanie w rzeczywistych kampaniach i rekomendacje dla marketerów.

Patronat IAB: Raport adQuery o uważności w reklamie „Uwaga, klikam!”

Patronat IAB: Raport adQuery o uważności w reklamie „Uwaga, klikam!”

Z najnowszego badania adQuery „Uwaga, klikam!” wynika jednoznacznie: konsumenci klikają, gdy reklama jest atrakcyjna wizualnie, trafna kontekstowo i niesie ze sobą konkretną wartość. Ale to nie jedyne wnioski, które płyną z raportu. Publikacja została objęta patronatem honorowym IAB Polska.