Organizacje przedsiębiorców wspólnie protestują przeciwko finalizacji negocjacji dot. projektu rozporządzenia ePrivacy

10/11/2019
IAB Polska razem ze Związkiem Pracodawców Technologii Cyfrowych Lewiatan, BCC, Związkiem Cyfrowa Polska, OFBOR, ABSL oraz Związkiem Pracodawców Instytucji Finansowych Lewiatan apelują by Polska sprzeciwiła się przyjęciu przez Radę UE
IAB Polska razem ze Związkiem Pracodawców Technologii Cyfrowych Lewiatan, BCC, Związkiem Cyfrowa Polska, OFBOR, ABSL oraz Związkiem Pracodawców Instytucji Finansowych Lewiatan apelują by Polska sprzeciwiła się przyjęciu przez Radę UE projektu rozporządzenia ePrivacy w obecnym kształcie. Zwracamy uwagę, że przepisy e Privacy  będą miały jednoznacznie negatywny wpływ na działalność przedsiębiorców przetwarzających dane osobowe i nieosobowe w swej codziennej działalności.

Uważamy, że należy zadbać o to, aby unijne ramy prawne były zrównoważone, bez ograniczania zdolności przedsiębiorstw do oferowania atrakcyjnych produktów i usług.

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska już dostępny

Przez ostatni rok polska branża komunikacji marketingowej skonfrontowała się z wyzwaniami postpandemicznej rzeczywistości oraz niepewnością geopolityczną i ekonomiczną. Mimo to rynek reklamowy odnotował dwucyfrowy wzrost. Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2023 prezentujemy w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2022/2023. 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych Tarasach i tradycyjnie zgromadziła ponad 1000 osób.