Organizacje przedsiębiorców wspólnie protestują przeciwko finalizacji negocjacji dot. projektu rozporządzenia ePrivacy

10/11/2019
IAB Polska razem ze Związkiem Pracodawców Technologii Cyfrowych Lewiatan, BCC, Związkiem Cyfrowa Polska, OFBOR, ABSL oraz Związkiem Pracodawców Instytucji Finansowych Lewiatan apelują by Polska sprzeciwiła się przyjęciu przez Radę UE
IAB Polska razem ze Związkiem Pracodawców Technologii Cyfrowych Lewiatan, BCC, Związkiem Cyfrowa Polska, OFBOR, ABSL oraz Związkiem Pracodawców Instytucji Finansowych Lewiatan apelują by Polska sprzeciwiła się przyjęciu przez Radę UE projektu rozporządzenia ePrivacy w obecnym kształcie. Zwracamy uwagę, że przepisy e Privacy  będą miały jednoznacznie negatywny wpływ na działalność przedsiębiorców przetwarzających dane osobowe i nieosobowe w swej codziennej działalności.

Uważamy, że należy zadbać o to, aby unijne ramy prawne były zrównoważone, bez ograniczania zdolności przedsiębiorstw do oferowania atrakcyjnych produktów i usług.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.