Organizacje przedsiębiorców wspólnie protestują przeciwko finalizacji negocjacji dot. projektu rozporządzenia ePrivacy

10/11/2019
IAB Polska razem ze Związkiem Pracodawców Technologii Cyfrowych Lewiatan, BCC, Związkiem Cyfrowa Polska, OFBOR, ABSL oraz Związkiem Pracodawców Instytucji Finansowych Lewiatan apelują by Polska sprzeciwiła się przyjęciu przez Radę UE
IAB Polska razem ze Związkiem Pracodawców Technologii Cyfrowych Lewiatan, BCC, Związkiem Cyfrowa Polska, OFBOR, ABSL oraz Związkiem Pracodawców Instytucji Finansowych Lewiatan apelują by Polska sprzeciwiła się przyjęciu przez Radę UE projektu rozporządzenia ePrivacy w obecnym kształcie. Zwracamy uwagę, że przepisy e Privacy  będą miały jednoznacznie negatywny wpływ na działalność przedsiębiorców przetwarzających dane osobowe i nieosobowe w swej codziennej działalności.

Uważamy, że należy zadbać o to, aby unijne ramy prawne były zrównoważone, bez ograniczania zdolności przedsiębiorstw do oferowania atrakcyjnych produktów i usług.

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.